Teraz ciezko znalezc informacje na tem temat. Ale pierwsza Lara Croft skladala sie z 320 wielokatow, reboot z 2013 to juz 41 tysiecy wielokatow. Kiedys wyczytalem ze bezimienny z Gothica 3 z 2006 to bylo chyba kilka tysiecy wielokatow, Drake z Uncharted to chyba bylo ponad 20 tysiecy ale moge sie mylic.
To z ilu wielokatow sklada sie np Geralt z Wiedzmina 3, Niko Bellic z GTA IV, lysy agent 47 z najnowszych Hitmanow czy bohaterowie z GTA V?
Albo innych wspolczesnych gier po 2015 roku. Glownie interesuja mnie postacie z gier Tpp, bo to oni musza najlepiej sie prezentowac w calej grze.
Czy wiadomo juz ze na PS5 i nowym Xboxie liczba wielokotow z ktorych beda sie skladac bohaterowie gier sie podwoi czy nawet potroi?
Całkiem niemało :)
@ up
fajny mem
taki nie za bardzo zgodny z rzeczywistością
http://gematsu.com/2014/12/final-fantasy-xv-detailed-famitsu
przeciętnie 100 tysięcy polygonów (z czego 1/3 na golasa), resztę robią pozostałe efekty
Zależy też od sceny - nie oczekuj bogactwa polygonów u każdego NPCa w zaludnionym miejscu i vice versa.
spoiler start
Wiem ;)
spoiler stop
Zalezy jak babeczka ma duze balony to wiadomo ze wiecej polygonow i mocy obliczeniowej potrzeba zeby je wyrenderowac.