Pytam się bo kupiłem alpha protocol, a gra wymaga aktywacji przez internet z nieistniejącą stroną sega.
Pytam raczej o zdanie niż pomoc.
Ze swoim egzemplarzem gry możesz zrobić właściwie wszystko, z wyjątkiem płatnego, publicznego udostępnieniania.
Pewnie z prawnego punktu widzenia jest to nieco bardziej skomplikowane, ale za ściągnięcie i używanie cracka kompletnie nic ci nie grozi.
Pewnie z prawnego punktu widzenia jest to nieco bardziej skomplikowane, ale za ściśnięcie i używanie cracka kompletnie nic ci nie grozi.
Oprócz zbanowania gry przez wydawcę.
A jak ta gra jest połączona z jakimś kontem? Sam miałem ten problem z NFS ProStreet z Origina, który do aktywacji wymagał połączenia z jakimiś serwerami gry, które zostały wyłączone. Bez cracka ani rusz. Powtarzam - gra kupiona i aktywowana na Origin. A jak na pomocy technicznej zasugerowałem właśnie cracka to zagrożono mi banem.
Cholera wie czy są tego typu gry np. na Steam.
To trochę inna sytuacja. Ale wtedy można sobie chyba skopiować cały folder i launcher kompletnie pominąć. Nieraz grzebałem przy steamowych execach, np. żeby w jakimś starociu uruchomić obraz 16:9 i nikt się nie czepiał.
Nie wiem jak wygląda konkretnie sytuacja Pro Streeta ale z reguły crack działa tak że całkowicie pomija konieczność posiadania uruchomianego Origina czy Steama i gramy w grę z pominięciem launchera. Czyli wrzucasz cracka na oryginał na Originie i grasz bez niego, crack na pewno nie będzie się łączył z żadnym serwerami online, żaden ban ci nie grozi.
Jeśli nie posiadasz pozwolenia właściciela praw autorskich to jakakolwiek ingerencja w oprogramowanie łamie prawo autorskie i licencje. Moje zdanie jest takie że jak posiadasz grę to rób z nią co chcesz i się nikogo nie pytaj (zwłaszcza supportu).
Nie. To wina wydawcy, że nie możesz normalnie w nią grać, więc użycie cracka nie jest zabronione. Sam musiałem tak zrobić z Bulletstormem, który wymaga logowania do niedziałającego GfWL.