Spider-Man: Miles Morales - patch dodał ray tracing w 60 fps
O kurcze, tego się nie spodziewałem. Dobrze, że odpuściłem sobie i kupiłem wpierw Demons Souls, będzie ogrywane :D
A ciężko dodać taką opcję bez żadnych ustępstw dla FullHD? Sporo osób też by tak chętnie pograło, a tymczasem są zlewani.
A to nie jest właśnie taka opcja? Płynne 60 fps, RT a rozdzielczość pewnie zejdzie do 1080.
"Z opisu wynika bowiem, że gra dopasowuje rozdzielczość"
Pewnie chodzi o dynamiczną rozdzielczość. Najgorszy syf jaki może być, nigdy nie działa poprawnie.
Bardzo dobra wiadomosc. Skoro juz z ta gra tak zrobili to pewnie z reszta tez tak beda robic. Ogolnie to ja gram na monitorze z QHD wiec o 4 k moge zapomniec. Jednak jeszcze bede mogl wybrac opcje 60 klatek i RT to bede zadowolony :) Za pol roku sie kupi ps5 to sie zobaczy jak to wyglada :)
Oho! Tryby performance, super performance, quality... Mogliby sobie odpuścić te zabawy w ciuciubabkę i dać od razu Low, Medium, High, Ultra. Tylko suwaczków brakuje....
Kolejny dowod na ze obecnie Ray Tracing na konsolach to pic na wode, fotomontaz!
Lepiej wydaliby te gre na PC i pozwolili ludziom na granie w pelnym 4K albo nawet 8K bez limitu klatek na sekunde , bez zadnego dopasowania rozdzielczosci czy zmniejszenia liczby przechodniow!
No i swietnie. Ja co prawda już MM wyplatynowalem ale gra jest tak świetna że będę do niej wracał. A że SM2 się już robi od premiery jedynki w 2018 roku, to pewnie na horyzoncie już można się spodziewać ogłoszenia. Więc przed premierą pelnoprawnego sequelu ogram znowu Milesa:)
To już nie lepiej 1080p/1440p i twarde 60fps z wodotryskami albo bez wodotrysków a z rtx ? Akurat droga w większą rozdzielczość to duża strata zasobów.