Recycling w AC: Valhalla? Fani krytykują włosy bohaterki
Ubi to jest najbardziej ekologiczna firma na świecie! Wskażcie mi inną firmę która tak bardzo inwestuje w recykling.
Zrobiliby tylko jednego grywalnego bohatera i problem z głowy. I historia byłaby lepsza, bardziej spójna i można by było dopracować inne elementy gry.
[1]
No dokładnie. Zrobiliby tylko babeczkę i byłoby lepiej.
Powiem ci, że ja przez te 100h wolę się patrzeć na damski tyłek na ekranie niż męski. No ale kto co lubi, nie oceniam!!
Pewnie niektórzy wolą popatrzeć na damski tyłek w domu a nie na ekranie no ale co kto lubi, nie oceniam. Jak nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)
Ach ach! Niby Danuel taki postępowy forumowy lewak, ale aluzyjne żarciki z gejów wrzucamy. "Męski tyłek, hi hi, no nie wiem jak wy, ale ja nie jestem ciepły, ho ho"
Nie, tym razem dogryzienie prawakom nie wszyło, zamotałeś się Danuel.
No niektórzy mimo posiadania żony więcej czasu spędzają patrząc się na męski tyłek w grze, niż damski tyłek w realu. Takie mamy czasy!
A co to z geja już nie można pożartować! Nie o takie liberalne Polskie nic nie robiłem!
AIDIPI grając w grę czecioosobofą nie ma bata, żebyś nie patrzył na swojego męskiego bohatera od tyłu. Nie oszukuj się. Nie hamuj swoich żądzy!
Zacząć trzeba od tego,że Danuel że swoim super charakterem i błyskotliwością, kobietę a zwłaszcza jej tyłek jest w stanie ujrzeć tylko na ekranie :P
Kamilku wzruszyła mnie twoja troska, ale nie martw się o moje doświadczenia. Ja po prostu jestem wielkim koneserem damskich dup i nigdy mi nie jest za mało! Polecam, ale nie będę zmieniał twoich gustów :(.
Tylko ukryj dobrze ten folder, koneserze
Danuelu osobiście w grach, raczej w ogóle nie zwracam uwagi na tego typu aspekty.Swoja droga mam nadzieje że nie ekscytowales się gdy ogrywales prolog Horizon Zero Dawn bo to już podchodzi pod kryminał :D
Kopalnie też już podobno zamknięte,a Ty odkopujesz wczorajszy watek ;-)
No i nie nie musieliby sięgać po recykling pozostałych rzeczy. A tak zamiast hajs na dodatkowy voicacting dać osobę, która będzie pracować nad modelami twarzy włosów by każda była na swój osób unikatowa.
Dokładnie :D
Już mogli dać jej fryzurę NPC-ów z Odyssey, a nie głównej bohaterki, bo ona serio wygląda jak Kassandra z tymi włosami.
Zobaczymy jak to wygląda fabularnie bo również dobrze może być niespodzianka. Co jak co, ale w FC 5 było zaskoczenie i antagonistów potrafią robić.
Ubiszawt już lata temu oznajmił, że recykling assetów będzie istotnym filarem produkcji ich gier, więc się nie dziwię, że tak to wygląda. Ahh, aż się przypomina mapa z FC Primal XDD
Słuszne skojarzenie, bo "afera z mapą" z FC Primal była oparta dokładnie na tej samej zasadzie czyli typowej, bzdurnej burzy w szklance wody i czepianiu się nieistotnej pierdoły, która w zasadzie nie miała żadnego wpływu na rozgrywkę (bo dla większości graczy nawet nie była zauważalna). Dziwiło to tym bardziej, że premierowy Primal miał inne, o wiele poważniejsze i bardziej wpływające na rozgrywkę mankamenty, o czym jednak większość milczała (a powód był prosty, większość krytykantów Ubisoftu nawet nie gra w ich gry, tylko dla zasady podczepia się pod szum medialny), więc to co faktycznie powinno było zostać skrytykowane, przeszło nietknięte, a pomyje wylewano z powodu bzdety...
Recykling byłby wtedy, gdyby ta fryzura przewijała się w grze wielokrotnie. Póki co widzieliśmy ją na głowie jednego NPCa i to zdaje się nie jakiegoś losowego, tylko w miarę istotnego dla fabuły. Może więc jest to celowy zabieg? Może to ze strony Ubi zupełnie zamierzone "puszczenie oka" do fanów i taki wewnętrzny żarcik? A może to JEST Kassandra? Jeżeli w Cyberpunku pojawi się jakaś znajoma twarz z Wiedźmina (a pojawi się niemal na pewno), to raczej nikt nie będzie krzyczał o recyklingu, prawda?
Poza tym czepianie się akurat tego, jest samo w sobie dosyć absurdalne. Skoro Kassandra miała taki warkocz, to już żadna inna postać, do końca istnienia serii, nie może mieć podobnego uczesania? :).
A moze to jest potomkini Kassandry.
spoiler start
Kassandra umiera w 2018 roku.
spoiler stop
Alexios jest kanonicznym protagonistą, cała gra jest napisana pod niego. Ubi mówiąc, że to Kassandra, gra tylko pod SJW.
Kassandra jest kanoniczną protagonistką, a gra jest napisana pod nią. Alexios został dodany jedynie z uwagi na prawackich szowinistów, których, jak widać chociażby po tym forum, jest pełno.
https://www.gry-online.pl/newsroom/assassins-creed-ubisoft-znowu-zapomnial-o-kobietach/ze1e879
Normalnie problemy pierwszego świata.....
Masakra. Wiem, że ostatnio nie mają tłustych lat ale bez przesady, crapami tego nie naprawią. Chociaż jak mają tak usprawniać jak "efektowny" system walki to nie już lepiej nie ruszają.
Ubi to jest najbardziej ekologiczna firma na świecie! Wskażcie mi inną firmę która tak bardzo inwestuje w recykling.
No i kilkaset z ludzi pracujacych nad ta gra nie zauwazylo podobienstwa tej postaci do Kassandry. Postac jest zona Sigurda czyli to szwagierka glownej postaci.
spoiler start
BTW. Wcale nie jest powiedziane, ze nie spotkamy w tej czesci Kassandry. Jak wiemy zyje w tym okresie. Poza tym ciekawe kto jest dawca DNA, ktore pozwala nam odegrac to wspomnienie.
spoiler stop
Wygląda jakby w tej valhalli była gorsza grafika :D A nie, warkocz jest opleciony innym kolorem materiału.
spoiler start
Ja uwazam, ze to potomkini Kassandry, albo nawet sama Kassandra. To bylby mega twist, gdybysmy na koncu gry dowiadywali sie, ze to byla caly czas Kassandra. I caly czas byla przy naszym boku i moze kierowala naszymi poczynaniami, a my o tym nie wiedzielismy
spoiler stop
Może kto wie, ale mam nadzieję, że mocno zmienią następne części, i nie będzie wrażenia, że się gra w jakiś obszerny dodatek do origins.
zapomniałeś o EA Sports, i FIFA 21 która swoje korzenie ma w FIFIE 17 a nawet i 15.
"Gracze albo stają w obronie przepracowanych i słabo opłacanych deweloperów" - ciekawe ile taki człowiek od włosów może zarobić w ubi. Są jakieś stawki dewów gdzieś podane (w przybliżeniu)?
W USA ok 80-100 tyś $ rocznie
Ludzie do wszystkiego są w stanie się przyczepić i wszystko skrytykować czy wyśmiać. To jednak nie oznacza w żaden sposób czy im się coś spodoba czy nie. Dowiedzą się o tym dopiero jak sami to sprawdzą na sobie.
Nie dość że formuła serii się wyczerpała to także pula modeli postaci się wyczerpała.
Trzy gry z serii i już czuć zmęczenie materiału, już nawet stara formuła im lepiej wychodziła bo była o wiele mniej rozwodniona.
Ubi nie pomysłu na swoje gry prócz odcinania kuponów.
2 część była już męcząca. Czekam na jakiś gameplay far cry 6, jak to bardzo podobne będzie do 5 części.
Ale akurat FC jest jeszcze dobry, niczym te stare powtarzalne Asasyny.
Chyba, że zrobią FC6 na wzór New Dawn, z tymi pieprzonymi levelami...
W sumie zapomniałem o tym, że coś takiego zrobili. Oby w 6 części tego nie powtórzyli i trochę wprowadzili świeżości bo far cry 5 mnie wymęczył i jeszcze nie ukończyłem a mam wszystkie dodatki do tego. Muszą sprawić by najmniejsze aktywności były po prostu ciekawe i dopracowane. RDR2 mniał tego sporo, a sama eksploracja była ciekawa no ale wiadomo, że inny budżet i inne doświadczenia i silnik. Sam ubi stwierdził, że ich gry są do siebie zbyt podobne. Jakieś zmiany wprowadzili oby to zaowocowało lepszymi grami.
Ale akurat FC jest jeszcze dobry, niczym te stare powtarzalne Asasyny.
Chyba, że zrobią FC6 na wzór New Dawn, z tymi pieprzonymi levelami...
Pełna zgoda, w FC5 bawiłem się naprawdę świetnie, jak w starym dobrym Ubiszafcie. New Dawn natomiast było bardziej jak nowe AC czyli bez polotu.
Gracze albo stają w obronie przepracowanych i słabo opłacanych deweloperów
to już skończyli z nazywaniem developerów leniami?
Ja już tą postać widziałem na jakimś innym trailerze i pierwsze co mi przyszło na myśl że to Kasandra w ukryciu xD
Mi to wygląda tak, że raptem jak jedna postać z danej gry miała ciekawe i ładne uczesanie a twórcy uznali, iż to samo uczesanie, będzie świetnie pasować do nowej postaci z nadchodzącej części serii, to od razu internauci zaczęli narzekać, że recykling modeli postaci.
Mi tam się postać Randvi podoba zaś podobieństwo do Kasandry wydaje się być w przypadku Randvi niepełne w związku z czym ich modele nie są całkowicie identyczne a poza tym nawet w świecie realnym zdarza się czasami, iż jakaś osoba jest uderzająco podobna do innej i naprawdę trzeba w takich sytuacjach się oburzać. To zbliżone podobieństwo może być niebawem jakoś ciekawie uargumentowane przez Ubisoft.
Szczerze, to na początku myślałem, że to jest ta sama osoba. Więc faktycznie wygląda to na recykling. I to prawie że nie zmodyfikowany. Dziwny zabieg, tym bardziej na rzeczy, która jest jednym z głównych elementów gry, który będziemy oglądać na ekranie.
Zrozumiałbym jakiś recykling w postaci elementów otoczenia, jakichś przedmiotów. Czy nawet npc'tów lekko zmienionych na styl gry. Ale główna bohaterka?
Gracze albo stają w obronie przepracowanych i słabo opłacanych deweloperów, albo oprotestowują chodzenie na skróty i próbę zarobienia na grze AAA przy jednoczesnym recyklingu zasobów.
Mimo wszystko lubię UBI, bo ma parę świetnych gier na swoim koncie. Ale nie uważam, że to ich usprawiedliwia. Widocznie może dlatego gry UBI póki co nie drożeją - w porównaniu do innych tytułów.
Najlepsze, ze wszyscy jada po tych grach Ubi. No, ale ja sie zaloze, ze gra bedzie sie wyprzedawac jak swieze buleczki. W AC Odyssey utopilem 170 godzin. I bardzo milo wspominam gre. Ta gre nie kupie po premierze poniewaz gry Ubi szybko tanieja. Po pol roku mozna juz kupic dopracowana/z dodatkowa zawartoscia wersje za 40-50% taniej.
Ja też chętnie kupię na promocji w uczciwej cenie, ale nie liczę że Ubi zaskoczy i gra będzie dobra ale nie wybitna :D Jak wywalą dzienne questy jakie były w Odyssei, oraz poprawią zawartość misji to ma potencjał ta gra, bo o resztę się nie martwię.
A Basima nazywają drugim Ezio- najważniejsze jednak: TO NIE JEST KASSANDRA, ANI JEJ POTOMEK
Oj tam oj tam, żebyście się nie.... Lepiej, żeby wzięli dobrze zrobioną twarz z Odyseji, niż żeby ta postać miała taką samą twarz jak inna w Valhalli. Nie oszukujmy, gdyby wszystko miało być w każdej grze dopasowane i nowe, to by nigdy nie wyszły.
Gram teraz w Odyssey i mam wrażenie, że model ciała Kassandry został wzięty z For Honor. Jaki to ma wpływ na grywalność? Absolutnie żaden. Podobnie jak fryzura.
Moze i dobrze, moga sie wtedy skupic na czyms innym ale pewnie tak nigdy nie jest :P
Mimo to jest w grach Ubi coś co przyciąga do ekranu. Po 2 przejściach Odyssey zarzekałem się, że to koniec, a od 2 tyg znowu gram od nowa. Nie mogę się oderwać od tego całego klimatu.
Włosy to najmniejszy problem . Ważne żeby nie powielali błędów z poprzednich odsłon .
Skandal! W GTA jest recykling samochodów z poprzednich części, w Fifie trawy i komentarza, a w asasynie włosów. Pozostaje tylko czekać na Cyberpunka w którym na pewno każda postać będzie miała swoje unikalne... włosy.
A ktoś się łudził, że będzie inaczej ?
Przecież to będzie to samo co Odyssey tylko z inną fabułą machniętą na szybko i z jakimiś pseudo wikińskimi aktywnościami.
Poza fryzurą to podobieństwo zerowe
Są jeszcze tekstury budynków dokładnie ściany i mniejsze pierdółki typu beczki stoły itp wzięte z poprzednich części ale to pewnie tylko dlatego żeby skrócić produkcje gry. Więc recykling jest odrobinę większy.
No tak, bo powinni stół i tekstury zrobić od nowa... Ja pierdziele, poważnie? Czy Wy myślicie, że teraz jak wyszło RDR2 to w GTA VI Rockstar będzie od nowa modelował drzewa, kamienie itp.???
no dobra ale bądźmy poważni to przecież ta fryzure nie jest jakaś specjalna i charakterystyczna, jak będzie ktoś łysy to też powiemy, że zgapili fryzure od łysego z innej gry UBI? xD
w porownaniu do Kassandry to babochlop z tą samą fryzurą. coraz bardziej zniechecaja mnie do zagrania w tą grę. Oni nie widza tego ze ta fryzura narzuca zbyt duze podobienstwo ? kto robi te gry ? imigranci z afryki ?
A następną część niech zrobią w 3500r na marsie bo ta seria już dawno nie ma nic wspólnego z assassinem
Ja już od kilku ostatnich części tej serii nie trawię. Zaczyna mi się kojarzyć z grami mobilnymi zmajstrowanymi pod kątem mikropłatności i z powtarzalną rozciągniętą na siłę zawartością, tylko że tutaj jest to ukryte pod budżetem AAA.
Zawsze mnie śmieszy gadanie o tym "recyclingu". Każdy developer stosuje "recycling". Każdy! Czy to Ubi, czy to Techland, Redsi, Rockstar. A jak ktoś tego nie rozumie, no cóż.
Myślę że każdy to rozumie. Chodzi o fakt tak ewidentnego recyklingu.
Za tym, ze to nie jest recykling, a celowe dzialanie przemawia wiele rzeczy. Nad AC Valhalla pracuje ponad 1k ludzi. Kiedys wyczytalem, ze przy producji AC Odyssey przewinelo sie okolo 2k ludzi. W tych studiach pracuja naprawde inteligentni ludzie. Po prostu nie wierze w to, zeby nastapilo takie przeoczenie. Zwlaszcza, ze to nie jest jakas sobie poboczna postac. To jest zona naszego brata. Nawet w trailerze widac, ze bedziemy miec z nia interakcje. Wcale sie nie zdziwie jak bedzie jedna z kluczowych postaci. Nie chce tu pisac spoilerow, ale moim zdaniem ona jest na 100% jakos powiazana z Kassandra. AC Oddysey to 422 BC, Valhalla to 873 AD.
spoiler start
Kassandra umiera na Atlantydzie po przekazaniu berla dopiero w 2018 roku. No nie wierze, ze tam siedziala przez caly czas. Zwlaszcza, ze pojawia sie w wspolczesnym stroju. Moim zdaniem Kassandra okaze byc sie mega wazna postacia. Zwlaszcza, ze posiada berlo przez taki dlugi okres czasu. W czasach wspolczesnych mamy teraz Layle, ktora otrzymuje berlo z rak Kassandry.
spoiler stop
Czepiacie się ubi,ale jak grałem w wiedzmin 3 to wiele npc w tej grze miało takie same twarze.
w wiedzmin 3 jak odwiedzałem wioski albo miasta to npc mieli takie same mordy tylko ubrania mieli różne i nawet niektóre postacie w misjach pobocznych miały takie same twarze jak npc i nikt nie narzekał bo to przecież nasi rodacy robili.W grze cyberpunk 2077 na 100% będzie tak ze npc będą mieli takie same twarze i fryzury tak jak miało to miejsce w wiedzminie3 i zobaczymy czy tez będziecie krytykować.Grałem w wiele gier z otwartym światem i zawsze było tak że w tych grach było kilka albo i więcej takich samych rzeczy.
Bo tutaj nie chodzi o sam recykling. Tutaj chodzi o zrezygnowanie ze starej formuły Assasyna i wylewanie frustracji przez starych fanów.
W prawdziwym życiu nawet Putin ma swojego sobowtóra i jest nim polak,więc w prawdziwym życiu bardzo często zdarza się tak że są ludzie bardzo podobni do siebie i są też ludzie mają takie same fryzury.
Gra ac origins i gra ac odyssey mają bardzo dobre recenzje na steam czyli te gry są dobre według graczy.
Typowi gracze xDD co tam, że cała gra jest recyklingiem z poprzednich dwóch odsłon, jedynie z nowym światem i fabułą, ważne ze włosy są takie same xDDD
W wiedzminie 3 jest wiele rzeczy takich samych są takie same twarze npc,odbijanie lokacji też jest takie same,każde gniazdo potworów niszczy się w ten sam sposób i znaki zapytania których jest od groma i jak je odkrywasz to widzisz że wszystko jest takie same np kontrabanda.W grze rdr2 cały czas są takie same aktywności poboczne np ratowanie npc bo są porywani i ktoś jedzie z nimi na koniu oraz są zasadzki które tak samo wyglądają.W seriach the elder scrolls i fallout są postacie które dają te same misje i one nigdy się nie kończą oraz są w tych grach takie same lokacje tam jest dopiero recykling.W gta sa jest zdobywanie dzielnic które zawsze wygląda tak samo i zdobywa się dzielnice w ten sam sposób a gracze chwalili,więc jak krytykujesz firmę ubishoft to krytykuj także tamte firmy które zrobiły gry które wymieniłem.
Wymieniłeś aktywności, które wyglądają tak samo na przestrzeni jednej gry. Problem w tym, że Ubisoft wykorzystuje te same elementy w kolejnych częściach serii, a teraz nawet w innych markach. Animacje z Odyssey mało, że zostały wrzucone do Valhalli to jeszcze przenieśli je do ich najnowszego tytułu Immortals: Fenyx Rising. Nawet interfejsu/kamery nie chciało im się nowej zrobić.
Najwieksza czesc budzetow gier wykorzystuja assety. Czyli wszelkie ubrania/bronie/budynki/rosliny/npc etc etc etc. Powstanie jednego budynku na gotowo (oswietelene, tekstury etc etc) to 22 godzin pracy grafika. No i wezcie pod uwage, ze po powstaniu takiego budynku stwierdzano, ze trzeba cos zmienic. Czasami nad 1 budynkiem grafik siedzial kilka dni. Ubi wykorzystujac te same assety zaoszczedza na budzecie gry, ale najwieksza zaleta jest czas produkcji danej gry z otwartym swiatem. Nie bez powodu GTA 5 powstawala 5 lat.Chociaz sama uzywala assetow z poprzednich czesci. Assasyny byly wypluwane co roku, az do momentu wscieklosci graczy, ze nic sie nie zmienia. Tez trzeba powiedziec, ze gry byly coraz bardziej zabugowane (Unity) na premiere i zapelniane powtarzalnymi czynnosciamy, aby napisac, ze gra zajmuje tyle i tyle czasu na przejscie. No i wtedy UBI jak pamietamy zrobil nastepny AC po 2 latach argumentujac, ze chce wydawac lepsze gry. Teraz mamy nastepna czesc tez po 2 latach. Gdyby nie uzywali tych samych assetow to uwazam, ze gre bylaby robiona 4-5 lat albo i dluzej. W przyszlosci to sie zmieni. Coraz wiecej rzeczy przy produkcji gier jest automatyzowana. Najwieksze zyski wlasnie upatruje sie w produkcji assetow. AI sa coraz w tym lepsze. Grafik okresla tylko parametry, a AI wypluwa mu kilkadziesiat wariantow. Grafik wybiera te co mu odpowiadaja. W ciagu kilku lat tu widzi sie najwieksze oszczednosci przy produkcji gier.
To jest swietny material na ten temat.
https://www.youtube.com/watch?v=FlgLxSLsYWQ
Mi gry od ubi się podobają.Ja nie uważam że ac origin i ac odyssey za recykling poczytaj sobie recenzje tych dwóch gier na steam i są one bardzo pozytywne.Ubi robi bardzo dobre światy w grach i misje też są dobre.Ukończyłem horizon zero dawn i mafia edycja ostateczna i a to dopiero początek swietnej zabawy bo w tym roku wychodzą gry cyberpunk 2077,watch dogs legion i ac valhalla.Dla ciebie gry ubi mogą być słabe.ale mi się podobają kazdy ma prawo do własnego zdania i trzewba je uszanować.
Wielkie halo, większość, jeśli nie wszyscy, developerzy to robią.
Pozostaje kwestia kamuflażu dla użytego zasobu, jedni robią to lepiej a drudzy gorzej...
poczytajcie sobie recenzje gier ac origins i acv i są one bardzo dobre,więc ludziom te gry się podobają.Ja nie bronię ubi tylko mówię np o wiedzminie 3 mogli by wyciąć z tej gry beznadziejne lokacje z znakami zapytania np kontrabanda.Jest wiele postaci w wiedzminie 3 które mają takie same twarze.Ubi robi ten recykling,ale jest wiele innych firm które robią to samo w grach i jakoś ich nie krytykujecie.W wiedzminie jest wiele npc które mówią tym samym głosem i ciągle śpiewają tę samą piosenkę albo mówią takie same teksty jak inne postacie jest tego pełno na yt a skorom wam marzy się gra różnorodna to dlaczego nie krytykujecie gry wiedzmin 3.Mi w ac odyssey nie podobał mi się tylko system zdobywania terenów bo był on tragiczny i robiło się to samo,ale gry z otwartym światem mają to do siebie że mają wiele takich samych rzeczy do roboty np fallout 4 każda lokacja w tej grze wygląda tak samo i w skyrim każda lokacja także.Ja grałem w wiele gier z otwartym światem im zawsze było wiele takich samych rzeczy i to się nie zmieni.