Resident Evil Village to według Capcomu gra z otwartym światem
Pewnie będzie jak komisariat w RE2, tylko na większą skalę.
Będą małe huby jak w jakimś tomb raider i tyle.
Z takimi antagonistkami aż dziwne, żeby nie poszli o krok dalej :D Z resztą widać w necie jak owe Panie zostały przyjęte :D
Zależy, jak na to spojrzeć. Nowy God of War też ma otwarty świat, Hollow Knight, wszystkie Dark Souls czy Batman Arkham Asylum również się łapią. A to, że świat w tych grach otwiera się przed nami stopniowo a nie od razu mamy dostęp do 90% obszaru i rób sobie co chcesz, to nie znaczy że ich struktura jest liniowa i zamknięta.
Podejrzewam, że będzie to zrobione w stylu klasycznych części, czy właśnie ich remake'ów, a także siódmej części, czyli jest jakiś otwarty obszar, który możemy w miarę swobodnie eksplorować i powoli odkrywać kolejne miejscówki, ale też będziemy mogli wracać do początku. No zapowiada się to ciekawie :D
I tutaj jednak zapał internautów postanowił ostudzić Dusk Golem, sugerując, że nagość będzie objawiała się w postaci krótkich animacji przedstawiających działania wampirzyc i pajęczych maszkar, którym daleko do atrakcyjności.
Ktoś tu nie docenia potęgi internetów.
ehh dzisiaj dzien zlych wiadomosci. nie da sie zrobic klimatycznego horroru z otwartym swiatem.
doskonale to widac na przykladzie evil within 2.
liniowe psychoptyczne fragmenty byly genialne, a kazde wejscie na otwarta mapa niszczylo klimat.
ehh szkoda
Narzekasz na siłę.
Popatrz na przykładowy Darkwood czy Resident Evil 1, gdzie mamy swobodę w eksploracji i dobrze to wyszło.
Twierdzi, że Capcom określiłby Village bardziej metroidvania
Czyli dobrze. To nie będzie 100% sandbox, a tylko coś w rodzaju metroidvania, gdzie świat odkrywamy w miarę stopniowy po zdobyciu "klucze".
"nie da sie zrobic klimatycznego horroru z otwartym swiatem.
doskonale to widac na przykladzie evil within 2."
Połowicznie mogę się z tym zgodzić. Fakt, The Evil Within 2 pokazuje, że horror z otwartym światem nie ma racji bytu, ale trzeba też zauważyć, że pierwsze dwie części serii Resident Evil, a także siódma odsłona, po części posiadały ten otwarty świat. Był on ograniczony zwykle w jednym budynku lub kompleksie, ale nie był on też całkowicie liniowy, więc podejrzewam, że tutaj dostaniemy to samo.
Jak się mówi "złoty środek". Nie za bardzo liniowy, ale też nie za bardzo otwarty, czyli pół-otwarty świat jak Metro Exodus.
zobaczymy.
dla mnie ani re 1 2 ani 7 (zadna czesc) nie mialy otwartego swiata.
w konkretnych czesciach gry gralismy w konkretnych lokacjach. tak naprawde idziemy po sznurku musimy zrobic po kolei konkretne rzeczy. nie ma swobody wyboru, miliona znajdziek itp.
jezeli by mialo to byc zrobione tak jak wszystkie poprzednie czesci to oczywiscie jestem za.
szejk18
Nie będzie się to wiele różnić od schematu jaki mamy w Re 1, 2, CV, remake1, 7, remake2.
A wiesz dlaczego ?
Bo czas gry na ukończenie całości już wiadomo, że ma być porównywalny z siódemką.
W tych grach zawsze mapka pokazywała perfekcyjnie po kolorach, gdzie iść, by popchnąć dalej grę :)
Tak samo było z Resident Evil 1, gdzie mamy swobodę w eksploracji, o ile mamy klucze do drzwi.
Chętnie zobacże co tam wykodują. Z resztą, sama myśl, że ta częśc też trafi na PS4 mi wystarcza:) Po demie zobaczy się jak wygląda, a po ostatnich dziełach Re:VII, RE2:R i RE3:R oczekiwania są raczej na wyższym pułapie:) I ta dość wysoka [244 cm] "lasencja" xD
Szkoda tylko ze pierw coś dają później odbierają, zawsze był polski język w grze (napisy) każe demo od miało je również w przypadku village demo nie ma polskiej wersji a na Steamie nie ma wzmianki o polskim wiec śmiem stwierdzić ze dali se spokój z Polakami, nie podoba się mi taka taktyka pierw coś dają a później odbierają mam nadzieje se pełna wersja gry dostanie polski choć bardzo w to wątpię
Nie ma co narzekać że nie będzie polskich napisów. Wiadomo że jesteśmy dla innych krajem trzeciego świata, i nieopłacalne jest robieniu u nas.Druga sprawa ta gra polega na zabijaniu wszystkiego co się rusza więc 4 godzinna rozgrywka w "otwartym świecie", nie będzie miała aż tak dużo tekstu.
Czy ta moda na chodzenie po pustych otwartych terenach się nie skończy bo pożera coraz więcej gier. Ja chcę normalnego residenta.