Gracze Assassin's Creed Valhalla mocno zirytowani tym, jak brzmi gra
Cieszę się, ze są na świecie charytatywni beta-tes.. yy, tzn ludzie, którzy kupują grę na premierę i pomagają rozwiązać problemy trawiące grę na samym początku :D Co do dźwięku w grach, mnie zawsze wkurza, kiedy w grze dźwięki otoczenia, walki, odgłosy, dialogi są dużo głośniejsze, niż muzyka. Dla mnie muzyka w grze jest dość istotna, bo nadaje klimat i drażni mnie, kiedy muszę cudować z suwakami głośności w grze, by jakoś to odpowiednio wypoziomować. Oczywiście nie chciałbym też przesady w drugą stronę z kolei. Ogólnie cały dźwięk w grze powinien być dobrze wyważony, by żaden jego element nie cierpiał kosztem innego.
Cieszę się, ze są na świecie charytatywni beta-tes.. yy, tzn ludzie, którzy kupują grę na premierę i pomagają rozwiązać problemy trawiące grę na samym początku :D Co do dźwięku w grach, mnie zawsze wkurza, kiedy w grze dźwięki otoczenia, walki, odgłosy, dialogi są dużo głośniejsze, niż muzyka. Dla mnie muzyka w grze jest dość istotna, bo nadaje klimat i drażni mnie, kiedy muszę cudować z suwakami głośności w grze, by jakoś to odpowiednio wypoziomować. Oczywiście nie chciałbym też przesady w drugą stronę z kolei. Ogólnie cały dźwięk w grze powinien być dobrze wyważony, by żaden jego element nie cierpiał kosztem innego.
KOCHAMY CIE ubi.
Jeszcze nie wpadliście na to by zmienić nazwę waszego kotlecika na:
AC Valhalla Pre Alpha Beta-Beta Alpha XXX MEGA BUGS and GLITCH za 479.90zł
Do zobaczenia za rok jak partacze skończą swoją grę.
Błędy są, ale jest ich i tak mniej niż w przypadku Oddyssey.
Zmień sobie pampersika, mój kochany.
Brzmi jak typowy ziomek co nie gra w gry od Ubi ale jedzie po ich produkcjach w imię jakiś swoich dziwnych zasad(ubi zawsze złe).
szczerze? jeszcze nie doznalem tej oto ciekawostki w przygodzie :=) byc moze nie doszedlem jeszcze do tej czesci gry gdzie ten dzwiek niby sie pierdzieli :) zaczalem ogolnie punkty widokowe odkrywac w angli na calej mapie aby pozniej moc sie szybko przemiesczac jak bede wykonywal misje a na misji to jestem "dostarcz surowce gurumowi czy jak mu tam"
Klienci: "Ważny element produktu, za który zapłaciliśmy jest zwalony"
Ubisoft: ------------------>
mnie martwi, że korporacja przeprasza i zmienia swoją wizję bo jakiemuś debilowi z twittera przeszkadza opis....
Jeszcze trochę, a NPC z gier stracą jakiekolwiek opisy i cechy szczególne, będą tylko szarymi ludzikami bez twarzy, bo wszystko będzie kogoś urażać.
Tak to jest jak się głupkom wmówi, że są unikalni jak płatek śniegu - mimo że nawet te, nie są do końca niepowtarzalne.
To chyba po to by korzystać z next genowego 3D audio... a na poważnie to widzę, że trzeba poczekać kilka miesięcy aż standardowo połatają.
Taką pierdołą są zirytowani?! A co z tym że już w trzeciej grze AC używanie pada (bezprzewodowego) wiąże się z lagami?!
mój system nagłośnienia nie czuje problemów wiem że daleko mu do audiofilskiego za 1 milion PLN, ale myślę że i tak jest lepszy niż w domach 95% użytkowników :D Jest też inna możliwość że po prostu jestem głuchy bo dla mnie dźwięk i muzyka w ACV brzmi rewelacyjnie. Jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych w grach ever.
Nie przeczytałeś chyba artykułu. Nikt nie krytykuje muzyki. Z potępieniem spotyka się natomiast jakość dźwięku i efektów. I rzeczywiście ten aspekt woła o pomstę do nieba. Gry tak fatalnej pod tym względem chyba jeszcze nie miałem na dysku. Szczególnie uciążliwa jest różnica głośności pomiędzy różnymi efektami/dźwiękami/głosami. Czekam na łatkę, bo czasem się odechciewa grać.
Muzyka w assasynach lub szanty zawsze ładnie brzmiały, jednak dialogi bardzo odbiegają jakością dźwięku od wspomnianej muzyki czy szant
Ja poświęciłem osiem godzin tej grze i jakoś nie doświadczyłem żadnych problemów z dźwiękiem w tej grze. Może to kwestia jakiejś konfiguracji sprzętowej? Jedyne co mnie drażni co do warstwy dźwiękowej do kopiowanie niektórych dźwięków z poprzednich odsłon. Tu się mogli trochę bardziej postarać. Ale to nie tylko w Assassynach. W innych grach jest podobnie.
Alex to jeden to ten typ że jak ma sprzętu za 100 tys. to od razu myśli wszystko lepiej słychać a w rzeczywistości słoń nadepnął mu na ucho :D
To, że Wam nie przeszkadza, to nie znaczy, że problemu nie ma. On istnieje sam w sobie. Wypakowane pliki z gry mają 22kHz. Basta. To jest śmiech na sali i zwyczajnie tylko nie wychodzi to na wszystkich konfiguracjach, i dlatego ktoś mądry wpadł na taki pomysł na górze, by zaoszczędzić trochę miejsca, aż ktoś to w końcu nagłośnił. Oczywiście, gdyby tylko konsole dostały mocniej skompresowane dźwięki, to by kwik był.
Ubi ma coś z tym udźwiękowieniem ostatnio. Gram właśnie w WD Legion i tam też jest masakra. Broń brzmi jakby była na kapiszony, silniki są ciche (chyba że wjedzie się do tunelu, wtedy ryczy jakby w każdym aucie był silnik z F1), klaksony rozrywają bębenki, a głosy postaci są ewidentnie zmodulowane elektronicznie. No i miasto, które raz jest ciche, a nagle na chwilę głośne...
Osobiście jeszcze nie grałem w Valhallę, ale mogę chyba stwierdzić, że tego typu błędy zasługują na szybką i konieczną naprawę w najbliższej łatce, ponieważ SFX w grach mają nas odprężać, zrelaksować, koić nasz gniew, pogłębiać naszą immersję, pomagać w uzyskiwaniu przez grę jej poziomu realizmu i zaopatrywać nas w niezapomniane wrażenia słuchowe a nie być dla nas kakofonią oraz dawać nam powód do wyrwania sobie uszu. Gry podobnie jak filmy mają kłopot, żeby poradzić sobie i obronić się bez muzyki oraz dźwięków, ale już w drugą stronę sytuacja jest zupełnie odwrotna.
PS. Opinie redakcji TVGry czy to w materiałach na Youtube'ie czy to w newsach na GOL-u zawsze sprawiają przyjemność podczas zapoznawania się z nimi, bo gdzie indziej znaleźć równie zabawne co trafne opinie zawierające właściwy dobór słów.
PPS. Taki drobiazg: Potwierdził on niską jakość dźwięku, a także opisal problemy, na jakie natrafił. - Powinno być: Potwierdził on niską jakość dźwięku, a także opisał problemy, na jakie natrafił/i]. "Ł" zamiast "L".
Jeszcze nie kupiłem swojego egzemplarza gry, ale na gemplejach zwróciłem uwagę właśnie na jakość dźwięku. Już nawet na youtube i na słuchawkach za 300 zł słychać, po np. odgłosach biegania postaci, że jest bardzo niska jakość dźwięku. Ja się zastanawiam czy nie kupić amplitunera z HDMI 2.1, a tu takie kwiatki z jakością dźwięku. Nie opłaca się nawet grać na kinie domowym przy tak niskiej jakości ścieżek dźwiękowych.
Jest nadzieja, że wypuszczą jakiś HD Sound Pack. W końcu pliki źródłowe w wysokiej jakości pewnie jeszcze mają.
Słaby dźwięk w dialogach był w AC odkąd pamiętam. W każdej części ten sam problem: aktorzy głosowi brzmią jakby byli nagrani mikrofonem za 10zl w niewygluszonym pomieszczeniu.
Gre już mam ale lepiej poczekam aż beta testy zostaną ukończone, tak jak w przypadku Horizon Zero Dawn gdzie po 7 łatkach gra śmiga jak talala... aha ten 2020 rok i dopracowanie gier na premierę
Jak usłyszałem odgłos chodzenia po śniegu to myślałem że sluchawki mi się zepsuły, naprawdę jest bardzo słaby.
Gdzie jest ta muzyka zachwalana przez każdego? Soundtrack słyszałem może z 3 razy podczas 15h grania
Śmieje się w duchu niesamowicie czytając te kolejne newsy o bugach w Valhalli i tym bardziej komentarze osób, które w to nawet nie grały. :D Tymczasem ja mam już 10h w grze i nie spotkałem ŻADNEGO znaczącego buga, glicza, problemu.
Jeżeli chodzi o dźwięk, gram na słuchawkach AKG K612 PRO, które też uchodzą za studyjne monitory - nie zwróciłem uwagi, żeby jakość dźwięku była słaba.
Jestem nieczuły na jakość dźwięku ale tutaj mocno po bandzie pojechali bo nawet ja byłem wstanie rozpoznać tragiczną jakość audio :)
Ogólnie gra ma dużo problemów, odkładam granie w ACV aż pojawi się jakaś porządna aktualizacja.
Zacząłem grać i nie zwróciłem jakoś na to uwagi. Bardziej denerwuje mnie bierność przeciwników w walce i ogólnie AI postaci niezależnych.