Niedawno zakupiłem w internecie w x-kom ten oto pad: https://www.x-kom.pl/p/364449-pad-microsoft-xbox-one-s-wireless-controller-kabel-pc.html
Od jakiegoś czasu zauważyłem podczas grania np. w FIFE, że nie zawsze kontroler odczytuje wciskanie przycisku A.
Jeżeli wcisnę ten klawisz pod nieodpowiednim kątem, w złym miejscu lub za lekko to gra tego nie odczytuje. Z innymi przyciskami nie występuje ten problem, jednak jest to dosyć uciążliwe.
14dni od zakupu niestety minęło. Był to mój pierwszy zakup w tym sklepie i nigdy nic w sumie nie zwracałem, więc tutaj moje pytanie, czy jeżeli udałbym się do jednego z salonów x-kom to nie byłoby żadnego problemu z naprawą bądź też wymianą kontrolera na nowy?
Jak kupiłeś przez internet to odsyłasz do nich kurierem, a nie idziesz do byle jakiego sklepu x koma.
Możesz zgłosić reklamację na stronie Xboxa. Wpisujesz numer seryjny, drukujesz etykietę i nadajesz paczkę bez potrzeby mieszania w to x-koma. Takie reklamacje w 99% rozpatrywane są szybciej niż przez sklep i z reguły wymieniają sprzęt na nowy.
Mam problem z tą rejestracją pada za pomocą numeru seryjnego...
Wciskam zarejestruj się, wpisuje ten numer seryjny [jest wyżej podany zamazany na czerwono] i po chwili pokazuje się okienko, że produkt został dodany, bla bla bla, jednak dalej nie pokazuje mi informacji dotyczącej zakresu ochrony tylko cały czas jest opcja by się zarejestrować.
Gdy próbuje skorzystać z opcji "Zlecenie serwisowe Online" pojawia się komunikat by spróbować później, mimo iż próbowałem skorzystać z tej opcji parę godzin temu to efekt dalej bez zmian.
Hm ciężko powiedzieć co może być przyczyną, może wina leży po stronie microsoftu, poczekałbym dla pewności jeszcze trochę, a jeśli się nie uda, no to pozostaje serwis x-komu, ja mam konto na stronie ms, mógłbym to jakoś sprawdzić ale nie wiem czy jest sens rejestracji pada na moim koncie :)
Będę niedługo wysyłał pada do Microsoftu, i mam jedno pytanko.
Czy mam rozumieć, że mam im wysłać tylko i wyłącznie sam kontroler bez kabla, papierów oraz oryginalnego opakowania, a sam kontroler odpowiednio zabezpieczyć i wpakować w inne opakowanie?
https://support.xbox.com/pl-PL/help/hardware-network/warranty-service/packing-and-shipping-instructions?WT.mc_id=EML_DeviceTracker_PL-PL_Z1A_RepairTicketCreated_ROW