Vampire Bloodlines 2 - za fabułę odpowiada teraz scenarzystka ME: Andromeda
Wielka szkoda i strata, dla sequelu tak fajnej gry i uniwersum.
['] Wpisujcie miasta.
Wielka szkoda i strata, dla sequelu tak fajnej gry i uniwersum.
['] Wpisujcie miasta.
Vampire Bloodlines 2 - za fabułę odpowiada teraz scenarzystka ME: Andromeda
R.I.P
Pewnie w fabule było za mało wątków o które teraz już Samantha się postara :)
Czyli prócz tego że gra wygląda jak straszne drewno na trailerach, to teraz i jakość warstwy narracyjnej jest pod dużym zapytaniem...
Miałem bardzo wysokie oczekiwania do tej gry, ale powoli zaczynam oczekiwać średniaka. Może nie będzie źle, ale wydaje mi się że kupię na jakiejś promocji za parę lat.
Ta gra się już wcześniej zapowiadała na średniaka, teraz to już powoli celuje w dno.
Może będzie na promocji przy okazji premiery.
Fabuła Odysei nie była czymś dobry, a już zwłaszcza jej zakończenie.
Ale mowa tu o współtwórcach, więc po cóż się denerwować - lepiej zwyczajnie poczekać.
Pytanie czy scenariusz Andromedy był wynikiem braku czasu, czy bajzlu przy produkcji.
Odyssey akurat ma spoko questy i najfajniejszą główną bohaterkę w serii, więc dla mnie jest ok.
No to zaprzeczenie i złość masz już za sobą.
Zostały Ci żal i akceptacja...
No potem depresja a później jak się zabić bezboleśnie.
Szkoda mi fanów tej gry.
Pamiętajcie, że od scenariusza do finalnego produktu jest długa droga, więc to nie tak, że scenarzysta działa w próżni i odpowiada w 100% za kształt historii, którą śledzimy potem na ekranie. Sposób jej opowiadania, tempo czy chociażby implementacja na gruncie mechaniki rozgrywki, też ma ogromne znaczenie.
Pewnie wiecie, że współtwórcą fabuły w Dying Light 2 miał być nie kto inny, jak sam Chris Avallone, legendarny twórca gier, reżyser i scenarzysta, odpowiedzialny między innymi za historie w starych Falloutach, Planescape: Torment czy właśnie Bloodlines 2 (pracował nad wczesną wersją scenariusza). Większość pewnie jednak nie wie, że jego współpraca z Techlandem nie układała się ponoć najlepiej, między innymi dlatego, że to co stworzył na potrzeby DL2, strukturalnie bardziej pasowało do pełnoprawnego cRPG w stylu New Vegas, niż do nieliniowej gry akcji (a tym produkcja Wrocławian ma być). Plotki donoszą, że z jego pierwotnego scenariusza nie zostało praktycznie nic, a Techland z radością wykorzystał moment (Avallone został oskarżony o nadużycia seksualne i większość branży się od niego odwróciła), żeby zakończyć z nim współpracę. Ponoć podobny los spotkał jego wkład w BL2, bo i w tym przypadku większość trafiła do kosza...
Gwiezdnych Wojen od Lucasa też podobno nie dało się oglądać w pierwotnej wersji, a dopiero kreatywny montaż jego ówczesnej partnerki zrobił z nich ponadczasowy, popkulturowy fenomen.
https://www.youtube.com/watch?v=GFMyMxMYDNk&ab_channel=RocketJump
Także tego, dajcie im szansę :).
Ja nie gralem w andromede ale tam była chyba średnia fabuła?
1 i tak nie przebiją, pewnie wyjdzie średniak na raz aby zagrać
To nie jest ta, co oskarżyła Chrisa Avellone o molestowanie, po czym skasowała tweety gdy Paradox/developer zwolnili go?
A to Andromeda miała scenarzystkę?
Myślałem że dialogi układali za karę niegrzeczni programiści.
Nie wiem o co wam chodzi, przecież Andromeda miała dobrą fabułę i bardzo dobre dialogi :)
po takiej "fabule" jaką miała Andromeda to chyba lepiej było już zatrudnić scenarzystę z "korony królów"