The Outer Worlds: Peril on Gorgon | PC
Ten banner "zagraj za 4 zł w XBOX Game Pass" jest trochę mylący.
Można zagrać w podstawkę, dodatek trzeba dokupić (jest 10% taniej dla posiadaczy GP).
Czy ja dobrze rozumiem? Jeśli nie mam już save'a z oryginalnego "The Outer Worlds", to żeby zagrać w DLC muszę przejść grę jeszcze raz? Jaki jest sens wydawania niesamodzielnego, dużego, fabularnego DLC rok po premierze gry?
Większość niesamodzielnych dodatków tak robiła. Plus wątpię aby nie dali możliwości stworzenia nowej postaci z odpowiednim poziomem.
A znasz chociaż jeden płatny dodatek który wymaga przejścia podstawki by móc z niego grać?
Meh po rozczarowującej podstawce nawet w promocji nie kupię. Tak w sumie, to i za darmo bym nie zagrał.
Podstawka najwyżej średnia i bardzo krótka, a tu trochę lamerski skok na kasę. Za połowę ceny gry jakaś dodatkowy side-quest. Ehh, co za czasy... Gry trzeba kupować 3 lata po premierze, żeby były kompletne, działające i w normalnej cenie.
Nie wyróżniające się niczym szczególnym rozszerzenie. Właściwie teraz sobie uświadamiam, że naprawdę niewiele mam o nim do powiedzenia, tak złego jak i dobrego. Ale ponieważ The Outher Worlds jest krótką grą to przynajmniej miałem możliwość trochę dłużej poprzebywać w tym świecie. A ogólnie to miej więcej poziom podstawki.
Zalety:
1. Główna lokacja dodatku ma pewien urok. Opuszczone laboratoria, bar pełen przemytników i innych amatorów mocnych wrażeń, sprawiająca wrażenie niemalże nawiedzonej rezydencja. Jest dobrze ale nic więcej.
Wady:
1. Brak poważniejszych wad. Ale gdybym musiał coś wskazać wybrałbym chyba wątek główny który mnie po prostu nie zainteresował, pomijając może końcówkę w której musiałem podjąć pewną decyzję.
Dobry dodatek z dużo mroczniejszą i poważniejszą historią, choć charakterystycznego humoru oczywiście nie brakuje. Ciekawy klimat, spotykane postaci oraz ogólna atmosfera, trochę w stylu noir. Wybory fabularne ponownie mają znaczenie, choć jedno z zakończeń (te najlepsze) wydaje się nieco wymuszone, może zabrakło czasu by je dopracować. Dzięki temu, że skala jest mniejsza całość jest bardziej intensywna, a nowe lokacje zostały ciekawiej zaprojektowane - wrażenie robi już tajemnicza opustoszała posiadłość, którą odwiedzamy jako pierwszą.
Bardzo klimatyczny dodatek z mocnym początkiem. Historia nie jest szczególnie odkrywcza, ale jest mroczna, a dzięki licznym, dobrze napisanym wiadomościom i notatkom, składanie pełnego obrazu wydarzeń dawało mi sporą frajdę. Wystawiam lekko naciągane 8.
Ten dodatek jest technicznie zrobiony dobrze, ale strasznie nijaki i bezcelowy.
Dodatek dobrze uzupełnia wiedzę o świecie przedstawionym w TOW.
spoiler start
Skupia się wokół suplementu Adrena-Time. Gracz dowiaduje się jakim kosztem powstał i jakie były konsekwencje jego wdrożenia.
spoiler stop
Subiektywnie jeśli miałbym porównać oba dodatki to w tym, pierwszym, więcej się strzela.