Zapraszam do dzielenia się swoimi zrzutami z gier. Uchwyciłeś coś ciekawego? Tematycznego? A może po prostu lubisz pstrykać screeny? Koniecznie podziel się nimi z nami :)
W wątku obowiązuje tylko jedna zasada - zakaz spamowania zdjęciami z jednej gry (w nawiązaniu do poprzedniego wątku) no chyba że masz do zaprezentowania coś co się wyróżnia. Wtedy przymkniemy oko :)
Zachęcam do zabawy!
Największy mordownik w DS3. Tyle problemów to ja nie miałem z Bezimiennym Królem co z Midirem. Ale sama walka cacy.
Bezimienny to pikuś przy Midirze. W pierwszym przejściu solo przy większości prób nie potrafiłem zjechać mu nawet ułamka życia, bo zawsze odwalał jakieś cuda w najmniej spodziewanym momencie i na moją reakcję było już za późno.
Jednak przy odrobinie szczęścia udało mi się go w końcu ubić, a satysfakcja z tego była ogromna. :D
Okazało się że w oczekiwaniu na Yakuzy granie w Sleeping Dogs to dla mnie za mało. Poszedłem więc o krok dalej...
Zawszę chciałem wkręcić się w tę serię, ale jakoś odrzucał mnie ten mozolny gameplay polegający na wiecznym czekaniu i niezbyt ciekawym łażeniu z punktu A do B.
Udało mi się ładny kadr złapać
BF 1943 na 100%
Kto mówił, że w Cyberze nie ma latających samochodów :P
Nie no co Ty mówisz.
spoiler start
Chociaż w sumie to i tak bez znaczenia, bo wszyscy wiemy, że Triss lepsza.
spoiler stop
Quake - Tears of the False God
Jedna mapa którą czyścimy kawałek po kawałku i co jakiś czas respią się stworki.
Niemała mapa, na 366 paskud jak znalazł :]
Grałem wcześniej, świetna paczka map. Choć niektóre to spore, zakręcone kolosy i często zdarzało mi się w nich utykać.
Ostatnio po podpatrzeniu kilku fajnych tricków z realnego życia urban plannerów, oraz kilku sesyjkach ze starusieńkimi Sim City 3000 i Sim City 4, postanowiłem znowu zasiąść do Cities Skylines w celu ogarnięcia i praktycznego zastosowania tych taktyk i stworzenia miasta, które miałoby sens w realnym świecie. Analizowałem trochę sposób w jaki planowane są wszelkiego rodzaju węzły komunikacyjne w prawdziwych amerykańskich miastach jak chociażby Phoenix, a także starałem się odpowiednio dopasować rozmiary zabudowy tak, aby nie tworzyć mocno abstrakcyjnej metropolii.
Uwielbiam city buildery i nie oszukuję, że jednym z głównych powodów, dla którego wróciłem do PC, to właśnie takie gry jak Cities Skylines czy Planet Coaster.
Tutaj to bardziej Seattle :P
Oczywiście jak to miasta w USA, centrum (jak i właściwie większość miasta, oczywiście z wyjątkami) oparte o siatkę. Zdecydowanie muszę ograniczyć ilość skrzyżowań, które przecinają główne aleje.
Wymaga to to jeszcze sporo pracy, ale takie budowanie zgodnie z dekalogiem prawdziwych projektantów daje mnóstwo zabawy i pokazuje jak złożone są systemy tej gry (w sumie to samo co w przypadku Sim City 4).
To się ładnie zgraliśmy, bo też mam podobne plany odnośnie C:S. W planach mam zbudowanie realistycznej, funkcjonalnej metropolii, która mogłaby działać również w realu. Trochę jest z tym zabawy. Jak na razie zbieram materiały do przejrzenia, m.in. jak powstają miasta, różne rodzaje zabudowy, drogi, etc.
Trochę tego będzie więc raczej szybko się za to nie zabiorę.
Mnie osobiście dosyć mocno natchnął ten letsplej robiony przez prawdziwego urbanistę i który jednocześnie całkiem nieźle ogarnia systemy samej gry. Dzięki niemu zacząłem dużo lepiej rozumieć sposoby tworzenia infrastruktury drogowej jak i komunikacji miejskiej, które do tej tworzyłem na swoje pokręcone sposoby i które nie miałby szansy przetrwania w prawdziwym życiu ;) Dalej mam problem z sensowym rozmieszczaniem linii autobusowych.
https://www.youtube.com/watch?v=2h-Qwh-yzO4&ab_channel=CityPlannerPlaysCityBuilders
Ogólnie jak tak patrzę to bliżej mi do jakiegoś Toronto czy Montrealu, które łączą europejski i amerykański styl projektowania miasta jak i samej infrastruktury.
Dzięki! Taki materiał na pewno mi się przyda.
Mi natomiast zainspirował facet, który postanowił odtworzyć Berlin.
https://www.youtube.com/watch?v=FSooS_JR5WY
Assetto Corsa - Lotus type 49.
Sauber Mercedes C9
Screen z GRIS, specjalnie w osobnym komentarzu, bo ta gra jest po prostu piękna.
Absolutne arcydzieło audio-wizualne ale i fabularne. W zeszłym roku kupiłem i przez wiele dni nie mogłem się oderwać, przepiękna gra.
I śpiewamy "taaaaak, tak wygląda moje miasto nocą!". Choć nie - może to w sumie nienajlepszy pomysł.
Muszę koniecznie jakoś przemodelować tę dzielnicę z małymi domkami w lewym dolnym rogu. Może jakiś park albo coś. No i te wysokie zabudowania na północy też trochę średnio mi robią.
Ehhh nie rób mi smaka Adam. Super gierka, pamiętam jak grałem wiele godzin w 2015 chyba aż gra mi się zaczęła sypać bo przestało działać przyśpieszanie czasu a miasto nadal było małe jak na mój gust.
Kęsik, teraz masz mody, gdzie możesz sobie budować miasto nawet w wielkości 9x9 kafelków zamiast domyślnie 3x3 maksimum. Możesz sobie od nowa zbudować kolosalną metropolie. :)
Pamiętam że już w 2015 mogłem budować na wszystkich dostępnych kafelkach na mapie. Ale to nie z tym był związany mój problem, będąc dalekim od wykorzystania wszystkich kafelków gra po prostu mi się sypała i przestawało działać przyspieszania czasu. Z tego co kojarzę to wynikało z tego ze po prostu za dużo było do symulowania i gra już przestawała ogarniać mimo iż miasto miało poniżej 100k mieszkańców.
Gra strasznie stawia na procek i RAM. Miasto ma jakieś 70k mieszkańców i niestety czuję lekkie spadki wydajności gdy kamera obejmie większą część centrum.
O modzie wiem, ale niestety po instalacji wymaga ponownego zakładania miasta więc już go olałem.
Viva Las Vegas!
"Co się paczysz?"
Black Ops 2 --->
Trzecie Soulsy nigdy mi się za bardzo nie podobały, ale muszę przyznać że styl artystyczny to miały kapitalny.
Trzecie Soulsy nigdy mi się za bardzo nie podobały, ale muszę przyznać że styl artystyczny to miały kapitalny.
Moim zdaniem trójka jest zdecydowanie lepsza od drugiej odsłony, ale niestety wciąż w tyle za jedynką. :), Jeśli chodzi natomiast o styl artystyczny to chyba każda część była pod tym względem kapitalna.
Jest pierwszy zrzut z nowego Stars Wars od Ubisoftu.
Z braku laku naszło mnie by znowu ograć trylogię wielkiego, kosmicznego buhaja i pobawiłem się trochę reshadem (wyostrzanie, RTGI, deczko bloomu by światło było bardziej łagodne, plus SMAA i korekcja kolorów LUTem), jak na razie jak na dwunastoletnią grę efekty są na prawdę niezłe.
Jutro, jeśli nie zapomnę zainstaluje jeszcze ALOT.
Screen Po
3. ON
RT daje bardzo naturalne cienie, zwłaszcza pod brodą (niestety nie mam screena do porównania).
Takie tam z serwera z chlopakami z gildia.org .
Obiecana cytadela
Album na imgur, żeby uniknąć spamu.
ALOT + Reshade z RTGI ON
Troszeczkę pobawiłem się z ustawieniami zmniejszając m.in. natężenie bloomu i zwiększając natężenie odbić promieni światła. Dorzuciłem też SMAA.
Muszę jeszcze pobawić się configiem gry by wycisnąć z tego archaicznego silnika jak najwięcej. Najgorzej wyglądają cienie, których brzegi są jakby kropkowane.
Co ciekawe obecna wersja shadera RTGI działa zaskakująco płynnie w porównaniu do wcześniejszych wersji. Na 4k nie próbowałem, bo sam Mass Effect z jakiegoś powodu kiepsko mi chodzi w tej rozdziałce, ale w 1080p działa z palcem w nosie w 120 fps.
Metro <3
Pamiętam swój pierwszy mecz w Battlefield 3 na tej mapie (który był też w sumie jednym z pierwszych meczów multi w jakie grałem) i ten cały chaos, który był na niej wszechobecny, a mój nieogar wcale nie pomagał. :D
Star Wars Battlefront II
Tak wygląda fun w czystej postaci.
Screen w pełnej rozdzielczości:
https://abload.de/img/screenshot_295rk2i.jpg
Parę portretów :)
Diablo 2 ... no nic oryginalnego ale fajnie się pyka
Ale żeście narobili tych screenów, muszę nadrobić zaległości zarówno w oglądaniu jak i w przesyłaniu.
Tutaj klasyk- Call of Duty i żołnierz, który za dużo naoglądał się matrixa
I tym miłym akcentem zakańczam zrzuty z Halo 3 ODST (grę po raz kolejny skończyłem jakiś czas temu), mam nadzieję że podobały Wam się kadry które wybierałem. Co będzie następne? Na chwilę obecną nie potrafię określić, bo nie wiem w co będę grał na poważnie.
Czyli co, teraz chcesz tak po prostu zniknąć z wątku? Tak puf? :(
https://pa1.narvii.com/6813/cf954f5c7c5a9eb498cc786b4037386790d09b8c_hq.gif
A tutaj jakby ta sama tematyka screena, tylko, że z COD: United Offensive. Te screeny wyglądają jakby twórcy wprowadzili tam bullet-time:-P
To chyba początek? Oj, ten dodatek kiedyś dał mi w kość, nie należał do łatwych
Tak, lasy Ardeńskie to był początek. Ogólnie cała gra była dosyć trudna, a szczególnie Rosjanie, a potem pamiętam, że narzekałem na to za młodu na forum.
Ja też miałem trudności, ale kiedy ogrywałem ten dodatek nie wiedziałem nawet o takim miejscu jak GOL, a było to ponad 15 lat temu :)
Kiedy biotyka wejdzie za mocno.
Wycieczkę na Feros uważam za średnio udaną. Trafił mi się paskudny bug, gdzie za każdym razem gdy używałem biotyki czy otrzymywałem obrażenia cały obraz strasznie zoomował jedną czwartą ekranu.
PS: Nienawidzę walczyć z biotykami w ME1.
Mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadza, że screeny z tak starych gier przesyłam, po prostu COD od samego początku miał taką opcję i za młodu się tyle tego trzaskało, że potem miałem więcej zdjęć z gier niż normalnych. Potem będę wysyłał bardziej współczesne.
Też sobie odpaliłem strzelankę, której nazwa zaczyna się na C...
Kiedyś bez problemu przechodziłem calaka na grze telewizyjnej, a kilka miesięcy temu miałem problemy już w drugim levelu
Mam tak samo. Za małego wypierdka przechodziłem Contrę bez straty żadnego życia, teraz z tym gorzej, dużo gorzej.
Inna sprawa, że grając na emulatorze korzystając z bezprzewodowego kontrolerze X360 w dodatku na ekranie LCD dochodzą opóźnienia, których nie ma grając bezpośrednio na konsolce podpiętej do telewizora crt.
Carto
Ten moment, gdy dowiadujesz się, że odkrycie biustu wcale nie gwarantuje lepszego pancerza.
Shining Resonance Refrain
A moim cities skylinowym mieście doszło do huraganu i małej powodzi :(
https://www.youtube.com/watch?v=RRYmVb33VU0&ab_channel=nobodyarecool
Mass Effect ukończony, lekko w bólach (mikrozarządzanie ekwipunkiem to dramat), ale poszło. W tym tygodniu myślę zabrać się za ME2 jak tylko sprawię, że Origin w końcu nie będzie z jakiegoś powodu nie może zautoryzować DLC. W najgorszym wypadku będę musiał sięgnąć po "alternatywne" metody.
Tak czy inaczej fajnie sobie tak odświeżyć serię po latach.
A to mój jeden z niewielu screenów z CODa 4 Modern Warfare. Gra już parę lat miała, ale chętnych na rozgrywkę było tak dużo, że trzeba było szybko płytę oddać innym. Zdążyłem dojść do połowy i do dzisiaj tak zostało, płyta gdzieś zaginęła, a potem już zaprzestaliśmy sobie pożyczać pudełka, głównie z powodu rosnącej popularności cyfrówek.
Gdyby Sajberpank miał takie porywające minigierki jak rąbanie drewna można by było wybaczyć niedopracowanie.
A tu Notre Dame z assassina, którego niestety nie doceniłem
dziwne, wyglada jak shift
Dzień dobry.
Zaeed to fajna postać, której potencjał BioWare zmarnowało wrzucając go do DLC (Kasumi zresztą też to dotyczy).
Europa Universalis IV
Dwa święte imperia. To była kampania wprowadzająca dla znajomego do gry (jego pierwsza, którą skończył i druga ogólnie). Na poziomie trudnym. Trochę szczęścia mu dopisało i około roku 1700 postanowiliśmy, że zdobędziemy świat.
To ja mam screeny historyczne, jeszcze robione na 360'tce :)
Właśnie wtedy, nie posiadając jeszcze prawka, stwierdziłem że tylko tylny napęd wchodzi w grę.
Jak na jedenastoletnią grę Mass Effect 2 (fakt, że z teksturami w wysokiej rozdzielczości i reshadem) trzyma się całkiem nieźle.
Instalacja tekstur jest banalnie prosta i sprowadza się do raptem kilku kliknięć.
Folder gry urósł mi z coś koło 18GB (gra z DLC) do 28.
EDIT: Wrzuciłem na abload, bo kompresja gola zabija detale.
https://abload.de/img/me2game2021-01-2308-0efjj6.jpg
Ja zawsze uważałem że dwójeczka najlepsza ale po latach mi przeszło. Fabuła jest biedna i w zasadzie przez całą grę nic się nie dzieje tylko zbieramy drużynę, cała fabuła zresztą do zapomnienia i całkowicie nic nie znaczy w kontekście całej trylogii gdyż na koniec ME2 znajdujemy się w dokładnie tym samym miejscu co na koniec ME1, elementy RPG najskromniejsze w historii serii a dodatkowo gra ma jak dla mnie strasznie skopaną kolorystykę bo w zasadzie cała jest czarno-pomarańczowo-żółta przez co wygląda po prostu brzydko. Trójka pomimo swoich wad typu zakończenie i scenariusz pisany na kolanie po wywaleniu Drew miała genialny, depresyjny i ciężki klimat przegrywanej wojny i tym wygrała. Dodatkowo lepszy gameplay i trochę więcej elementów RPG. Przeszedłem ME3 3 razy w ciągu tygodnia od premiery.
Dla mnie najlepszą częścią jest trójka, pomijając beznadziejny finał to jednak ona dała mi najwięcej emocji. Dwójka oczywiście też jest świetna (jak cała trylogia), ale z biegiem czasu uważam, że jednak czegoś jej brakowało.
Jak dla mnie dwójka jest najbardziej wyważona i najbardziej dopracowana z trylogii. Fakt, że połowa misji to zadania dla kompanów, a sam scenariusz miejscami kuleje, ale jako całość trzyma się bardzo dobrze, bo to co w ME najlepsze, czyli postacie i uniwersum jest na bardzo wysokim poziomie. No i jest jeszcze Lair of the Shadow Broker, imho najciekawszy dodatek w całej serii.
Tak szczerze to seria jako tako nigdy nie osiągnęła pełni swojego potencjału. W jedynce kuleje gameplay, w dwójce scenariusz i eksploracja, trójka jest gdzieś pomiędzy. Jedno muszę Bioware przyznać, potrafią dać graczowi poczucie przygody, co ciężko znaleźć po za JRPG. Od początku do końca zawsze na gracza czeka coś nowego i nigdy nie grzejemy tyłka w jednym miejscu.
Jeszcze wracając do tematu elementów RPG to jak dla mnie mogłoby ich nie być w ME1. Wszystko sprowadzało się do żonglowaniem statystykami w ekwipunku i ulepszania mocy, a samo ulepszanie umiejętności posługiwania się klasą broni to dla mnie głupota. Grając jako szturmowiec nie mogłem efektywnie używać nic prócz pistoletu i strzelb było mocno irytujące.
W końcu ktoś się na mnie poznał.
Tak Ashley, łechtaj moje narcystyczne ego.