Magic: Legends - mieszanka Diablo i karcianki robi wrażenie
Szczerze - świetny pomysł. Wiedzieli, że z diablo 4/poe/grim dawn szans nie mają, więc postawili na zupełnie inny model rozgrywki z tymi losowymi 4 z 12 umiejętności.
Mam tylko nadzieję, że mikrotransakcje nie będą tak inwazyjne jak w innych grach spod znaku MTG.
Hack'n'slash bez lootu? 0_o
Tylko 4 umiejętności aktywne?
Wygląda świetnie, ale sam nie wiem czy taki format się sprawdzi.
No właśnie. Mimo ciekawej mechaniki walki, to w zasadzie poza dropem/ulepszaniem samych skilli z kart, co ma nas przyciągnać do tej gry. Żadnej customizacji postaci, ubierania się w coraz lepsze graty, dopasowywania wyglądu. Tak średnio widzę ten tytuł.
o ekwipunku wspominają w dev diary#2 https://www.youtube.com/watch?v=0Y7wv9HE_dE więc do jakichś zmian pewnie jeszcze dojdzie
Cytat z innego forum od osoby która testowała już oraz przetłumaczony na polski "Ciekawe bo to zawsze nowe podejscie i fani uniwersum i karcianki bedą mieli duzo smaczków
-W grze nie bedzie przedmiotów. Bedą Karty dzielone na 3 rodzaje. Przywołania / Spelle / Ataki, wzmocnienia. Te karty bedą miały swoją rzadkość i będzie sie je ulepszać.
-Lączyć będziemy jak w Magic: The Gathering. 2 talie i dla b alansu by talie nie były wypelnione samymi legendarkami bedzie ograniczenie "many" czy jak sie to tam nazywa
-Bedą dostępne wszystkie "Planes" (żywioły?) znane z Magic:The Gathering."