Ghostrunner to liniowa gra z wyborami, a prawie każdy z nich jest dobry!
To jest naprawdę świetne w Ghostrunnerze, że nawet gdy utkniesz przy którymś ze starć, to nie jesteś zmuszony powtarzać tej samej sekwencji ruchów. Bo po co tłuc na siłę jeden schemat, skoro możesz spróbować równie ciekawych alternatyw.
Nasi jak zwykle górą ! Brawo oby tak dalej. Szkoda że nie są tak dostrzegani na świecie (wyjątek CDPRED). Życzymy jak najlepiej.
Dla mnie wybory w grze to nie takie, które odzwierciedlają coś w grze, tylko takie, które dają do myślenia na długo po ukończeniu gry (vide Watch Dogs czy Mass Effect 2)
Właśnie ukończyłem, bardzo przyjemna gierka, tylko strasznie krótka, mi się udało jakoś w 5h skończyć.
To są te "wybory"? Wow, jestem pod wrażeniem xd
Ciekawe w takim razie nazwiecie wybory w takim Cyberpunk? Nad-wybory? Uber-wybory? Hiper-wybory?
LOL, rzeczywiście, masz rację. Przecież to nie wybory, tylko różne sposoby eliminowania przeciwników, czyli coś, co jest dostępne praktycznie w każdej grze.
Serio? Ale serio? :D
To już wyborami w grze nazywacie sposób załatwienia przeciwnika? litości...
Zatem nowe Wolfensteiny też są pełne wyborów - czy po cichu toporkiem z bliska zabić tego naziola, a może pistoletem z tłumikiem, czy może jednak iść na rambo, tylko wtedy z jednym karabinem w dłoni, czy z dwoma hmm??
A DOOM jakie ma wybory ojojoj, czy zaatakować z daleka karabinem, czy z bliska strzelbą, dobić glory killem, albo po prostu z rakietnicy. No po prostu RPG marzeń.
Idąc tym tokiem myślenia każda gra ma wybory,bo sami wybieramy jak chcemy grać. Eh,jestem rozczarowany poziomem niektórych newsów na tej stronie... Może powinniście zrobić tak jak w TVGRY,mniej redaktorów,ale o większej wiedzy.
Dokładnie. Każda gra ma wybory. Cała zabawa polega na tym, żeby te wybory się różniły i dawały satysfakcję. Jak masz wybór zabić przeciwnika zamachem z lewej i zamachem z prawej, to jest wybór, ale bez znaczenia. W Ghostrunnerze masz wybór grania na kilka różnych sposobów i każdy jest dobry i satysfakcjonujący.
W Ori do wielu sekretów możesz doskoczyć wykorzystując różne umiejętności. Granie z przyklejaniem do ścian jest zupełnie inne od grania bez niego. Czasami jest sekret, do którego bez problemu doskoczysz potrójnym skokiem, ale możesz to zrobić zanim odblokujesz tego typu skok, jeśli odpowiednio wykorzystasz inne umiejętności.
Wybory wyborom nierówne. Ghostrunner te wybory robi świetnie.
Wy tak na serio, czy to był klikbajt mający na celu zebranie hejterskich komentarzy w jednym miejscu? :) bo tak po prawdzie to nawet MARIO jest grą z wyborami :) bo żółwia mogę zabić, mogę go ominąc, mogę go nadusić, mogę go strzelić, a mogę go zabić gwiazdką.
Poziom artykułu miaaaażdży :D
Niemal każda gra ma wybory. Chodzi o to jakie to są wybory. Ghostrunner daje Ci narzędzia i swobodę z ich korzystania. Niemal każde narzędzie jest przydatne, działa nieco inaczej i można z jego pomocą przejście etap w inny sposób, który daje Ci inne doświadczenie.
Można to porównać do wyborów dialogowych. Jak gra zaoferuje Ci trzy wybory: 1. Tak 2. Jasne 3. Oczywiście, to będą one wyborami, ale nie raczej nie będziesz z nich zadowolony. Tak samo jest z gameplayem. Shadowrunner oferuje ciekawe wybory. Zagraj to się przekonasz.
A Mario to bardzo dobry przykład gry ze świetnymi wyborami! Szczególnie wersje 3D. Polecam obejrzeć jakieś speedruny, jak ludzie doskakują do różnych miejsc czy pokonują przeciwników w sposób, na który casualowy gracz nigdy nie wpadnie, chociaż ma dostęp do tych samych narzędzi.