PS5 miało być jeszcze większe. Projektant o wyglądzie konsoli
Gdyby konsola była wieksza to wiecej gier by sie do niej zmiesciło, a tak narzkania ze trzy wchodza tylko.
Cyberpunk też miał być większy, ale z czasem produkcji niektóre rzeczy są przycinane.
Gdyby konsola była wieksza to wiecej gier by sie do niej zmiesciło, a tak narzkania ze trzy wchodza tylko.
To normalna rzecz w każdej produkcji ;)
Jakby była jeszcze większa to by pewnie w mieszkaniu mu się nie zmieściła :) I chyba wolałbym jednak tego nie widzieć.
Gdyby byla wieksza, mogliby zintegrowac w niej uchwyt do TV i zrobic z konsoli stojak RTV
A poziomo moznaby ja przymocowac bezposrednio do sciany i zrobić wiszącą półkę pod telewizor
Konsola miała być większa, gry miały być droższe....
Czytaj: "patrzcie jacy jesteśmy wspaniali, robimy wam dobrze gracze, bierzcie i cieszcie się tą wydmuszką co dostajecie, która nawet 4k nie pociągnie"
Ceny byłoby wszędzie droższe. To wydawcy chcieli większych cen, a gdyby gry od Take 2, Activision były droższe na Playstation, byłyby też droższe na PC i Xsx.
Akurat ciekawe rzeczy opowiada, trochę rzucając światło na czym polega taka praca, jak łączy się wymagania płynące z różnych stron - inżynierów, marketingu, logistyki etc.
Widać, że trzeba się czasami nagimnastykować.
Przypomina to scenę pokazywaną w filmie Apollo 13- macie tutaj te przedmioty, zmontujcie z nich filtr :)
Typowy marketing jest typowy ' skoro miała być jeszcze większa to spoko że tylko taka"
A dysk nie mial byc szybszy ?
Itak jest tak duże, że olewam ta wielki lodowiec i czekam na PS5 slim, który już bardziej będzie przypominał konsole niż jakiś Pecet w mniejszej obudowie.
I ten zasilacz 350W do marnych 10TF wydajności (odpowiednik GF 2060 Super), aż się prosi o zejście do 5nm i zmniejszenie mocy znamieniowej zasilaczado 250W i obudowy o połowę.
Teraz to wg mnie niewypał jest i te taktowanie GPU...
Pobór mocy jest 200W - zasilacz przewymiarowany.
Ale konsola zaprojektowana genialnie, nie rozumiem krytyki. Zaadresowali wszystkie główne problemy jakie mieli z PS4, i to u źródła.
Sony wszystko chciało większe, konsole, ceny. Szkoda że gier nie zrobili więcej.
W porównaniu do Xboxa, to zrobili naprawdę kiepska robotę, bo nie dość, ze nadal jest duża, to jeszcze musieli zastosować ciekły metal.
Co ciekawe objętość obu konsol jest niemal identyczna. PS5 jest tylko 5% większa. Wszystko wynikiem form factor
A co jest złego w zastosowaniu ciekłego metalu? Poczytaj trochę jest on o wiele bardziej wydajny niż zwykła pasta.
Stosowanie ciekłego metalu nie jest standardową praktyką.
Dla klienta niem a to różnicy, ale dla sony już tak. Zobaczymy też, jak konsole będą się zachowywać za kilka lat.
Włożyli do konsoli najlepsze , co mieli. Na dodatek to pierwszy przypadek masowej produkcji z użyciem tego materiału. Co w tym złego ?
To pokazuje, że konsola jest słabo zaprojektowana. Jak coś źle pójdzie, to zawsze można zastosować ciekły metal i będzie lepiej.
Dla klienta nie ma to znaczenia, ale ma spore dla Sony, bo to podbija koszty dosyć sporo.
Xbox jest mocniejszy, zajmuje mniej miejsc,a jest równie cichy i nie musi stosować egzotycznych substancji.
Na PC ciekły metal jest znany, ale stosują go tylko hardcorowi użytkownicy.
dodatek to pierwszy przypadek masowej produkcji z użyciem tego materiału. Co w tym złego
ze Shreka mi się skojarzyło
jak testy to na zwierzętach :)
https://twitter.com/Arek_Adamowicz/status/1326449364630462470 ta to fajny Xbox aka Grill
Poczytałbym jakiś dłuższy artykuł na temat procesu produkcyjnego PS5 lub ewentualnie jakiś dłuższy wywiad z tym projektantem
PS5 miało być jeszcze większe.
To mnie dość zaciekawiło, bo biorąc pod uwagę obecne wymiary konsoli, potrafi zastanawiać jak bardzo "większa" miała być konsola PlayStation 5 i jakie wymiary miał początkowo osiągać ten kolos?
PS. Dobrze też, że Yujin Morisaw pokazał się z tej strony projektanta, któremu nie przeszkadzają odczucia oraz wrażenia konsumentów z wyglądu konsoli, bo potrafią się też trafić tacy projektanci, którzy niezbyt dobrze odbierają stwierdzenia innych na temat swojej twórczości.