Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Diablo Immortal techniczne testy alfa i nowe fragmenty rozgrywki

18.12.2020 18:04
Bociek69
😂
1
4
Bociek69
44
Byle do Wiosny

Dopiero Alhpa? Przecie oni to zaprezentowali 2 lata temu.

18.12.2020 18:14
😂
2
1
odpowiedz
TobiAlex
200
Legend

Up
Dokładnie. To nie to co redsi, wypuścili alfę na rynek ;-)

18.12.2020 18:23
3
odpowiedz
krykry
42
Generał

"Is this an out of season April Fool's joke?"

18.12.2020 18:41
aope
😊
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
aope
198
Corporate Occult

Zastanawiałem się, jak będą monetyzować tę grę i zrobili to, czego się w sumie obawiałem - przez endgame i loot. Najciekawsze co przedstawili to te randomowe modyfikatory do riftów, zapewniające jak to mocno podkreślili - zawsze dobre nagrody. Oczywiście "diamenty" czy jak to sobie nazwali, modyfikujące rifty, będzie można kupić za $$$. Brawo Blizzard, świetny pomysł ;) Zamiast pójść w nieinwazyjne, płatne skiny czy inne efekty do skilli, ci poszli w ograniczenia zabawy w endgame, czyli w tym, co w gatunku liczy się najbardziej. Świetna decyzja, winszuje, nawet tu nie zaskoczyli ;)

post wyedytowany przez aope 2020-12-18 18:42:51
19.12.2020 03:46
4.1
grabeck666
82
Senator

Oni niczego nie ograniczyli... za real money możesz jedynie sobie przyspieszyć rozgrywkę. Jak już hejtujesz to chociaż wiedz co.

19.12.2020 08:18
4.2
buk2017
31
Centurion

.

post wyedytowany przez buk2017 2021-01-12 12:43:52
19.12.2020 10:24
4.3
zanonimizowany449082
103
Generał

Jeśli ktokolwiek wytrzyma 4 lata przy grze mobilnej bez sięgania do portfela, to niezależnie czy zdobędzie i zobaczy 100 czy 80% zawartości, to nazwę to śmiało "bezinwazyjną monetyzacją"

Przykład z mojego życia - Gems of War
Po 5 latach grania nie mam nawet ogarnietych 50% zawartości, do mniej więcej połowy stawki w PvP nie mam startu ze swoją drużyną, ale Gameplay jest tak przyjemny, że ślimacze tempo rozwoju bez płacenia kompletnie mi nie przeszkadza.

Jeśli Blizz nie zrobi z tego drugiego Dungeon Keepera, to zostanę przy grze na dłużej, a zagrać, zagram na pewno!

19.12.2020 13:56
4.4
grabeck666
82
Senator

buk2017

możesz sobie strzępić ryja ile chcesz jeśli boli cię, że ktoś ma gear szybciej niż ty w grze mobilnej, która służy do pogrania 10 min dziennie na kiblu

18.12.2020 19:16
5
odpowiedz
MewsoNs
68
Generał

Jak to będzie dalej pokaz fajerwerków ( a na to się zapowiada ) to mało które telefony sobie z tym poradzą. Obecnie Diablo 3 na nowym sezonie przez mechanikę klonów kompletnie nieradzi sobie z obliczeniami i gra ma dropy fps z 200 do 60 i wizualnie wygląda jakby chodziła na 20 fpsach ... albo 200 pingu. Jednak wskaźniki pokazują zupełnie coś innego i nie tylko ja mam z tym problem, ale każdy z kim grałem.

18.12.2020 19:43
Bezi2598
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bezi2598
147
Legend

Szczerze? Nie zdziwię się jeżeli Immortal okaże się większym sukcesem niż Diablo 4. Diablo 4 ma ogromną konkurencje na rynku h'n's i małą szansę na jej pokonanie, podczas gdy na komórkach nie ma dobrych gier h'n's, a Immortal może tę lukę wypełnić.
Prostackie i pozbawione głębi mechaniki wydają się idealne do gry na komórkę. Z początku krzywo patrzyłem na grindowanie ranków plus losowe affixy do przedmiotów legendarnych, ale i tak to lepsze rozwiązanie niż danie 3/4 przedmiotów do buildu za darmo jak w sezonach w D3. Przynajamniej będzie za czym gonić i zdobycie idealnego przedmiotu legendarnego może zająć trochę czasu. Podczas gdy w takim Diablo 3 zdobywasz wszystkie najlespze przedmioty w ciągu kilku godzin od wbicia levela 70, a potem już za bardzo nie ma po co grać.

System mikropłatności to typowo komórkowy boost do progresu, w grach h'n's to trochę jak cheaty, dla mnie to odbierałoby fun z gry. Jeżeli będzie zrobione to z głową to nie powinno przeszkadzać. Szczególnie, że cała gra jest solo self found więc nie ma różnicy kto jest lepszy i kto szybciej się wygearował.

post wyedytowany przez Bezi2598 2020-12-18 19:45:57
18.12.2020 22:13
ReznoR666
6.1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

To się okaże. Diablo od czasów Diablo 3, zwłaszcza w późniejszych aktualizacjach, stało się prawdziwą grą AAA, czyli grą dla większości graczy - łatwą, przystępną, głównie singleplayerową i w co-opie, łatwo wybaczającą błędy. Stąd prawdopodobnie tak dobrze się sprzedaje wciąż. Konkurencja o której piszesz powstała raczej jako alternatywa dla Diablo 3 dla osób trochę bardziej hmm... powiedzmy dedykowanych hack 'n' slashom i pamiętających dawne czasy losowego grindowania, którym nie spodobał się kierunek w którym idą duże gry. A przynajmniej takie jest moje wrażenie. Nie są to oczywiście złe gry, są bardzo dobre, a nawet świetne. Ale nie są to gry dla większości fanów Action RPGów, bardziej dla pewnego odłamu bardziej zaawansowanych/dedykowanych graczy, którzy oczekują większego wyzwania. Innymi słowy, mają swoją niszę, którą dobrze wypełniają.

Najgorzej wg mnie może być, jeśli w Diablo 4 zaczną próbować zadowolić obie strony... praktyka pokazuje, że jest bardzo trudno mieć ciastko i zjeść ciastko jednocześnie. Ale zobaczymy sami, co też wymyślą.

post wyedytowany przez ReznoR666 2020-12-18 22:15:02
19.12.2020 03:49
6.2
grabeck666
82
Senator

Jeśli chodzi o Diablo 4 to jak na razie wynika, że rozbudują je bardziej niż D3. Wg twórców "coś między D2 i D3". Zinterpretuj to jak chcesz, na razie to co widziałem z updatem statów (i tego, że każdy jest w pewnym sensie potrzebny) i itemów wygląda po prostu super.

18.12.2020 19:48
Forcebreaker
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Forcebreaker
54
Generał
Image

alfa-testach mobilnej odsłony Diablo

18.12.2020 20:50
😁
7.1
zanonimizowany1225506
49
Generał

"pictures that precede unfortunate events"

18.12.2020 19:55
👍
8
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1350259
7
Centurion

Nie ukrywam, że spodziewałem się premiery nieco wcześniej, ale jeżeli mają dopracować grę na maksimum - rozumiem.

18.12.2020 21:11
8.1
Child of Pain
186
Legend

Jacy oni, Chinczycy? Przeciez Blizzard nie robi tej gry.

18.12.2020 21:02
👎
9
odpowiedz
4 odpowiedzi
Marcinmarcinek
11
Chorąży

Przecież to wygląda strasznie biednie, jak pierwsze klony diablopodbne na androida...
Wymagania:
Procesor: Snapdragon 710/Hisilicon Kirin 810 lub lepszy Karta graficzna: Adreno 616/ARM Mali-G52 lub lepsza

Jak to nie wygląda nawet jakby Adreno 330 i DX10 miał z tym problem...
Jestem zawiedziony.

19.12.2020 03:49
9.1
grabeck666
82
Senator

a słyszałeś kiedyś o alfie?...

19.12.2020 07:10
Bieniu05
9.2
Bieniu05
152
The100

grabeck666 nie ma to znaczenie czy alfa chyba nie myslisz ze zmienia silnik graficzny

19.12.2020 13:30
9.3
Marcinmarcinek
11
Chorąży

grabeck666 Panie rycerzu obrońco diablo immortal... a widziałeś pierwszy filmik z zapowiedzi przed dwóch lat? Gra wyglądała co najmniej dwa pełne razy lepiej niz teraz. Co w tej grze jest niby pod DirectX 12.1 że wymaga Adreno 616? Przyglądałem się i ja tam widzę DirectX 10 jeszcze.

post wyedytowany przez Marcinmarcinek 2020-12-19 13:31:20
19.12.2020 23:54
9.4
grabeck666
82
Senator

Nie jestem rycerzem diablo immortal tylko po prostu nie trawie hejtowania z powodu niewiedzy, a wy wszyscy trzej tutaj ślnicie pod tym kątem.

18.12.2020 21:06
Qverty
10
1
odpowiedz
Qverty
39
w olejku lub w pomidorku

Jak widzę tego Azjate od "Don't you guys have phones" to mną telepie

18.12.2020 23:38
11
1
odpowiedz
Natanoslav Drejkovski
9
Konsul

oczywiście że całkowicie darmowa ... pomijając mikropłatności . i że gra bedzie taka jak każdy inny syf mobilny

19.12.2020 23:49
Uruk-Hai666
😂
12
odpowiedz
Uruk-Hai666
51
Generał

#nikt takie to Diablo.

Wiadomość Diablo Immortal techniczne testy alfa i nowe fragmenty rozgrywki