Skyblivion - twórcy moda do gry Skyrim pokazują nowe nagranie
Zastanawia mnie, jak będzie wyglądać sprawa ewentualnego spolszczenia tego moda.
Moim zdaniem nie ma większego sensu robienie tej gry na silniku Skyrima, który okropnie się zestarzał sam w sobie, a dodatkowo twórcy moda nie wykorzystują go tak dobrze, jak mogliby. Wystarczy porównać lokacje robione przez grupę zajmującą się Skywindem - ten sam silnik, to samo założenie, a jednak Skywind wygląda o niebo lepiej. W Skyblivionie widać, że moderzy próbują zachować oryginalny charakter grafiki, czyli jest kolorowo, jest bardzo jaskrawo, a modele są charakterystycznie zaokrąglone jak w pierwowzorze. W efekcie wygląda to po prostu brzydko, jak gdyby trochę podrasowana grafika oryginału.
eh, dla mnie wygląda dobrze. Kolory i oświetlenie pasują do Obliviona (postacie będą prawdopodobnie ponownie generowane na końcu z modelami zrobionymi przez jednego z członków Skywind). O które modele ci chodzi?
A widzisz, a według Mnie wygląda lepiej niż Skywind. A co do silnika Skyrima, to mimo że się zestarzał, to dla mnie wciąż jest to całkiem przyjemna gra, wliczając w to oczywiście instalację kilku usprawniających modyfikacji graficznych i immersyjnych. W przeciwieństwie do silnika Obliviona, który już w momencie premiery był dla mnie kompletnie nie grywalny, a gdy ostatnio próbowałem w niego zagrać to masakra, w tą grę nie da się grać, animacje i wygląd postaci, walka są tak tragiczne ze zdołałem wykonać jednego questa po wyjściu z kanałów i wyłączyłem. Także zdecydowanie jest sens wydawać Skybliviona.
Według mnie oryginalny oblivion lepiej wygląda, ale to głównie za sprawą świetnych drzew w technologii speedtree, gdzie bodajże po raz pierwszy wykorzystano tę technologię, na tym polu ten mod odstaje od oryginału, w sumie to nawet mam wrażenie że roślinność lepiej się nawet prezentuje w pierwszym far cry niż w tym modzie xD. Te drzewa się w ogóle jakóś nie kleją do tego całego moda :D.
Pudrowanie trupa. Ta gra ma prymitywną geometrię i żadne graficzne bajery tego nie zmienią
to jest nic co innego jak ktoś się podioł przerobienia dagerfalla na silnik skyrim to było ambitne.
Jak na fanowski remaster gry z 2006 roku na silniku gry z 2011, całkiem dobry ruch ust podczas mówienia.