6 najrzadszych przedmiotów, na które polowaliśmy w grach
Ja dość długo polowałem na jednorożca w RDR. Natomiast było to żmudne, a i tak o wiele ciekawsze, niż cała RDR2
Titan Quest z prawie 200h?
"Those are rookie numbers, you need to pump them up!" :]
Dla mnie byłoby to Mirror of Kalandra z gry Path of Exile, które pozwala na stworzeni kopii przedmiotu.
Dla niewtajemniczonych brzmi to jak nic specjalnego... ale diabeł tkwi w szczegółach. Gra nie posiada złota, tylko materiały do craftingu, którymi się handluje.
Zdarzają się ligi które wprowadzają nowe metody crafcenia dzięki którym można stworzyć potężne przedmioty, które następnie posłużą graczowi na lata (najpierw w lidze trzymiesięcznej, potem w lidze Standard gdzie się wszystko to gromadzi).
Mechaniki craftingu w tymczasowych ligach (bo Standard nie jest dla każdego) są często potem nerfione albo wywalane jeśli są za dobre.
Jedynym sposobem na zdobycie takich wypasionych przedmiotów jest sklonowanie go za pomocą Mirrora, za opłatą oczywiście.
Szansa na wydropienie - marna, i to bardzo. Można w grze spędzić tysiące godzin i nie widzieć nawet jednego mirrora na oczy.
Możliwość farmienia? Szkoda gadać.
Jest taka jedna mapa, gdzie walczymy z ludzikami, które były kiedyś postaciami graczy (zostały upamiętnione na specjalnej mapie) z czasów, gdy pewne mechaniki w buildach były OP. Najbardziej wyróżnia się postać blokująca wszystko - ciosy, czasy, miniony etc. - w 100%.
Do dzisiaj zrobiono mnóstwo nerfów, blok nie był wyjątkiem więc dzisiaj jest to bodajże 90%? a z dzisiejszym, przeciętnym DPSem idącym w miliony a HPkami na poziome paru tysięcy nie ma problemów z ubiciem :]
A dzisiaj, po maaaaasie nerfów (które nie objęły te uwiecznione postacie) są one nie do pokonania dla niemal każdej postaci w grze.
No i bonus - muszle krabów z gry Wizards&Warriors. W grze w której sterowanie jest kulawe musimy nurkować i walczyć z respiącymi się krabami, albo próbować kradzieży kieszonkowych na nich (działa ona w walce w trybie turowym).
Obie metody dają nikłą szansę na sukces.
Musimy zdobyć dwie muszle by stworzyć sprzęt do nurkowania dla jednej postaci. W grze w której kierujemy szóstką postaci.
Najlepsze jest to że są one wymagane do skończenia gry! Kto to tetował??
Z tego co pamiętam wykorzystałem mechanikę tawern, gdzie zostawiało się postacie, by potem kopiować pliki z taką postacią i mnożyć sobie muszle. Złota nie klonowałem bo i tak miałem go po uczy, to był ostatni rozdział.