Która gra teraz przoduje w najładniejszym i najdalszym zasięgiem rysowania? Z moich obserwacji jeden z naj lub jest to może nr1, to AC Origins. U mnie widoczność najdalszych punktów/obiektów do 5 -6km w grze.
Bardzo dobre pytanie, sam jestem ciekaw.
U mnie widoczność najdalszych punktów/obiektów do 5 -6km w grze.
Grzebałeś coś w configu czy po prostu na ultra grasz?
Jeszcze do niedawna bym powiedział, że Final Fantasy XV na PC, ale aktualnie nie wiem. :)
IMO Morrowind z MGE. Można ustawić dowolną wartość, jaką jest w stanie uciągnąć dany sprzęt.
Zasięgiem rysowania czego? Nowoczesne gry nie posiadają jednego zasięgu rysowania - NPC, duże obiekty, małe obiekty, detale, teren, duża roślinność, mała roślinność, trawa - każdy z tych obiektów może mieć inny zasięg rysowania, w dodatku do tego dochodzą LODy. Wiedźmin 3 może mieć renderować obiekty o wysokiej szczegółowości na bardzo dalekich dystansach - jak zmodyfikujesz ini i masz bardzo potężny sprzęt.
Edit:
Jeśli mówimy o prawdziwych rekordzistach to pewnie będzie to Microsoft Flight Simulator i inne gry lotnicze. A jak ktoś chce pójść dalej to rekordzistami będą gry w których latamy statkiem kosmicznym - np Elite Dangerous.
Z dalekim - np. nowsze Just Cause. Arma3, Wildlands/Breakpoint.
BTW niby Fuel, sam nie pamiętam:
https://www.guinnessworldrecords.com/world-records/longest-draw-distance-in-a-racing-game
Nie będę instalował gry by zrobić screena, których jest miliard w sieci.
http://letmegooglethat.com/?q=Game+XYZ+screenshot
Wejdź np. huba community na Steam i sekcję screenshotów i przeglądaj do woli :)
Gothic 2 NK z modem Returning 2.0 + AB + DX11+ Vurst mod
W najnowszym DX11 w opcjach można zwiększać zasięg rysowania x10, i odpalać/zwiększyć tekstury do 8K+ inne cuda do póki wam karta graficzna nie wybuchnie, nawet mój GTX 1080TI 11GB w 1440p miał problemy aby to uciągnąć powyżej 60 klatek.
w najładniejszym i najdalszym zasięgiem rysowania
Podejrzewam że to bardzo rzadko spotykane. Wiele gier potrafi wyświetlać bardzo daleki obszar, ale jest użyte tam wiele sztuczek jak choćby mocne zaniżenie detali (których i tak z daleka nie widać) jak i zmniejszanie rozdzielczości czy ilości klatek na sekundę. Patent znany z wielu gier aby zarysować dalej, ale bez spadku wydajności.
Z wszystkich gier, w które grałem w ostatnich latach zdecydowanie Red Dead Redemption 2. Ośnieżone szczyty górskie w oddali (i to bardzo szczegółowe jak na odległość) dawały niesamowity klimat.