Ubisoft poprawia grafikę remake'u Prince of Persia; oto pierwsze efekty
Przeskok z PS2 na PS3.
Jeszcze tylko niech 2 razy tak zrobią i będzie git.
A przypadkiem ktoś nie powiedział że to fake w poprzednim newsie?
Tak czy siak obie wersje do kosza (druga głównie ma przyciemnione kolory/cienie i nic więcej)
Szczerze mówiąc nie wiem która gorsza...
Styl pierwszy ala Sims czy styl drugi z grafiką rodem z 2012
A przypadkiem ktoś nie powiedział że to fake w poprzednim newsie?
Tak czy siak obie wersje do kosza (druga głównie ma przyciemnione kolory/cienie i nic więcej)
Też słyszałem, że fake.
Fake'iem jest tylko ta nowa wersja na krążących po sieci porównaniach old/new build, pochodząca od jednego z użytkowników z twittera, który wziął screen z podanego w artykule linka do Gadgets360 i poddał liftingowi przerabiając w photoshopie, rozjaśniając całość, zwiększając nasycenie kolorów, świateł, kontrasty itd itp, następnie powstało z tego porównanie, ktoś wrzucił na Reddit i tak w końcu trafia na GOLa (który już oczywiście o kulisach jego powstania nie wspomina).
Tak że jedyny legitny screen to ten z artykułu na Gadgets360, który faktycznie wygląda lepiej niż na trailerze więc można z dużą dozą prawdopodobieństwa domniemać, że gra faktycznie wygląda lepiej (chociaż w samym artykule nie ma nic o pochodzeniu screena). Samo porównanie powinno zaś wyglądać tak -->
Takie coś się pojawiło. Chyba zawiera materiały, które nie pojawiły się w zapowiedzi.
https://www.youtube.com/watch?v=WchP-kK4pr0
Przeskok z PS2 na PS3.
Jeszcze tylko niech 2 razy tak zrobią i będzie git.
Ci, którzy nie widzą różnicy są chyba ślepi ...
Dla narzekających polecam Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, gdzie graficznie nie zmieniono NIC a GOG żąda za to ponad 200 zł ...
Nadal wygląda jak gra z poprzedniej generacji.
Wy się spodziewacie że w kilka dni zrobią wam, grafike?
To pewnie wstępne prace, i finalny produkt będzie wyglądał zupełnie inaczej.
Bym się bardziej spodziewał że tak to zostawią a nie że teraz się biorą za poprawianie swoich błędów...
Jakby gracze nie narzekali to by sprzedali wersje alpha za €40?
Bardzo dziwne posunięcie z ich strony, o ile to nie jest fake tak jak ktoś sugerował.
Co jest dziwne? Że finalny produkt ma wyglądać lepiej niż wczesna wersja gry? I dlaczego mieliby tak to zostawiać? Czy jest jakiś powód, dla którego liniowa gra z zamkniętymi lokacjami, napędzana przez wydajny silnik, zdolny do renderowania grafiki naprawdę wysokiej jakości, miałaby wyglądać jak produkcja sprzed 15 lat? Gdyby gra była jedynie remasterem, wtedy od biedy można by mieć takie podejrzenia (ot, podbiją rozdzielczość, a resztę zostawią bez zmian, żeby się za bardzo nie przepracować), ale skoro już robią pełny remake (z nowymi modelami, animacjami i całą resztą), to jaki byłby w tym sens? Po co ktoś miałby wkładać czas i wysiłek (a przede wszystkim środki finansowe, bo siedzą nad tym projektem już ponad 2 lata) by budować grę od zera, mierząc jednocześnie w jakość sprzed 2 generacji? Przecież to niczego nie ułatwia ani nie przyspiesza, więc po co?
No tak, bo na przykład wcale z tego powodu nie przesunięto remastera Crysisa, bo też nie powalał, mają jeszcze jakieś 4-5 miesięcy, więc grafike za się spokojnie podszlifować, albo mogą grę przesunąć na wiosnę, i będą mieć jeszcze więcej czasu, imo to dobrze.
W przypadku Crysisa przesunięto preorder i ludzie krytykowali trailer który nie został oficjalnie opublikowany, Ubisoft pokazał grę w tragicznym stanie na oficjalnej prezentacji, otworzył preorder i starał się usprawiedliwić jakość gry.
Więc tak, moim zdaniem jest to dziwne że teraz się z tego wycofują, i że udało im się grafikę poprawić w parę dni, a pracują nad grą od trzech lat.
Ubisoft pokazał grę w tragicznym stanie na oficjalnej prezentacji
Pokazał wersję alpha, a na tym etapie produkcji co druga gra tak wygląda (albo i gorzej). A dlaczego akurat taką? Bo pewnie nie mieli pod ręką lepszego (nowszego) buildu, a robienie go specjalnie pod Ubisoft Forward jest stratą czasu (co może potwierdzić każdy, kto kiedykolwiek przygotowywał demo gry na publiczne prezentacje czy inne targi).
Moim zdaniem ich błędem było to, że pokazali cokolwiek z PoP'a, poza wyrenderowanym CGI. Takie pokazy powinny być robione "za zamkniętymi drzwiami", dla wyselekcjonowanej publiki, która rozumie na co patrzy i ma przynajmniej minimalne pojęcie o procesie powstawania gier. Pokazywanie takich wczesnych wersji "zwykłym graczom" to PRowwy strzał w kolano.
Może mam problemy ze wzrokiem (całkiem możliwe), ale gdzie było napisane (na trailerze) że to była alpha?
Pamiętam tylko wymówkę dyrektora Ubisoftu że wybrana stylistyka była chciana.
Tu masz:
https://www.youtube.com/watch?v=MCXvpgUMJeE&ab_channel=IGN
Wszystkie animacje są nowe, po pierwsze dlatego, że stworzono nowe modele z o wiele większą ilością wielokątów, po drugie dlatego, że tym razem to mo-cap, a nie ręczna robota.
No to jeśli ta gra jest budowana całkowicie od nowa, to tym bardziej dziwi archaiczna oprawa. Bo sry ale jakoś nie chce mi się wierzyć w zrobienie next genowej gry przez 5 miesięcy. Albo nawet aktualnie genową.
Co do animacji, to walka prezentuje się dokładnie tak samo, jak w oryginale. W trailerze zaprezentowano TE SAME 2 ciosy, którymi mashowało się przeciwników przez całą grę. Może będzie tego więcej ale jeśli tak, to dziwne, że nie pokazują tego od razu.
Ten drugi, to by się nadał prędzej do Warrior Within, ten pierwszy do pastelowych Sands of Time. Generalnie nadal lipa.
Obie bez znaczenia. Zabawa będzie przednia, bo wreszcie tworza pierwszą od 14 lat gre której oczekują gracze. No może poza grafiką, choć mi jw.
Ciekawe jak przez 14 lat udało im się utrzymać na rynku, baa być jednym z czołowych deweloperów na świecie skoro tworzyli gry, których wg Ciebie gracze nie chcieli, masz jakieś źródło na poparcie tego co napisałeś?
Utrzymali, bo są fanboje ich i dzieci,
którzy wyciągają od rodziców kupę hajsu na gry. Poza tym kapitał Ubi jest niewyobrażalnie wysoki, więc nie dziwota, że nie padli. W końcu gracze dla nich mają niszowe znaczenie. Liczy się tylko hajs. Dla graczy to jest Naughty Dog. Oni robią gry z pasji, a nie tylko dla hajsu.
Aha dzięki za wytłumaczenie. Czy przypadkiem Naughty Dog nie jest wewnętrznym studiem Sony?
O Sony mogę powiedzieć to samo, więc wsio ryba :)
^^ Tak jakby to mało logiczne, ale kimże jestem aby podważać Twoje zdanie, zapewne poparte wiarygodnymi źródłami :).
Trailery to jedno, jak gra będzie wyglądała na premierę to będzie ważniejsze
Niech zrobią lepszy system walki to się liczy, bo jak będzie to znowu kombinacja spamu 2 ataków to lipa. Grafika z pewnością będzie dobra, ale nie oczekujcie coś na miarę TLOS 2 bo to nie te fundusze i nie te studio :) Grę z pewnością można było by zrobić na grafice obecnej generacji, ale to kosztuje a z pewnością Unisoft nie pokłada przyszłości w tym tytule. Od zamułych assasynów i odysejuw Unisoft pokazał co potrafi, nie długo kłotlet z piasku i czasu nasączony akcją rodem z pierwszego assasyna, nie mogę się doczekać.
Jeszcze kilka takich poprawek i remake będzie wyglądał znośnie!
jak słyszę o jakimś indyjskim studio to na myśl mi przychodzi jak kiedyś dodatek do gothic 3 powierzono indyjskiemu studiu, które pierwszy raz miało do czynienia z tak dużym projektem. Co ciekawe, nie zostali pozostawieni samym sobie, spora społeczność moderów, które czynnie naprawiało gothic 3 i praktycznie wiedziało z czym to się tak naprawdę "je" oferowało swoją pomoc temu studiu. Goście z indii unieśli się honorem, że co to nie oni potrafią i ich całkiem olali. Wyszło z tego wiadomo, Zmierzch Bugów.
tak teraz uważam, i widzę tylko reskin na starym silniku gry.
To jakaś nowa moda, pokazać zwiastun w gorszej jakości, niech gracze ponarzekają a potem pokazać lepszą grafikę.
Podobnie jest z Crysis Remastered.
Może chcieli zrobić mu bardziej realistyczne oczy, ale wyszło coś bardziej jak z romansidła dla nastolatek?
Mnie tam wersja alfa gry z trailera się nawet podobała a jej wszelkie drobne kosmetyczne niedociągnięcia wskazał mi użytkownik Zdzichsiu, jednak i tak osobiście świetnie bym się bawił z taką wersją gry jaką z graficznego punktu zaprezentowała alfa produkcji, lecz dla wielu osób, które przez lata nosiły w sercu chwile spędzone z tą częścią serii oraz pokochały grę najpewniej ucieszą się z tych zmian.
Nie będę, jednakże zaprzeczał, iż zmiany postępują w dość znaczącym stopniu: elementy odzieży stały się bardziej dokładne i realistyczne; balans światła oraz cienia jest wyraźniej zauważalny, zaś same wiązki światła chociaż mniej liczne, przestały być dominujące a w pewnych miejscach pojawiają się oszczędnie, sprawiają wrażenie dobrze odwzorowanych i realistycznych; twarze stały się jakoś tak bardziej ludzkie i wymodelowane co widać w przypadku Księcia, ale także u Fary, której twarz nie kojarzy się już odruchowo jak również mimowolnie z serią The Sims. Widać, że gracze na premierę gry nie będą w stanie zarzucać deweloperom, że nie przykładali się do produkcji gry i postanowili zrobić byle jaką grę. (Odnoszę wrażenie, że w ostatnim czasie obejrzałem nieco zbyt dużo materiałów Kacpra Pitali w krótkich odstępach czasu, jeśli w ogóle nie obejrzałem ich jak dotąd zbyt wiele.)
wiecznie gracze narzekaja, przesadzaja. dla mnie jest git. jak ma sie ogromne oczekiwania to niech ma tylko do siebie pretensje. rozczarowani? myslicie, ze jestescie jakimis ekspertami od grafiki itp., ale tak nie jest. wezcie sie ogarnijcie. oryginal zadebiutowal w 2003 r. a to co teraz jest tworzone to jest remake. czyli tworzenie od nowa gre z lepsza grafa, ale nie ze ulepszanie gre do uber super grafiki. poza tym ta gra jeszcze nie ma premiery i ma tylko kilka screenow i 1 trailer, a wy juz piszczycie, ze to koniec, ze remake bedzie taki juz do premiery, ze remake nie odniesie sukcesu i ze ma gorsza grafika lub nieznacznie lepsza grafike od oryginalu. najpierw pograjcie w oryginal dopiero ocencie grafike z remake. a to, ze oceniacie gre od razu po zaledwie jakims traileru czy paru screenach to jest to po prostu glupie. naprawde zachowujecie sie bardzo dziecinnie, nic dziwnego, ze tak bardzo wierzycie w te serie kart graficznych RTX 3000 bo cos tam bylo obiecywane bo cos tam pokazane bylo itp. i tak samo z wieloma innymi rzeczami zanim poznacie w ogole rzeczywistych faktow. co do remake to mam tylko nadzieje, ze dodadza napisy po polsku czego nie bylo w oryginale to z checia bym pogral znowu w gre, ale z napisami. mam bardzo duzy niedosluch, wiec nie za bardzo rozumiem wypowiadanych slow z pc.
No pewnie, lepiej nie narzekać i łykać gniota za gniotem, żeby nie wyjść na roszczeniowca...
To, że dla ciebie jest git nie znaczy, że jest, nie nasza wina, że masz zerowe wymagania...
Nie trzeba się W OGÓLE znać na grafice ani być ekspertem, żeby widzieć czy jest ona dobra czy zła...
No właśnie wszystko się o to rozchodzi, że to REMAKE. Jakby to był remaster i jakoś by tylko podrasowali ten stary silnik, to bym zrozumiał, że to jest brzydkie, ale skoro to jest remake, to dlaczego do cholery wybrali taki ohydny silnik? Skoro robią grę od zera to dlaczego z grafiką z roku 2012, a nie z roku 2020?
I żeby nie było, nie skreślam tej gry, ale właśnie po to się coś krytykuje, żeby dać im szanse na poprawienie tego do premiery ile mogą, bo jakbyś nic nie powiedział to by nic nie poprawili...
Ale jak dla Ciebie jest git, to czy z góry bagatelizowanie zdania odmiennego też nie jest przypadkiem dziecinne? Poza tym nikt chyba nie oczekiwał uber super grafiki, tylko jakości na dzisiejsze czasy - czy takie rimejki resident evil mają jakąś nieziemsko dobrą grafikę? Powiedziałbym, że nie, ale nadal wygląda zadowalająco i rimejków na takim poziomie ludzie chyba by chcięli - i okej, screeny i trailery nie odzwierciedlają stanu gry po premierze i nadal jest to alpha, zgadzam się, ale nadal, to logiczne, że ma się opinie co do samych zapowiedzi i chce się je wyrażać. A i ten, nie wiesz kto tu jest ekspertem od grafiki, a kto nie jest... i czy w ogóle ma to tutaj jakieś znaczenie, ale jak to jest dla ciebie sensowny argument, to czy nie trafia to też Ciebie i Twoją opinię?
Ciekawe czy przebiją Warcraft III Reforged
No właśnie trochę się spóźnili, mogli wypuścić ten remake na obecną generację, a w przyszł mroku remaster HD na nową :D
Szczerze? To wygląda dla mnie znacznie gorzej, bo kiepski ale stylizowany na bajkowy model, zamieniono na kiepski model bez stylu...
Ah klasyka. Narzekać narzekać i jeszcze raz narzekać mimo iż gra się nie ukazała.
Nie nie widać praktycznie żadnych zmian ten rimejk to żart jakiś jest. Doprawdy?
https://www.youtube.com/watch?v=tbJ_62tSDB8&ab_channel=Cycu1
Postacie kanciaste versus coś co wygląda jak ludzie. Już z samego faktu że coś robią z tą serią należy się cieszyć i trzymam mocno kciuki za takie same odświeżenie Duszy Wojownika i Dwóch Tronów i to najlepiej jedne po drugim a nie znowu po 17 latach.
Jeżeli już to narzekać można że Farah nie ma tego samego głosu co oryginał ale tamta aktorka zakończyła swoją karierę i Ubisoft jej przecież do powrotu nie zmusi. Aha i jej make up jest za bardzo agresywny. Powinien być delikatny/subtelny coś jak w tej cutscence kończącej Dwa Trony
"Okazuje się, że zwiastun powstał w oparciu o wersję alfa, a obecnie gra wygląda zauważalnie lepiej."
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Skoro gra wygląda teraz zauważalnie lepiej, to czemu nie sklecili zwiastuna z tej lepszej wersji gry? Wydaję mi się, że po prostu po fali negatywnych opinii, UBI wzięło się za poprawę grafiki gry, co za pewne też przełoży się na opóźnienie premiery.
Jeśli to prawda to nie podoba mi się poprawiona wersja. Farah jest nawet ładna w tej z trailera, nowsza już nie zbyt.