Beta Call of Duty Cold War przedłużona
Nowy Cold War jest fatalny. Jest to regres w porównaniu do MW. Widoczność jest jeszcze gorsza, SBMM jeszcze bardziej brutalny. Ja nie rozumiem, po co wprowadzać Score Based Matchmaking na siłę graczom? Dlaczego nie można zrobić po prostu listy rankingowej z jakimiś dodatkowymi bonusami z SBMM i zostawić drugą listę bez tego szajsu? Zagrasz dwie dobre gry, to potem przez 10 gier rzuci Cię na tryharderów. Nawet nie ma jak potestować nowych broni. Kiedy w końcu twórcy CoD zrozumieją, że graczom należy dać wybór, a nie wymuszać na nich ciągłą grę rankingową jeśli jej nie chcą?
Na plus dam dobrą optymalizację i ogólną płynność gry. Natomiast czuć tutaj stary silnik Coda. Animacje są drewniane, strzelanie drętwe i bez polotu. Audio to jeszcze większa porażka niż w MW, ponieważ tutaj przeciwników nie słychać praktycznie wcale.
Mam nadzieję, że sprzedaż będzie fatalna i da to coś do zrozumienia producentom.
PS: Czytałem Wasz wywiad z twórcami nowego Cold War. Nie rozumiem, jak można było nie zapytać o coś tak oczywistego jak SBMM, który ciągle jest uważany (przez świadomych graczy) za największą wadę poprzedniego CoDa. Może gdyby oprócz graczy także prasa naciskała w tym temacie na twórców to coś by z tego było, a tak...
Być może mi się wydaje ale wygląda to gorzej niż poprzednia część. Wiem że to beta ale...
Oszczędzę Wam życia i pobranych GB. Nie warto, darmowy Warzone na silniku MW jest dużo lepszy w każdym aspekcie.
Ja pogralem i fakty sa takie ze ta czesc dosc drastycznie rozni sie od MW. Powiedziaobym ze jest zrobiona w duchu poprzednich czesci co jest zle i dobre zarazem. Jezeli podobaly Ci sie wczesniejsze czesci poczujesz sie jak w domu, jezeli jednak twoja przygoda rozpoczela sie od MW to bedziesz musial sie przyzwyczaic do szybszego tempa, bardziej arcadowego strzelania bardziej nasyconej kolorami rozwalki. Jest duzo do poprawy praktycznie na kazdej plaszczyznie rozgrywki ale to sa dosc drobne rzeczy ktore spewnoscia zostana mam nadzieje dopracowane czy lekko zmienione. Jako fan serii ktory gral we wszystkie czesci oczywiscie kupilem preorder, ale wiekszosci, ktorzy jeszcze nie kupili zalecam najpierw sprobowac swoich sil przy okazji otwartej bety bo moga sie zaskoczyc liczac na "kontynuacje" trendu ktora raczyl nas MW
Nie grałem w najnowsze CoDy, wiec nie wiem jak to dokładnie tam działa, ale co jest złego w SBMM jako koncepcie? Przecież tak jest w wielu grach i wielu ludziom tak odpowiada i jest na to pewne uzasadnienie.
Teoretycznie jak gracze są na takim samym poziomie, to zabawa jest mniej więcej fair dla wszystkich. Jak jestem skillowy, to ma mi dobierać 12 latków, których bym jechał jak chciał (i psuł im potencjalnie zabawe) bo mi sie chce grac "na luzie, bez spiny i tryharderów" czy jak to ma być?
Tak jak wspomniałem, nie wiem jak tam dokładnie jest, może ten SBMM jest zbyt surowy albo ma słaby algorytm, ale z perpektywy gracza CSa to mocne narzekanie na SBMM wydaje mi się dość śmieszne czasem. Dla mnie najlepsze mecze są wyrównane, a nie kiedy gniote przeciwnika jak chce.
Nawet w CSie, jeśli chcesz, grasz gry rankingowe (turniejowe), a jeśli nie chcesz, to grasz na serwerach społecznościowych albo grasz na innych, nieturniejowych trybach. W Codzie nie masz wyboru. Zawsze grasz z SBMM. Jak chcesz sobie sprawdzić jakieś customowe loadouty, albo po prostu wychillować z jakąś bronią, która Ci się podoba, ale nie jest dobra, to nie możesz, chyba że będziesz robił reverse boosting przez 5 gier, po to, żebyś mógł przez dwie gry dostać graczy, którzy nie tryhardują. Uważasz, że to ma sens?
Gracze powinni mieć wybór - chcesz grać competetive z coraz lepszymi graczami dobranymi pod Twojego skilla? Wybierz listę rankingową, a jak nie chcesz to wybierz listę losową bez SBMM. Tak to powinno działać i byłoby to dobre dla wszystkich.
Bo SBMM nie dziala tak jak niektorzy sadza, tzn nie dobiera Ci przeciwnikow na podstawie Twojego aktualnego K.D. lecz na podstawie kilku ostatanich meczy co w praktyce wyglada tak, dostajesz na start „bambikowe” lobby wiec bez problemu wykrecasz mecze z wysokim kd po kilku takich grach ze swoim powiedzmy skillem na normalnym poziomie i K.D okolo 1,5 (dla przykladu) zaczyna Cie w kolejnych meczach wrzucac do lobby z tryHardami z K.D. 5 albo i wyzej gdzie nie jestes sie w stanie nawet ruszyc i konczysz z bardzo niskim KD i po kilku takich meczach znow zliczone KD z ostatnich meczy i lecisz do lobby „bambikow” i kolo sie zamyka. Dodatkowo co jest logiczne w lobby z wysokim KD masz duzo wieksze szanse zeby trafic na odpalonych graczy wiec jestes dodatkowo karany. SBMM dodatkowo poza KD bierze pod uwage jak duzo sie ruszasz i wiele innych czynnikow, czyli za kazdym razem jestes karany za dobra gre. Jesli SBMM dzialalo by na podstawie ogolnego KD mysle ze biebyloby to zle rozwiazanie, mierzysz sie zawsze z ludzmi na podobnym poziomie ale w obecnej formie jestes caly czas karany za dobra gre ?????>?
Pograłem: graficznie to samo co MW (woda chyba tylko lepiej wygląda), jest szybko, dynamicznie, ma klimat lat 80 ale tak poza tym to ani krok w przód ani w tył. Jedyne na co warto czekać w związku z tym codem to nowa mapka do Warzone jak dla mnie.