Twórcy znanego moda do Skyrim pracują nad własną grą
Co prawda twórcy mają spore doświadczenie w tworzeniu gier fantasy, zrobili 2 mody do morrowinda, i po jednym do obliviona i do skyrima (każdy osadzony w tym samym świecie) ale bym się nie zdziwił gdyby ich gra została osadzona w klimatach postapo albo w teraźniejszości (z tym też mają doświadczenie bo zrobili moda do fallouta 3).
Macie tu też parę plotek i konkretów:
Są plotki że kolejna gra nie będzie się działa w tym samym świecie co enderal oraz pewne jest że gra od enderala będzie mniejsza (mam nadzieje że będzie chociaż podobnych rozmiarów co the Outer Worlds). Gra będzie działała na silniku Unreal Engine 4 i jest tworzona od 2018 roku.
W porównaniu do Nehrima, Enderal prawie wcale się nie crashuje. No ale czego można było oczekiwać od moda który próbuje zrobić ze skyrima coś ambitnego. Usunęli tyle crashy ile dali radę, idealny i niewymagający (według bethesdy) wymiany silnik skyrima nie pozwala usunąć/naprawić większej ilości błędów
Ja to chyba mam jakiegoś farta do gier beci, w Skyrim ludzie narzekali na crashe ciągłe, a mi się to nigdy nie zdarzyło przy jakichś 300-400h, w Enderal mam też jakieś 60h-70h i też ani razu mnie nie wywaliło. Jak ktoś mówi o częstych crashash to zawsze mam wrażenie, że to grubo przesadzone.
No muszom zmienić silnik jusz, bo jakiś random z internetu tak twierdzi...
Silnik Bethesdy to dosłownie jedyny silnik w swojej kategorii, żaden inny silnik nie pozwala na takie modyfikację gotowej gry. Tak poza tym większość poważnych problemów (z crashami) została naprawiona 6 lat temu przy przejściu na 64 bity, żeby zcrashować Skyrima SE bez modów trzeba się naprawdę postarać, a jak porządnie go zmodujesz to wysypanie gry jest praktycznie niemożliwe.
No jest to jedyny taki silnik bo jakiś random z internetu tak twierdzi...
Może i ten silnik pozwala na porządne modyfikowanie gry ale on jest dobry dla gier z lat 2000-2010 a nie dla najnowszych, to co było maksem na 6 generacji teraz jest minimum i silnik creation engine nawet tego minimum nie spełnia, loadingi lokacji co 5 minut, drewniane animacje, grafika sprzed 10 lat. Ten silnik z czasów morrowinda to już przeżytek i powinien być dawno wymieniony. Bohemia Interactive też robiła gry na starym silniku z czasów operation flashpoint a ten silnik już był bardziej zaawansowany wtedy niż creation engine jest teraz, te same możliwości modyfikowania gry, w pełni otwarty 4 razy większy otwarty świat bez żadnych loadingów gdziekolwiek i arma 3 wygląda o niebo lepiej niż fallout 76. Lecz twórcy widząc że silnik jest ograniczony i miejąc mniejszy budżet doszli do wniosku że pora zrobić nowy, bardziej modowalny i lepszy silnik niż ten który do teraz mieli.
Bedzia w porównaniu do twórców Army ma dużo większy budżet, dużo więcej pracowników i jeszcze wsparcie M$. Powinni już dawno wywalić ten przeżytek i stworzyć nowy i przystosowany do 9 generacji konsol silnik a nie robić na szrocie z 5 generacji i mówić że nie ma on żadnych problemów.
Tylko na GOLu można spotkać ludzi broniących silnik Bethesdy klasycznym argumentem „u mnie problemu nie ma więc problem nie istnieje, a ten kto miał problemy to sobie je uroił/oglądał grę na YT".
To że silnik jest w miarę popularny i ma sporo możliwości nie oznacza że nie ma z nimi problemów, niezależnie czy jesteś moderem czy graczem.
Nie miałeś problemów? No fajnie, ale nie oznacza że one nie istnieją...
Wracając do tematu - z ekipy odeszła osoba odpowiedzialna za teksty (scenariusz, dialogi) by pisać książki w świecie Enderala.
Scenariusz nie jest oszałamiającą stroną gier SureAI ale robiły robotę bez zgrzytania zębami, co jest problemem wielu modów niestety.
Jakość scenariusza Enderala (no chyba, że mylę go z innym modem) jest wielokrotnie wyższa niż od Skyrima imho
Po ograniu zarówno Nehrima, jak i Enderala z niecierpliwością czekam na ich kolejny projekt. BTW te mody są jak osobne gry, więc moim zdaniem zasługują na miejsce w bazie danych GOL.