Control w rękach ponad 2 mln graczy
To bardzo fajna gra. Polecam, ale nie grałem jeszcze w te dodatki.
Wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało że drugie tyle osób ściągnęło tytuł w ramach Game Passa.
I ja się do tego dołożyłem, wraz z dodatkami. Gra jest fenomenalna i zdecydowanie warta zagrania.
Ludzie nakupowali kart RTX 30x0, to chcą na czymś ten słynny raytracing przetestować - a że jest to obecnie jedyna współczesna gra przygotowana od podstaw z myślą o szerokim zaprezentowaniu tej technologii(a nie wrzucony na siłę dodatek), to nie dziwi mnie to, że właśnie teraz poszła im sprzedaż tak bardzo w górę :)
Serio chwalą się sprzedażą jedynie 2 milionów kopii i to trochę rok po premierze, podczas gdy hity wyprzedają tyle w tydzień? Zwłaszcza, ze to nie jest gra indie, tylko rzekomy hicior od twórców Max Payne. Już bym na ich miejscu milczał, bo czym tu się chwalić. A sama gra 6/10, da się raz zagrać.
Zwłaszcza, ze to nie jest gra indie, tylko rzekomy hicior od twórców Max Payne.
2 miliony to naprawdę dobry wynik dla tego tytułu.
Gra może nie jest indykiem ale była robiona bez wsparcia gigantycznego wydawcy dlatego absolutnie nikt kto cokolwiek wie o branży nie traktował Control jako blockbustera pokroju chociażby poprzedniej gry studia (na Quantum Break kasę wykartkował Microsoft). Tym bardziej trzeba docenić jak dobra jest to gra.
Dla mnie gra ma ten niesamowity klimat który do tej pory znam tylko z Alana Wake'a, natomiast walka sprawia ogromną satysfakcję. Jak dla mnie póki co okolice 9/10, ale jeszcze nie skończyłem więc to się oczywiście może zmienić.
Remedy Entertainment, zdradził na swoim Twitterze, że miniony listopad był najlepszym okresem sprzedaży Control.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/control-w-rekach-ponad-2-mln-graczy/z01ef40
To zasługa pewnie Tima z EGS, przytrzymał grę przez rok na swojej platformie a gdy wreszcie ją wypuścił to ludzie zaczęli kupować.
nie to zasługa przeceny i wersji kompletnej / następny który widzi całe zło w ESG ale gdyby nie epic to nie dostał byś np. hadesa.
Gra na steamie wyszła pod koniec sierpnia. A rekord jest dla miesiąca listopad. A jak podaje steam spy na steam sprzedało się między 200 a 500 tyś kopii. Gra wyszła w wersji kompletnej i to z przeceną. Dodatkowo listopad to miesiąc black friday i innych okazji. Ostatnie szczyty grających graczy jednocześnie przypada właśnie na końcówkę listopada. Warto dodać, że następna gra remedy też pojawi się w pierwszej kolejności na epicu.
następny który widzi całe zło w ESG ale gdyby nie epic to nie dostał byś np. hadesa.
?? Co to za bzdury? A co ma Epic wspólnego z Hadesem? Oczywiście że bez Epica dostalibyśmy Hadesa. Hades dopiero wypłynął na szerokie wody jak wyszedł we wczesnym dostępie na Steamie.
kęsik - bo został stworzony za pieniądze darczyńców z steama :) i ty byłeś jednym z nich :)
Przecież i tak kęsik nie kupił tej gry. Przynajmniej na steam ;) Więc jakie dostalibyśmy Hadesa
super to teraz dawać mi Max Payne w klimatach 1 i szczyptą 2, i Alan Wake'a 2 z otwartym miastem
Rockstar games ma prawa na marki max payne więc jeżeli już to oni zrobią następną część.
O to to to. Pierwszy Max Payne w ośnieżonym Nowym Yorku to miał... wróć ma, taki klimat że siekierą rąbać. Co ja bym dał za 4 w takim klimacie. Dwójka też super, niestety trójka nie strasznie mi nie podeszła.
Dwa razy się do tej samej rzeki nie wchodzi, raz ze historia Max'a jest wyczerpana, a dwa nawet gdyby nie to sniezny Nowy York drugi raz nie robiłby takiego wrazenia (np. BioShock 2)
Dla mnie najlepsza była dwójka, jedynkę uwazam za najgorsza czesc, zestarzała się najgorzej
Ciężko mi zrozumieć fenomen - próbowałem, grałem, ale zupełnie nie rozumiem co w tej schematycznej strzelance ludzie zobaczyli. Jest tam klimat, ale tytuł szybko mnie zmęczył i znudził.