Lepsze strzelanie z łuku w Bannerlord - patch ma poprawić walkę na dystans
Najsmutniejsze w tej grze są zamki, niby każde kolejne ulepszenie zamku zmienia wygląd i mocno utrudnia obleganie go a jednak tylko w przypadku 1 zamku (który w dodatku chyba tylko przykładowy) przy ulepszaniu murów na tyle zmienia się ich ułożenie że obrona tego zamku na 1 poziomie wygląda kompletnie inaczej niż na poziomie 3 bo na 3 poziomie przeciwników podchodzących do bramy da się z łuków ostrzeliwać z każdej strony. a w przypadku pozostałych zamków to te mury są z reguły płaskie niezależnie od poziomu zamku.
ps. W własnych bitwach ten zamek nazywa się Takor Castle
Jak tam? Ktoś grał w ostatnie wersje tej gry? Są jakieś większe i pozytywne zmiany? Bo ja ostatnio grałem gdzieś może w kwietniu i jestem ciekaw, kiedy będzie sens wrócić do tej gierki.
Cały czas dodają rzeczy, ale prawda jest taka, że to jest dalej early access, a nie ukończona gra.
Różnice w broniach dystansowych były już w Warbandzie. To, że tego jeszcze nie ma w Bannerlordzie potwierdza, że wypuścili pół produkt na premierę. A dalej jeszcze brakuje mnóstwo rzeczy.
Sensownych modów też jeszcze nie ma. Ja jeszcze czekam, odpalałem grę miesiąc temu.
Strzelania z łuku powinno być przede wszystkim trudniejsze, na wzór poprzednich części.
Trochę przeginają z tą walką na dystans potem gracze się dziwią że Batania, Empire i Aserai rządzą mapą po 100 dniach gry a frakcje jak Vlandia i Strugia zdychają.
Powiem ci przyjacielu że to niekoniecznie prawda w przypadku Vlandii. Mam oddział spory kuszników z herosami z dużymi bonusami pod kusze i powiem ci ze nic podejść nie może o ile nie walczysz 3 do 1 na Ciebie. Z Battania jest o tyle lepiej ze ich Tzw Noble Troops czyli Battanian Fian Champions maja mega umiejętności i najlepsze długie łuki w grze :p tylko weź ich zdobądź najpierw :D