Medal of Honor: Above and Beyond wymaga ponad 300 GB miejsca przy instalacji
No to pojechali! 300gb ło matko!
CoD teraz przy tym to malutka gierka.
Nawet jeśli tylko jest to wymagane do instalacji. Sama gra pewnie z 6h
Haha
Gra na vr, która nie ma zbyt dobrej grafiki waży 300gb więcej niż nowe Cody
Na VR graficznie gniecie twojego asasyna
Proszę Cię Hydro, tekstury i modele postaci z trailera to chyba era PS3. Ten VR umrze prędzej czy później, jak 3D.
Tak można było powiedzieć 3 lata temu kiedy większość gier poza dwoma było raptem demami technologicznymi a nie teraz jak wyszło tyle pełno prawnych gier dających więcej zabawy niż jaka kolwiek gra na K+M.
np. Blade & Sorcery, tej grze daleko do perfekcji i do tego w przeciwieństwie do Boneworks i Alyx nie można jej nazwać demem, ale ta gra pokazuję że średniowieczne walczenie mieczem to coś więcej niż 5 animacji i 5 przycisków na K+M.
Są gry w których ludzie mają setki godzin, np. Pavlov VR, Onward, Beat Saber czy nawet Boneworks jest na 100 godzin jeżeli jesteś kreatywny. (W sensie te gre da się ze speedranować nawalając z jednego karabinu cały czas albo można bawić się różnym orężem.
Z tego co widziałem na voprx gry nie mające wsparcia vr odpalane na vr zjadają mi około 2x tyle grafy. tak że np ciężko zagrać nawet w left 4 dead 2 który normalnie śmiga mi w 400 klatkach . Samo obliczanie tekstur cały czas w 3d niesamowicie zjada sprzęt . a przypomnę że w 60 klatkach vr to taka średniawka w sumie . Nie fajnie jak lagują ci ręce, albo postacie które widzisz dziwnie skaczą . Ale np nie rozumiem dirta czy to przez dystans rendera czy słaby port. będę porównywał z direm 5 jak będzie lepsze wsparcie z oficjalnym profilem vorpx. Ale jestem prawie pewny że ich wersja zgniecie dirta rally 2vr Który nawet w 4k mi dalej wygląda jak kupa...
cyberpunk raczej na vr siądzie chociaż tu się boję o 3070 :( i czy dlss wspiera nieoficjalne rozdizałki. bo tam najlepsze typu 3100x2350 w4:3
Wygląda spoko . Widać grafika rysunkowa miała zaoszczędzić trochę vramu. 3d tekstury zjadają go na śniadanie często od kopa. Do tego wątpię że ktoś będzie bardzo szalał na 1080 p (jak w trailerze) Skoro kogoś stać na droższe okulary jak htc /valve. Czy nawet ocuylusa za ponad 2k. to pewnie ma kartę za podobną cenę więc na laycie odpali w rozdizałkach 1440p + jak nie lepiej . Mi pavlov lata w ponad 5k z dodatkowym msa na 8x i super samplingiem na 2.0 x. Więc ogólnie myślę że lepiej iść w coś takiego bo dalej spoko gra wygląda dzięki samej ostrości na oculusie 2 który już ma 4k .I wolę żeby szli w tą stronę powoli ulepszając grafikę niż robić coś co wygląda w kosmos ale i tak nikomu bez 30xx serii nie pójdzie :P Oczywiście ciężko porównywać tak ładną grę jak medal do pavlova. Ale jak dodawałem w vr najlepiej mieć ponad 90 klatek bo mając tak blisko oczy ekranu potrzebujesz i rozdzielczości i płynności. dodam że idealne oko (np moje jako że bliskowidz) powinno rozpoznać z tej odległości różnice między 32 k a 16k rozdziałki :P i zdecydowanie to lepiej wygląda na 4k w okularach niż to co widujemy na trailerach vr . Chyba ze masz monitor 4k i materiał w 4k :P A jeśli ktoś nie ma spoko kompa to zwyczajnie niech nie narzeka. Bo vr to technologia przeznaczona dla każdego ale oczywistym jest że nie powinien żądać super grafiki jak nie ma nawet 3kzł na karte ;) to tak jakby ktoś z jakiś gównianymi goglami narzekał na gre bo ma przerwy miedzy pixelami. Stać cie to zobaczysz jakość. Nawet pcmaster raYTRcing na tym polega
Spójrzmy innaczej na te gre, w grach VR zwłaszcza patrząc na te grę mamy sporą interakcje z otoczeniem i większość obiektów nawet ozdobnych możemy podnieść, w normalnie grze długopis by był low poly modelem dekoracyjnym, w VR możesz go podnieść, oglądać z bliska, więc tekstury oraz modele takich mało istotnych G muszą być zawarte w pełnej jakości.
Nowe cody już po tyle ważą, tylko one bardziej ze względu na tekstury niż modele, modele które są piękne ale nie jest ich aż tak dużo.
Z jednej strony ciężko odmówić Ci racji, ale z drugiej w Skyrim (który również ma wersję VR) też możesz wejść w interakcję (w wersji bez VR podnieść, obrócić, rzucić czy "kopnąć") wiele obiektów (choć nie wszystkie) i gra (nawet z z zmodyfikowanymi tekturami 4K) nie waży aż tyle.
Jeżeli chodzi o modele to są te same modele z wersji zwykłej które są Low Poly i tak samo jak w HL:A często się powtarzają i nie ma ich za dużo.
WTF!? 300 GB!!!???? Przecież ta gra nie jest równy Red Dead Redemption 2, ani Wiedźmin 3, a grafika nie jest rewolucyjna, więc jakim cudem zajmuje aż tyle miejsca na dysku!?
Nowe metody walki z piractwem czy co? Jeśli tak, to niestety znowu też zranicie również uczciwe klienci i to bardzo.
Grafika jest bardzo dobra, tylko nie ma tych wszystkich post procesów które na VR nie mają sensu bo twoje oko je samo generuje, polecam wszystkim polakom kiedyś spróbować tego co dla nich jest g*** bo ich nie stać.
Wątpie że twój Red Dead ma tyle pełnych detali obiektów, tutaj nawet zegarek na biurku musi być dobrze wymodelowany.
Taa... Obejrzałem Medal of Honor: Above and Beyond - Story Trailer i jakoś to mnie nie powala. Idź pograć w World of Tanks w wersji HD, Metro Exodus czy Red Dead Redemption 2 i zobacz tam, jak tam wygląda grafika, a nie zajmuje aż tyle miejsca co MoH. Czy uważnie obejrzałeś trailer MoH? Jeśli tak, to widziałeś przykładowe modele broni i inne przedmioty, które wyglądają "słabo" w porównanie do inne gry takich jak Half-Life Alyx, co mają ładniejsze modele przedmiotów. Zegarek na biurku? Oto przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=3H8hLCJQY5o
Nienawiść do VR nie ma nic do rzeczy. Proszę daruj te bzdury dla siebie, panie fanatyku VR. Podejrzewam, że nigdy nie grałeś w Red Dead Redemption 2 na Ultra, ani inne gry, skoro piszesz takie rzeczy.
Modele czołgi w WoT (wersja HD) robią na mnie lepsze wrażenie niż modele broni i inne w Medal of Honor (trailer).
Bigpsfanboy - Uwielbiam te odnoszenie się do kwestii finansowych użytkowników. Przeważnie fanboje Sony tak robią.
I gdzie ty widziałeś słabo wyglądające modele? Ja zaobserwowałem je tylko na postaciach.
https://streamable.com/avi890
Przecież poza paroma detalami ta gra wygląda wybornie i przebija Alyx o 3kroć.
xD
FPS pod VR (czyli podwójnie krótki) ważący więcej niż nowy COD i wyglądający jak gra na PS3 - No AlE InTerAkCjA z DłUgOpiSeM!!
Grafika też musi pójść w dół, myślę że każdemu pasjonatowi game devu usłyszało się o metaforycznej szczoteczce do zębów która ma pierdyliard poligonów i zabija framerate.
A ja nie lubię graczy, co nie e lubią VR
No cóż.Gry na VR czy inne gogle, będą zajmowały i pewno 1 TB w przyszłości.Chyba że to ogarną. Następna generacja, to według mnie będzie streaming.Oczywiście nie w całości.Gogle dopiero za dwie generacje, powinny być naprawdę świetne, w miarę tanie. Ogólnie to jest przyszłość.
Nie jest jasne, dlaczego Medal of Honor: Above and Beyond potrzebuje aż tyle miejsca na dysku...
Wiadomo dlaczego tak jest i nie jest to nic nowego, tak działa instalator sklepu Oculus, gry wymagają dużo miejsca (~x2) na instalację. Było o tym głośno już przy premierze Asgard's Wrath, które zajmowało 120GB, ale wymagało ponad 200GB do instalacji. MoH na Steam prawdopodobnie będzie wymagało jedynie 170GB.
Wczoraj wypuszczono kilka nowych klipów i gra zapowiada si ę świetnie.
https://www.reddit.com/r/oculus/comments/k86v95/reddit_exclusive_moh_gameplay_clips_never_before/
Lone Echo ma 11 GB i jest naprawdę dużą grą, Alyx ma 70GB i starcza na 20 godzin, tutaj mamy 2x tyle w sumie może będzie to naprawdę duża produkcja. AW zajmuje 120GB ale to rpg i na solidne 40 godzin gry.
Gier na VR nie można liczyć w godzinach, zauważ że im gra ma więcej obiektów i detali tym więcej zajmuję a to co widać na trailerach i reddicie jest imponujące, no może poza niektórymi teksturami, patrz że taki Alyx to w większości to przemierzanie korytarzy a obiekty często się powtarzają i dodatkowo jest ich nie wiele.
Tylko że bez GI, AO i cieni liczonymi przez RT to nadal wygląda jak kreskówka, ba, znacznie bardziej kreskówkowo niż dowolna tradycyjna gra z "masą filtrów".
Chyba sobie nie zdajesz sprawy z tego że gry na VR muszą działać od 80 FPS do 144 zależnie od tego jakie masz google, a o DLSS nie ma mowy bo każdy kto miał VR na głowie wie że bez upscalowania rozdzielczości o 200% jest licho.
Gra podobno trzyma poziom. Niestety ja będę musiał poczekać
Wygląda to narazie wybornie. Nie mogę się doczekać.
Mimo, że czekam bardziej na CP to jednak najpierw ogram MOH.
Ci co nie grali w dobrze zrobione produkcje VR nie zrozumieja o co tu chodzi.
Mogą próbować ale i tak większość osób będzie buldupić że gra na VR i że wogóle to ich nie stać, czekaj co!? missclick przepraszam, że VR zaraz zdechnie bo to ujowa technologia i bez przyszłości.
Zresztą widać to po Dislike Ratio pod artykułami o tej grze, nawet jak by były dla niej przychylne jak naprzykład trailer trybu MP.
Tak przynajmniej nie dostaniemy generycznego shootera tylko grę z interakcją z otoczeniem lepszą od Alyx ale gorszą od Boneworks, co jak na strzelanke jest spoko.
Gra podobno ma być słaba, ekskluzywny produkt dla posiadaczy VR którzy kupią bo nie mają zbytnio innych produktów AAA w tej technologii. VR umrze to pewne, ale zrobią wszystko byś pomyślał że jest inaczej. Z pewnego źródła wiem, że gra będzie słaba
Przecież ta gra wygląda okropnie, tu nawet nie trzeba żadnych "źródeł" by oznaczyć grę tagiem "omijaj szerokim łukiem", do tego absurdalne wymagania (czyt optymalizacja? A co to takiego? xD) i ta ilośc na dysku. CP 2077 gra na 150godzin i 75GB wymaga mając open world.
Zmuszanie ludzi do kupowania kart widmo plus dysków SSD które nie są koniecznością, przynajmniej dla mnie.
Ale pie...e panowie. Uwielbiam porównania grafiki z YT do VR. Na Waszych ekranach na YT owszem wygląda średnio. W praktyce taka grafika w VR dająca poczucie bycia w grze, pokazuje Wasze ograniczone wyobrażenie o grach video. Przynajmniej patrzac na to, co piszecie.
Ciekawe czy przy updatach będzie jak w ARKu który przy nawet małym patchu mieli kopiując między dyskami po 250GB przez kilka h.
A pamiętam, jak wychodził SC Double Agent na jednej doublelayer DVD i zajmowało 7 giga na dysku. Ludzie się pukali w czoło, ze aż tyle. Zgrzało ich w takim zapchaniem dysku i tyle.
Oculus dokonał jakiejś tam optymalizacji i gra nie będzie wymagała 300GB na instalację.
Źródło:
https://old.reddit.com/r/oculus/comments/ka9y9b/an_update_on_mohs_required_hard_drive_size/