AC: Valhalla - patch 1.1.0 przygotowuje grę do wydarzenia Yule Festival
Aż strach instalować, bo poprzedni patch likwidując błędy wprowadzał zupełnie nowe bugi.
Jakie np? Serio pytam, z ciekawości, bo po 80 godzinach w Valhalli miałem dosłownie dwa bugi które naprawiły się wczytaniem gry.
Po zainstalowaniu patcha 1.04 zniknęło mi wcześniej już zebrane wealth w rejonie East Anglia, mapa była wyczyszczona w tym rejonie już przeze mnie. Bug ten jest szeroko opisany w necie (trzeba było zebrać ponownie) https://discussions.ubisoft.com/topic/85784/solution-to-east-anglia-and-vinland-wealth-bug-1-0-4?lang=en-US
Problem pojawiał się w tym patchu tylko jeśli te dwa opisane w linku bogactwa (East Anglia i Vinlandia) zostały zebrane przed pojawieniem się patcha (ja tylko zdążyłem ten z East Anglia zebrać).
P.S.
Tak przy okazji nagminnie bugują się mapy skarbów cały czas, dokładnie miejsca gdzie powinny te skarby wskazane na mapach być .
P.S.2 Podzielę się moim wczorajszym cudnym gliczem po ubiciu jednego z legendarnych zwierząt :-)
150h na PC, już prawie skończyłem (próbuję maksować na 100%) i właściwie widziałem poza jednym wszystkie glicze pokazane w niedawnym materiale NRGeeka "Assassin's Creed Glitchalla - Saga Rodu Ńdziornów" plus parę innych też miałem. Trzy razy poza mapę też już wypadłem bez właściwie żadnych starań z mojej strony :-D Ale gra mi się podoba, wybaczam jej, jest super, uwielbiam klimaty wikingowskie, na Thorgalu się w końcu wychowywałem ;-)
na PS4 podane jest 2.4GB a mi się pobiera 5.6gb i to od razu wersja 2.00 a nie 1.1.0
Musze tam wrocic wreszcie bo od premiery CP mordowanie w Valhalli lezy i kwiczy, juz mnie nawet Ubi sciga mailami z tego powodu. Jedna i druga gra swietnie wyglada ale pelna bugow wiec roznicy jakosciowej nie odczuje.
Nie porównuj CP2077 a Valhalli ... w AC żadnych poważniejszych błędów po 70h gry , nie wiem gdzie wym tam co widzicie.
To są raczej zabawne glicze niż coś co rzeczywiście by psuło rozgrywkę. Raz tylko poważniej zbugowała mi się misja główna (wpadniecie pod mapę po cutscence, postać zrespawnowała się od razu poza obszarem) i jedna poboczna ale bez problemu uratowana wcześniejszym sejwem (często sejwuję manualnie).
Apropo fabuły. To może ktoś powiedzieć czy można w tej grze być takim "krwiożerczym" wikingiem czy jak zwykle gramy ugrzecznionym "tym dobrym" ?
Jest tylko 5 decyzji kluczowych, które wpływają na zakończenie z Sigurdem i jedna, która wypływa na to czy Zealoci będą Cię ścigać czy nie.
Czy ja dobrze rozumiem ze w tej aktualizacji ubi dodał skalowanie poziomów ?
Czy tylko ja mam problem z ograniczonymi strzałami? Przed patchem ulepszyłem kołczan na maxa i ,np. Do łuku drapieżcy mogłem mieć najwięcej 15 strzał. Po patchu maksymalna ich ilość to 5, podobnie sytuacja wygląda z innymi łukami. Czy ktoś wie jak to naprawić? Bardzo psuje to rozgrywkę ponieważ gram głównie łukiem
to prawda że Ubi w patchu zrobiło automatycznie dostosowywany level przeciwników do naszego obecnego lvl? Jeśli tak to kicha