Nie rozumiem jak oni niby chca dokonac tych zwrotow.
Ty im wyslesz listem pudelko do biura w Warszawie, oni otworza sprawdza i wysla tobie 250zl w kopercie?
Przy 4mln sprzedanych kopi na swiecie jest to logistycznie niewykonalne.
Wiec raczej jest to ich kolejna sciema z ich strony i raczej nikomu nie odpisza i kolejna PR sciema ze niby dbaja o klientow.
Oddajesz do sklepu i dostajesz kasę, a potem sklep już rozlicza się z wydawcą. Tak przynajmniej CDP radzi ludziom robić.
W UK, jeśli chcesz oddać pudełko z grą do sklepu, to ma być w dalszym ciągu zafoliowana/nieużywana.
Nie miałbym opcji zwrotu.
Amazon też by raczej nie przyjął zwrotu w takich okolicznościach, choć mogę się mylić.
Ten ich mail, który podali, to jest ponoć "globalny". Nie wiem jak oni chcą to rozwiązać. Bo przecież chyba nie będą się kontaktować z każdą siecią, sprzedającą ich produkt?
Mi teraz na messengerze napisali ze z odpowiedzią trzeba czekać do końca grudnia.
Na PlayStation i tak nikt zwrotu pieniędzy nie dostanie, bo się Sony nie zgodziło.
Serio?
For da plajas
W sklepach nie przyjmuja bo pudelko otwarte. Na PS Store tez pisza ze po sciagnieciu to juz za pozno.
To niech se w Du*pe wsadza ten zwrot.
No właśnie byłem ciekaw jak się ma sprawa z tymi zwrotami.
Przecież odpakowanej gry nie przyjmą i kasy nie zwrócą. Czy CDPR rozmawiał z MM, ME i innymi aby takie gry też przyjmowali? ;)
Witam, zwracał ktoś już grę w media expert, nie robią problemów? Ja już straciłem cierpliwość, gra crashuje mi co pół godziny, poza tym masa bugów. Wolał bym poznać fabułę w momencie premiery wersji na ps5 jak już będzie w miarę normalnie działać.
Skad ta nadzieja, ze ktorakolwiek inna wersja bedzie grywalna ?
Gra jest tak zepsuta, ze zaden patch jej nie zalata, ani teraz ani nigdy.
Legion 13 -> Wersje na nowe konsole grywalne? Ja gram właśnie na ps5 we wstecznej (wersja z ps4 pro z odblokowanymi klatkami) i gra wygląda słabo, na każdym kroku widać jakieś bugi, miasto jest wyludnione, fizyka i ai nie istnieją, grafika wygląda tak jak powinna na podstawowej wersji ps4 (rozdzielczość 1080p i tekstury na poziomie pctowego low), ale najgrosze i tak są te crashe do systemu, których podczas 3 godzin gry miałem 4 i odechciało mi się z tym męczyć. Odpaliłem też grę na ps4 i tam jest totalna tragedia, bo dochodzi fatalny framerate (15 klatek przy szybkiej jeździe autem), grafika na poziomie crapów z ps3 (na moje oko rozdzielczość niższa niż 720p i doczytujące się kilka sekund przed twarzą tekstury). Z tego powodu pytam, czy miał ktoś doświadczenia ze zwrotem gry w sklepach stacjonarnych i jak do tego podchodzą? Co z tego, że za rok wyjdzie aktualizacja pod nowe konsole, jak gra będzie wtedy kosztowała 50zł, a ja dając 270 muszę wstrzymywać się z grą, żeby nie popsuć sobie pierwszego przejścia w jej obecnym stanie?
Byłem dzisiaj w media expert i nie robią żadnych problemów ze zwrotem gry. Jeśli ktoś chcę odzyskać pieniądze to radzę się pospieszyć, bo zwroty przyjmują do 21 grudnia.
Dobrze wiedzieć, dzięki!. A zwrot kasy dostałeś do ręki czy przelew na konto pójdzie? I dlaczego tylko do 21 grudnia?