The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji
Świetna robota, aż dziw bierze, że zdołali aż tak skrócić czasy ładowania.
Czyli te szybsze czasy wczytywania na PS5 niekoniecznie będą spowodowane wykorzystaniem super ekstra dysku SSD, skoro nawet na HDD da się je kilkukrotnie skrócić. Czy może dysk SSD pozwoli twórcom pominięcie optymalizowania wyczytywania, bo już samo wykorzystanie SSD zamiast HDD skróci czas ładowania, więc po co dodatkowo optymalizować?
bo dysk SSD do PS5 jest tak zadżybisty, że nawet nawet tam gdzie go nie ma to przyspiesza. Magia!
Dla mnie fake news. Na PS3 faktycznie regułą są czasy ładowania trwające minutę czy nawet półtorej i to był standard, ale na PS4 wyraźnie pamiętam że ładowanie było błyskawiczne i nie trwało dłużej niż 10-15 sekund. Nawet na YT na starych gameplayach z PS4 widzę że ekrany ładowanie są znacznie szybsze niż to coś tutaj
Tak, bo tak gra tak ma, dlatego wszystkie testy pokazują wczytywanie poziomu czy to z kontynuacji czy ręcznego wybrania zapisu, to w zasadzie jest jedyne dłuższe ładowanie w tej grze, potem jest zawsze krótko.
Czyli tak czy siak naciągane, ale zastanawia fakt, że skoro mogli to poprawić teraz to tak naprawdę mogli już na premierę, co by nie mówić, lekko partactwem zaleciało.
Myślałem, że znowu macie jakiś błąd i stare newsy rzuca na główną.
Tak czy siak chyba trochę spóźniony ten patch.
A na PS 3 pierwsze ładowanie z zegarkiem w ręku 4 min i 56s