Microsoft Flight Simulator otrzymał tryb VR, który wyciska całą moc z PC
Dobra wiadomość. Jeszcze tylko żeby to działało na Geforce Now albo czymś takim i będzie rewelacja.
albo na gameboyu
Śnieg wyszedł rewelacyjnie, z wieloma stopniami pokrycia do symulatora zawitała prawdziwa zima. Co ciekawe świetnie kryje fotorealistyczne textury z Binga co daje znakomite efekty.
Właśnie nie wyciąga całej mocy z pc, bo nadal działa na dx11, nadal siedzi na jednym rdzeniu, więc nie ma możliwości wyciśnięcia maksa z cpu, a jeszcze gnecie gpu i do tego vr ma jeszcze wyższe wymagania.
Fajnie, że MS dodał opcję 3:1 reprojekcji, z 30 fps robi 90 :-) Da się grać.
Do VR streaming nie ma sensu. O ile na monitorze można przeboleć opóźnienia to w goglach byłyby one nie do zaakceptowania.
Kłamiesz – na Geforce Now nie ma żadnych gier VR.
EDIT: I żeby nie było, korzystam od czasu do czasu z Geforce Now, ale oczywiście nie do gier VR. Mam światłowód (test poniżej), najbliższe data center Nvidii mam z Frankfurtu, i na monitorze/telewizorze da się grać, aczkolwiek dostrzegam minimalne opóźnienia, które przy sterowaniu ruchami głowy w VR byłyby absolutnie nie do zniesienia.
https://www.speedtest.net/result/10643160415