Wymagania Call of Duty Cold War zdenerwowały graczy
I tak się dobrze sprzeda. Dla mnie to marnotrawstwo miejsca na dysku bo na miejsce tej jednej gry mam 10 innych. Trzeba pamiętać, że takie zawalenie dysku również obniża jego sprawność.
Gdyby Activision robił takiego RDR2 to gra zajmowałaby z 2-3 TB.
Ja z nowym CODem mam problem że będzie to klon Call Of Duty Modern Warfare z 2019 tylko że w nowym settingu.
Też nie rozumiem dlaczego Codowi MW z 2019 tak oberwało się w recenzjach zdecydowanie najlepszy Multiplayerowy COD jaki kiedykolwiek powstał oraz największa pozytywna rewolucja w serii którą następne 4 Call Of Duty będą kopiować 1:1.
Nawet nie, nowy CoD to regres w stosunku do MW bo będzie banglać na starym silniku.
Chciabym żeby to był klon w nowym settingu. Ta część to jakiś upośledzony brat COD MW
Dokładnie, nowy CoD śmiga na silniku z BO4, który jest usprawnionym silnikiem z BO3, który to bezpośrednio wywodzi się z BO2 i BO1. Te wszystkie gierki śmigają na tzw. Treyarch Engine. Jest to zmodyfikowany silnik od Infinity Ward. Niestety pod względem technicznym Cold War to bardzo wyraźny krok wstecz dla serii.
Od momentu wyjścia reboot'u MW, wszystkie studia Call of Duty używają silnika z MW 2019 czyli hm.. IW Engine 8.0? i to widać po BO: Cold War lecz zrobiono to ubogo co akurat nie jest żadną nowością w Black Opsie. A tak wgl. najnowszy silnik Call of Duty nie jest wcale najnowszym silnikiem, tylko przebudowanym starym silnikiem który ma jeszcze szczątki id Tech'a 3'ki (bawią mnie ludzie którzy myślą że to nowy silnik XDD). Jedyne co się zgadza z twojego wpisu to że Treyarch wzbogaciło silnik MW o narzędzia developerskie z Black Ops'a 3 i to wszystko tak naprawdę.
Nie zgodzę się z Tobą. Ilość assetów, dźwięków, specyficzne detale i przywary - to wszystko gołym okiem (i uchem) idealnie pasuje do rozwiązań z Black Ops 4. Ciężko powiedzieć, co w ogóle mogłoby wskazywać na silnik z MW 2019. Sam Treyarch wspomniał na swoim Twitterze, że Cold War is working on heavily modified engine from BO4. Jak na złość nie potrafię tego teraz odnaleźć...
PS. Oczywiście, że MW 2019 nie śmiga na nowym silniku, tylko wywodzi się on bezpośrednio od poprzednich odsłon IW.
Nie wiem co gorsze, nowe CODY z coraz większymi wymaganiami i absurdalnymi ilościami zajmowanego miejsca, czy nowe (stare) FIFY, które z roku na rok mają coraz więcej błędów.
Może nauczą się kiedyś w kompresowanie plików. Co prawda jestem zainteresowany nowym CoDem, ale jak tak dalej pójdzie, to wraz z nowymi mapami itd. gra będzie zajmować z 500 GB.
Haha, dobre dobre. 15 lat temu robili wszystko, żeby gry zajmowały miejsca, bo... takie były czasy i wymogi (mało pamięci, małe dyski itp.). Dziś z tym nie ma problemu. Więc po co mają kompresować?
Korytarzowa, liniowa strzelanka na góra 10 godzin, plus multi z małymi mapkami i 250 gb. Żeby choć grafika powodowała opad szczęki a ta jest mega przeciętna.
jest na to rozwiazanie, male acz skuteczne. po prostu nie byc grafikomanami i zaczac sie opierac trendowi coraz niby lepszej jakosci graficznej przez co zajmuje wiecej wiecej pamieci. czego sie spodziewaliscie? krzyczycie, ze grafika za slaba, nie kupujecie bo grafika za slaba itp, to musza se dowalac tak dobrej grafiki jak tylko sie da. najprosciej to po prostu wykrzyczec, ze chcecie miec wybor opcji graficznych do pobrania. chcecie tylko niskie(choc raczej w wiekszosci wy nie chcecie. za duze uzaleznienie od grafiki)? to pobierzecie gre tylko w niskich ustawieniach i zajmowana pamiec przez gre zredukuje sie (byc moze o jakies niecale 50gb w tym przypadku, kto wie? w koncu miedzy niskimi a wysokimi nie ma przesadnie duzej roznicy, nawet da sie grac na niskich bo i tak gra wciaz ladnie wyglada. z tego powodu pamiec zajmowana raczej tak mocno sie nie zredukuje jak by sie chcialo bo w koncu uzaleznienie od grafiki mocno, wiec nawet na niskich nie dadza faktycznej niskiej jakosci grafiki). tak to teraz mozecie tylko placic i plakac albo dac znac tworcom o potrzebe konkretnych mozliwosci w co watpie. niby mozna byloby zrobic tylko czy skutecznie skoro gracze nie rozumieja swoich konsekwencji?
Edit
Żeby mieć te kilka/kilkanaście gier trzeba będzie mieć duży dysk tak z 4TB
Problem jest taki że takie gry trzeba instalować na dysku SSD a ten jest jeszcze drogi najtańszy na kościach TLC kosztuje 1600zł czyli tyle co średnia karta graficzna
Dysk 4Tb hd P300 kosztuje 400zł czyli 4x taniej.
jedyna opcja to zrobić tak https://www.youtube.com/watch?v=AR3HLQIMsFM
Dla posiadaczy PC to wstyd grać na detalach niskich/średnich...wszystkie suwaki powinny być w prawo!
Te gry to powinni sprzedawać z dyskami SSD. Za 5 lat COD przekroczy magiczną liczbę 500GB.
Acti wali w wafla z tymi rozmiarami. Nic nie świadczy za tym, aby te gry tyle miejsca zajmowały, taki Watch Dogs 3 z rozległym i dość szczegółowym światem zajmuje 45 GB + ewentualne 15 GB jeżeli chcemy 4K a tutaj 50 GB sam multik a całość 175 GB? Przecież ogromny i dobitnie szczegółowy RDR2 zajmował mniej, a tu Warzone 250 GB, CW 175 GB... Czy oni nie potrafią zastosować żadnej kompresji i wszystko robią raw? Czy walą wszystkie tekstury w 8K a potem je skalują do HD? A może po prostu idą na łatwiznę i nie optymalizują tej gry i każde drzewko to indywidualny plik graficzny? Bo nie ma innego wyjaśnienia na taki rozmiar tych tytułów.
Zabolało najwięcej chyba nazewnictwo "Competitive", co oznacza "konkurencyjny".
Innymi słowy twórcy CoDa sugerują że potrzebujesz gtx 1080/Vega 64 aby mieć szanse w poważnej rozgrywce. Nie wspominam o procku i 16gb ramu.
Tak jest jak robisz grę kopiuj wklej i coś dorzuć. Co roku dorzucasz 20 GB, ale nikomu nie chce się wycinać i usuwać zbędnych rzeczy i potem mamy potwora.
Call of Duty: Black Ops - Cold War zajmować będzie na dyskach twardych nawet 250 GB
Kampania Call of Duty dla single jest liniowa i bardzo krótka, a waży aż tyle. Multi też nie są ogromne. Są po prostu leniwi, by się postarać o oszczędność miejsce.
Red Dead Redemption 2 ma OGROMNA mapa pełen życia i questy, a ma tylko zaledwie 150 GB. Jest dużo ładniejszy od Call of Duty.
Doom Eternal zajmuje tylko 50 GB, a grafika jest bardzo ładna.
To źle świadczy o Treyarch / Raven Software pod kontroli Activision Blizzard.
W ogóle nie obchodzą o nasze dyski. Za to chętnie przyjmują ogromne pieniędzy.
Nikt nikomu nie każe kupować tej gry. Ja tu nie widzę żadnego problemu.
Ja odczuwam brak szacunku jak updatey sa kompresowane xD Przykładowo ostatnio update DbD 600mb ktory sciagam w 10 sekund ale jego rozpakowanie/instalacja zabiera z kwadrans
Dobrze że nie jara mnie już Cod i Battlefield, nie lubię syfiastego multi a dla 4-5 godzinnego singla nie opłaca się kupować i ściągać takich ogromnych ilości Gb, wczoraj kupiłem w promocji Dirt rally 2.0 goty, zajmował 107 gb, pobierałem ze steam 6 godzin, a taki cod? z 13 godzin jak drut, nie chciałoby mi się, singla przeszedłbym szybciej niż ściągałaby się sama gra
A o najważniejszej opcji samego singla nie powiedzieli ile będzie trzeba gb. Jakże szkoda, że na pc nie przyjął się bluray tylko te kretyńskie cyfrowe wersje ściągające się dłużej niż będziemy grać
Graczy to wiele rzeczy wnerwia. Zawsze sobie znajdą powód i ten zawsze jest gdzieś na zewnątrz.
Gdyby gracze PC nie byli wymagajacy graliby nadal na archaicznych padach i w 25 klatkach na sekunde. Na telewizorach crt. Wszystko musi byc git.
Po pierwsze primo : 250 gb to jest duzo, ale kazdy szanujacy sie gracz ma w tej chwili przynajmniej 500 ssd i 1-2tb hdd, wiec o co ten placz?
Po drugie - blackops zajmowal mniej bo niecale 120gb ale byl zle zoptymalizowany pod sprzet, a warzone jest dobrze zootymalizowany, ale duzo zajmuje. I co z tego? Kolejne beda mialy powyzej 300gb wiec zacznijcie oszczedzac na wieksze dyski
Po 3 - w 2020 kiedy w ofercie dostawcow internetowych mozna miec 1gb za 99 zl bez limitu, albo jak ja 750 mega net za 69 zl w upc, az wstyd pisac ze komus 100 gb sciagalo sie 6 godzin, bo ja sciagalem cod ma 230 gb na nowy dysk w zaledwie 1.15h...ogarnicie sie placzki, bo za chwile powiecie ze 270 zl za nowego coda to za duzo.
gra mi nie zadziała BabyRage
kupcie se konsole taniej będzie niz pecet za 10k
Z tą grafika ta gra powinna mieć wymagania na poziomie intel i5 + geforce 1050. To samo modern warfare. Prawda też jest ze black opsy zawsze miały gorsza optymalizacje niż modern warfare, pamiętam że mw miały na moim starym komputerze 30 fps+ a bo około 20-25.
Pogięło ich! 270 GB, a ja właśnie tak podzieliłem 500GB HDD, bo przypuszczał, że jedna gra nie zeżre dysku o pojemności 250GB Cod MW dziękuję, nie mogę teraz nawet ukończyć singla. Co mam zdejmować partycję, bo jedna gra wymaga 300GB i usuwać wszystko? Jaki jest sens kupowania SSD 500 kiedy nie może być on w pełni zapełniony, a jedna gra pożre jego większość 300GB? Czyli co 1 TB SSD, bo gry teraz będą się szybciej wczytywać i na HDD to wąskie gardło?
Witam, kupiłem call of duty i nie mogę wejsc w kampanie, muszę wykupić ps plus czy o co chodzi?