Wiedźmin 3 z jeszcze lepszą grafiką dzięki modowi
No super , żadnej róznicy nie widzie , jest sens takiej newsy robić jak wypuszczą patche do nextgenów
A ja tam widzę różnicę i to znaczące, zwłaszcza w cieniach, które są bardziej soczyste. :)
Na pierwszym porównaniu różnice w cieniowaniu są bardzo duże.
Super wiadomość. Dzięki tej informacji mogę ulepszyć jeszcze bardziej Wieśka. Dzięki!
Oprócz cienia rzucanego przez koło i kilku dodatkowych kępek trawy po prawej stronie w 1szym porównaniu to innych różnic nie widzę...
Wiedząc na czym ten "mod" polega to tylko mogę parsknać smiechem. Głupoł obudził się po 6 latach wykorzystał ułamek pracy innych wydał moda na nexusa a gol napisał newsa. Wszystko co zawiera ten mod to odwołanie się do ini. Najważniejsze nie jest to a modyfikacja lodów i popupów czego nie umiał by zrobić.
To nie jest żaden mod, tylko zwykły ReShade gościu pogrzebał w ustawieniach w plikach to wszystko. Plik waży 4kb, tak jak ktoś napisał gościu bazuje na pracy innych, jedynie zmodyfikował cześć kodu, żeby wyglądało to trochę inaczej.
To nie jest żaden ReShade.
Różnice w grafice są pomijalne. Podczas rozgrywki nikt nie zwróci uwagi na tak minimalne zmiany, których nawet mając przed sobą dwa screeny porównawcze i tak trzeba z lupą szukać.
Po raz kolejny przy okazji wiadomości o "nowym modzie graficznym do Wiedźmina 3" powtarzam, że mody graficzne to ostatnie, co tej grze potrzeba, bo grafika na najwyższych ustawieniach nadal wygląda pięknie (pomijając atak klonów). Tej grze potrzeba czegoś znacznie trudniejszego do osiągnięcia (a w praktyce pewnie nawet niewykonalnego) dla "garażowych moderów" - zmiany/ulepszenia szeroko rozumianej mechaniki rozgrywki.