NFS: Hot Pursuit Remastered - mod poprawia tekstury
Bo remaster to skok na kasę coś tam po zmieniają i już ponad 150 zł
tak samo było z Kingdoms of Amalur: Reckoning tak strasznie się chwalono a wyszło tyle że nawet różnicy nie widać a co mnie najbardziej smieszy to to że
Saints Row: The Third Remastered był już lepiej zremasterowany został bardziej skrytykowany.
Remaster to gówno jak już to tylko Remake przykład Mafia 1.
Masz rację ostatni dobry remaster to C&C Remasterd tutaj naprawdę widać różnicę.
Uruk-Hai66
Na podstawie ok 300 zmodowanych gier i ponad 50 remasterów jestem pewny, że ok 90% oficjalnych remasterów wygląda gorzej niż gry na modach graficznych więc zdziwienie twoje jest irracjonalne.
Jest tak dlatego, że w remasterach rzadko poprawia się tekstury, gdy dla modderów to podstawa, a efekty i wyższe rozdziałki to dodatek. A jak wiadomo największy progres wizualny widoczny jest przy lepszych teksturach. Efekty mniej zmieniają, a rozdziałki to już praktycznie znikoma różnica.
Remastery są głownie dla osób, którzy używają konsol i nie mogą wgrywać modów lub grają na pc, ale nie potrafią lub nie chce im się wgrywać modów i wolą zapłacić, a mieć mniejszą jakość.
Zobacz jak delikatne remastery tworzy na przykład Nightdive Studios (SS1, Turok 1,2, Blood 1, Forsaken, a w drodze SIN, Blade Runner, Shadow man) Prawie zerowa różnica.
Kilka remasterów poza kwestiami wyglądu potrafiło też popsuć pewne rzeczy np: Settlers II, Prince of Persia Classic, Super Frog, HoM&M III, Commandos 2, Warcraft 3, Crysis 1 itp.
Dobrze wykonane remastery dla mnie to przykładowo Secret of Monkey island, Monkey Island 2, Gabriel Knight, Crash Bandicoot 1-3 oraz Cod-Modern Warfare 1 i 2, ale w tych dwóch ostatnich wielu narzeka na dość kiepską optymalizację i trzeba mieć do nich silny sprzęt.
Spore te tekstury. Originalny NFS Hot Pursuit z 2010 zajmował 7.84 GiB na dysku w całości.
https://steamdb.info/depot/47871/
No i na co ściągać tak dużo zajmujące pamięci tekstury do gry wyścigowej, w której 95% czasu spędzasz jadać z prędkością 200km/h i widzisz tylko rozmazane kolory co najwyżej, a nie czy tekstura jest w jakości HQ czy 4K.
Tryb Photo w grze jest na tyle fajny, że można bardzo ładne momenty uchwycić. Dlatego wysoka rozdzielczość tekstur w tym przypadku jest wręcz wskazana.
Sorry, ale pobierać textury ważące 15gb czy więcej dla samego PhotoMode to musiał bym być jakiś niedorozwinięty.