Hitman 3 zwrócił się twórcom w niecały tydzień
Hitmanowi DALEKO do gry singleplayer z krwi i kości, cały system progresu i 3/4 zwartości jest z trybie sieciowym (MP)
A co to ten system progresu?
Gram w Hitmana 3, każda mapa zajmuje mi jakieś 4h zabawy (gram ponownie każdą z pierwszego i drugiego również), zeby zrobić wszystkie story mission i wbić 20 mastery level. A ich ile przecież multum od 1 po trójkę. W ogóle mnie nie obchodzi te 3/4 zawartości, skoro mam tyle singleplayer, bo nawet nie wiem o czym mówisz :D Tak, są jakieś rekordy, jakieś zrobione przez graczy mapy, ale to włączyłem tylko po to by wbić trofeum. Ta gra mogłaby być offline, a pewno nawet lepiej bym się bawił, bo nie dostawałbym "disconnected" ^^
"wbić 20 mastery level"
No choćby to - w trybie offline nic nie wbijesz, musisz być cały czas online. Wszystkie dodatkowe odblokowane przejścia na mapie itp. itd. - musisz być cały czas online, w innym przypadku tego nie będzie.
Nieeee, to jest po prostu zabezpieczenie. Chcesz grać w ,,pełnego,, singla? Musisz być online, proste i skuteczne, piraci nie maja czego szukać.
Ciężko tą grę nazwać pełnoprawnym single xd.
A co do samej wiadomości to super sprawa! Okazuje się, że jednak epic nie przeszkodził twórcom i mimo mało popularnej platformy do grania, ludzie woleli kupić grę od razu niż czekać na steamową premierę( jak ja robię...). Chociaż ciekawe ile z tego to gry na pc sprzedane a ile na konsole.
Mam nadzieje, że te pieniądze będą dobrze wydane na nadchodzącą grę z Bondem!
"Okazuje się, że jednak epic nie przeszkodził twórcom i mimo mało popularnej platformy do grania, ludzie woleli kupić grę od razu niż czekać na steamową premierę( jak ja robię...)."
No właśnie nie, na PC sprzedało się malutko egzemplarzy
Ciężko tą grę nazwać pełnoprawnym single xd.
A grasz w grę z kimś innym? Nie.
Nie, ale nadal nie czyni to tej gry typowego single'a.
A co czyni grą "typowym singlem" jak nie możliwość gry tylko w pojedynkę? Cóż to za odkrycie dokonałeś?
A pochwali się ile im zapłacił wujaszek Tim? Bo stawiam, że to te środki przyczyniły się do tego "sukcesu" a nie ilość sprzedanych egzemplarzy, o której też jakoś się nie chwali.
A jakie to ma znaczenie? I jedna i druga strona jest zadowolona. W dzisiejszych czasach mniej się liczy to ile gra razy się sprzeda a bardziej to ile jest w stanie zarobić pieniędzy.
Szybki zastrzyk gotówki pozwoli im pracować dalej nad grą. Epic nie płaci nic dodatkowo twórcom w momencie gdy gra sprzeda się w określonej w umowie liczbie egzemplarzy. Po prostu dostają ten hajs szybciej.
Dobra z tym Hitmanem,dawac mi tu trylogie z Jamsem na pieknym silniku i z pieknymi kobitami:)
Przynajmniej nie zakryli gry zabezpieczeniami tylko wyszli do graczy podając rękę. Niby granie ma sens będąc online ale też są osoby co lubią się pobawić offline. Ciekawe czy dołożą pl.
Skoro hajs im się zgadza, to mogliby w końcu obniżyć cenę Hitmana 2. Ponad 200 zł za podstawkę i ponad 300 zł za edycję kompletną gry, która wyszła ponad 2 lata temu to jest jakiś żart.
Wtedy jeszcze się nim nie interesowałem, bo było to zanim zagrałem w jedynkę. Poza tym ponad ok. 60 zł za podstawkę w cyfrze (reszta gier z listy mnie nie interesowała) to nie są takie grosze. Tym bardziej, że jedynkę w kompletnej edycji dostałem dużo taniej.
Problem polega na tym, że na Hitmana 3 też trzeba wyłożyć te 250 zł, a to dla mnie zdecydowanie za dużo. Będę czekał dalej, może kiedyś doczekam się dobrej ceny.
Skoro hajs im się zgadza, to mogliby w końcu obniżyć cenę Hitmana 2. Ponad 200 zł za podstawkę i ponad 300 zł za edycję kompletną gry, która wyszła ponad 2 lata temu to jest jakiś żart.
Kolejny co wierzy, że EGS działa z myślą o graczach. xD
Nie mówiłem o EGS, tylko o Io Interactive.
Nie mówiłem o EGS, tylko o Io Interactive.
A ja mówiłem o jednych i o drugich. Kasa jaka idzie od Epic Games za czasową ekskluzywność nie idzie w żadnym stopniu na dopieszczanie gier ani tym bardziej na obniżanie cen. To są zwykłe łapówki za czasową wyłączność.
Kasa od epica wpadła, więc się nie dziwię. Bo pewnie na epicu mało kto kupił.