Anthem tańsze od burgera. Walmart rozdaje grę niemal za darmo
To i tak nic, pamiętam jak w grudniu 2019r. Anthem nagle ni z tego ni z owego wskoczył do Top-10 najlepiej sprzedających się gier w UK na PS4/XONE. Bardzo szybko się okazało że ten "wielki sukces" polegał na tym że gra była sprzedawana za Ł4.97 ale w pudełku był kod na 6 miesięcy Spotify warty prawie 10x tyle - niedługo potem pudełka po Anthemach walały się po ulicach :)
Niestety, pomimo kilku udanych pomysłów i mechanik (np. latania)
No to redaktorz popłynął. O przepraszam, ODLECIAŁ... ohohohoho
O dolara za dużo.
Niestety, pomimo kilku udanych pomysłów i mechanik (np. latania)
No to redaktorz popłynął. O przepraszam, ODLECIAŁ... ohohohoho
No ale o co chodzi? Prawdę napisał. Zapomniał tylko dodać że na każdy udany pomysł czy mechanikę przypada przynajmniej kilka nieudanych. Taki mały niuans.
No latanie! Wspaniała, nowatorska mechanika, której nikt nigdy nie dał w grze! Anthem 9/10!!!
A Epickie burze?! Nie zapominajmy o tej EPICKIEJ mechanice!
To i tak nic, pamiętam jak w grudniu 2019r. Anthem nagle ni z tego ni z owego wskoczył do Top-10 najlepiej sprzedających się gier w UK na PS4/XONE. Bardzo szybko się okazało że ten "wielki sukces" polegał na tym że gra była sprzedawana za Ł4.97 ale w pudełku był kod na 6 miesięcy Spotify warty prawie 10x tyle - niedługo potem pudełka po Anthemach walały się po ulicach :)
Wygląda troche jak błąd cenowy.
Dolar nie pokrywa nawet kosztow nośnika, tłoczenia i opakowania...
Nie mniej ciekawa opcja - kupić za dolara i odłożyć na półkę do czasu premiery 2.0
Ea pewno zażąda za aktualizację do 2.0 parę dolców. Ale bardziej obstawiam wersję, że Anthem 2.0 będzie grą f2p z toną mikropłatności.
Miejsce w magazynie zajmuje a może potrzebują na jakieś bardziej wartościowe produkty np. pocztówki czy coś.
Tak, bo Wallmart wyprodukował tę grę i myśli o kosztach tłoczenia oraz fakt że leży i się nie sprzedaje nie generuje wcale kosztów.
Nie ma to jak być "znafcą" mechanik jakimi rządzi się rynek...
Jakież to szczęście, że Ty się znasz...
Nawet jeśli cała sieć ma milion sztuk, to sprzedaż wszystkich wygeneruje 1000000$ obrotu netto, czyli zysk ze sprzedaży będzie wynosił jakieś -10-12 milionów, słownie: minus dziesięć-dwanaście milionów (60$ pełna cena na ok 20% marży, czyli sklep kupuje po 48$, oczywiście z czasem cena zakupu spada, lub producent oddaje kasę sklepom, żeby obniżyć cenę na półce, przy jednoczesnym zachowaniu marży).
Jeśli Wallmart chce szybko wyczyścić magazyn, to efektywniej byłoby oddać wszystkie egzemplarze do utylizacji, niż bawić się w długotrwałą wyprzedaż za jednego dolara.
Straty wynikające z utylizacji wpisać w koszty i wiśta wio!
Może nie znam całego rynku, ale o samym działaniu sklepów liznąłem trochę tu i ówdzie.
Te których nie sprzedadzą pewnie zutylizują. Po prostu chcą odzyskać nawet te parę tysięcy dolarów.
I to pojawia sie pewna wątpliwość w mojej glowie:
Czyzby Anthem 2.0 miał być nową, osobną produkcją?
Trochę smutne, bo gra jest bardzo fajna, chociaż wymaga trochę poprawek w kwestii tego co można tam robić po zakończeniu historii.
Za Anthem dałem 40 zeta przegrałem przeszło 30 godzin i dla mnie jest to gra na 7/10 czyli byłem zdadowolony. Problem tej gry polega na tym że jest beznadziejnym looter shooterm, do tego ma zdecydowania za dużo ekranów wczytywania. Ograć kampanie i odinstalowac.
Ten GR Breakpoint obok na zdjęciu też powinien być za podobną cenę bo również udany...
Z tą różnicą, że Breakpoint na ten moment już jest połatany, dostał kupę nowej zawartości, mamy kompanów jak w Wildlands których możemy w pełni dostosować, wczoraj wyszedł dodatek fabularny z 10 nowymi misjami, tryb hardcore i możliwość wyłączenia tych wszystkich RPGowych mechanik, nowe klasy postaci itd. Do tego cena znacząco spadła. Na dzień dzisiejszy można ją z czystym sumieniem polecić osobom które lubią "ubiotwarte" światy.
Otóż to. Aczkolwiek z tymi kompanami to jest tak - wychodzi Wildlands a na forach "Ubi pls, daj możliwość wyłączenia kompanów". Co trzeci wątek taki był. Wychodzi Breakpoint a na forach "ale jak to, nie ma kompanów?". Nie dogodzi...
"Nie dogodzi..."
To nie do końca tak. Tutaj moim zdaniem błąd popełnili projektanci w UBI. Wiedzieli, że część osób wykorzystuje kompanów a dla części to balast. Przy projektowaniu BP postanowili iść na kompromis (i na skróty po najmniejszej linii oporu) i dali te drony. Przez to wpadli z deszczu pod rynnę. Koniec końców zrobili to jak trzeba to było zrobić na premierę.
Bardzo fajna gra, do dzis nie rozumiem o co tak naprawde chodzi z ta nagonka na te gre. W dobie uposledzonej mody fortnite i inne cudactwa, jak widac gusta sa mega spaczone i juz nie gra sie w gry, tylko w mimike twarzy (andromeda), czy ma sie pretensje ze gra jest na 60-100 godzin, a powinna byc na 1000. Natomiast chwali sie miernoty ktore nie dotknol bym kijem, na 15 godzin.
Widzisz w przypadku Anthem to że jest w sumie na 30 godzin nie można uznać za pretensje. Była reklamowana jako looter shooter. Ten gatunek gier z założenia ma wystarczyć na kilkaset godzin rozgrywki. Więc nie dziw się, że fani looter shooterów czuli się wydymani.
Twój czas i zmarnowane godziny życia też się liczą. Dopłata do grania w Anthem - to by było uczciwe.
Jaka gra taka cena. Osobiscie wyliczyłem ze zeby mi sie opłacało w to zagrać sklep musiał by mi dopłacić 274 zł brutto
Hejters gona hejt, ale ale... ja tu upatruje stylowe tanie podkładki pod kubek! Jedna z pudełka, druga z płyty!
O gdzie jest pewien użytkownik który przed premiera dawał 10 i jaka ta gra super ten który dał 10 fallout 76 w dniu premiery.
To nie człowiek, to zwierze!
Oczywiście, że wódki NIE pije. Zwyrodnialec.
Zamiast całe środki i wszystkie talenty rzucić w ratowanie Andromedy i wydawanie fabularnych DLC to zrobili crapa jeszcze gorszego :/
Anthem miało ogromny potencjał, niestety zmarnowany.
Gdyby EA wzięło przykład od twórców "No Man's Sky" i stopniowo starali się naprawić ten tytuł, to może dziś w Anthem grałaby masa ludzi.