Street Fighter 6 | PC
Super jakby zrobili go filmowo jak Mortala czyli-VanDamme, Raul Julia, Kylie Minogue...dałbym od kopa 3 stówy wtedy.
Fajnie to by było jakby dali trochę więcej fabuły, a nie jakieś krótkie cutscenki. Prawdziwy tryb fabularny, historię. W dodatku znowu ta animowana grafika, zamiast pokusić się o coś ciekawszego. Mortal Kombat bardzo poszło do przodu, masa trybów gry, ciekawa fabuła, a Street Fighter stoi w miejscu, a szkoda.
Ciekawe że wpisując Street Fighter w wyszukiwarce encyklopedii gier otrzymamy w wyniku pierdylion gier, ale tego pierwszego orginalnego na Amigę to nie ma...
Kolejna gra - scam pocięta na kawałki i sprzedawana po kilkukrotnie jako DLC.
Zapraszam wszystkich do klubu Iron Fist (w grze: IronFistPL).
Mile widziani są wszyscy:
Zapaleńcy, niedzielni gracze, początkujący.
Wymagania:
Zero spiny i kultura.
Discord:
https://discord.gg/3SUsWchH
Wspaniała bijatyka bardzo dobrze chodzi na ps4 , oprawa graficzna,animacje postaci cudo jeśli chodzi o tryby to jest co robić mamy klasyczny arcade z odkrywaniem obrazków jak i nowy tryb w którym rozwijamy swojego avatara szkolimy się u mistrzów zdobywamy różne przedmioty itd jedynie cdo czego mogę sie przyczepić to trochę mały roster postaci na start ale gra będzie rozwijana nie żałuje zakupu
A dlaczego piszesz o wersji PS4 w wątku dla PC?
Gra jest perfekcyjna. Jedyny minus, to mikrotransakcje i ceny za kostiumy dla postaci (kostium kosztuje 300 fighter coinów, a można kupić paczki 250 lub 610 coinów).
Street Fighter VI to najlepsza bijatyka nowej generacji! Świetna odsłona po nieco rozczarowującej piątce. Wzięcie klasycznego systemu walki z serii SF i połączenie go z wyraźnymi, najnowocześniejszymi projektami postaci 3D i efektownym tłem 2D/3D to prawdopodobnie główny powód, dlaczego jest tak fantastyczna. Potrafi zapewnić frajdę jak najlepsze części. W tej serii niekwestionowanym królem jest Street Fighter II 1991, który zmiażdżył system postępem w kwestii wizualnych wodotrysków, płynnością animacji, ogromnymi postaciami na ekranie, grywalnością i uniwersalnością, bo przez ponad 30 lat prawie wcale nie zestarzała się i do dziś świetnie wygląda oraz gra się to tak fajnie jak w latach 90'. Później wszystkie części były jej klonami w mniejszym lub większym stopniu. Bardzo udane odsłony dla mnie to też Super Street Fighter II Turbo 1994 (najbardziej rozbudowana wersja dwójki), a także Street Fighter IV 2008 (prequel serii, który łączy elementy SF2, SF3 i SF Apha 1-3) i najnowsze Street Fighter VI. Mniej przypadły mi do gustu jedynka, trójka i piątka oraz trylogia Alpha.
https://www.youtube.com/watch?v=l9seXOvHU5M&ab_channel=FAGAMEZ
Street Fighter II 1991 arcade
https://www.youtube.com/watch?v=xI284D4y1q4&ab_channel=WorldofLongplays
Super Street Fighter II Turbo 1994 arcade
https://www.youtube.com/watch?v=WZDz40b3XPA&ab_channel=Long%27nPlay
Street Fighter IV 2008 arcade
https://www.youtube.com/watch?v=XocfXm6Sj1k&ab_channel=Long%27nPlay
Późniejsze street fightery klonami dwójki? Gościu mało która seria bijatyk przechodziła takie duże zmiany w mechanice jak street fighter właśnie. Nawet każda czesc trylogii alpha jest całkowicie inna tylko trzeba poznac dobrze systemy tych gier. To nie tekken który od dłuższego czasu powoli sobie ewoluował i dopracowywał formułe dlatego zawsze przy premierze nowej czesci fani sobie ponarzekają ale i tak przeniosą sie na nową odsłone. W SF całe systemy zmieniały sie diametralnie. Dlatego zarówno turbo, third strike jak i alhpa 2 i 3 mają wciąż stabilny playerbase bo każda z tych gier ma całkiem inny system pomimo tych samych podstaw nie wspominajac juz o calej masie istotnych niuansow.