Flight Simulator - odwiedź zamek z Harry'ego Pottera, spotkaj Godzillę
Powiedzcie, bo może sie myle, ale czy przy takich mozliwosciach tworzenia modow jak mozemy tutaj zobaczyć to czy ludzie w ogóle kupią jakiekolwiek dlc ktore bedziw obejmowało jedynie nowe obszary bez zmian w mechanice. Jak dla mnie to z punktu widzenia biznesowego to strzal w kolano.
To będzie tak wyobraź sobie lecisz samolotem do dubaju w grze i pewnym momencie wyskoczy ci komunikat by kontynuować lot zapłać za dubaj dlc z prawdziwym dubajem albo leć dalej bez płacenia oglodaj randmowy dubaj z g&*^*a który gra wygeneruje jakiś elementów.
Ta gra ha ha latasz samolotem wciskając W czasem A,D ładując S ciagle to samo, co jest ciekawego w grze która bardziej jest nudna coś jak praca a nie rozrywka.
To nie jest gra od EA a co za tym idzie nie jest dla każdego. Więc jak widać nie każdy rozumie czym są symulatory lotu.
Średnia prędkość samolotu to około 900 km - mowa o pasażerski boeing Lecz jest to w kierunku prostym gdy pilot chce wykonać skręt zwalnia najpierw do 300 km a w MFS można bez problemu skręcać z prędkością 900 km nawet tysiąc
Nie jestem pilotem ale latałem samolotami kilkukrotnie gdzie można było śledzić na ekranie lot.
Tak jak już mówiłem ewidentnie widać, że to nie jest gra dla każdego... Wyobraź sobie, że w symulatorze tak samo jak w Fifie można sobie ustawić poziom trudności... Coraz mniej mnie dziwi, że EA tak łatwo przychodzą te zyski...
900kmh to już pod maksymalną prędkość podchodzi z ładunkiem ;)
Cóż. Model lotu w tylu samolotach w grze nie jest super realistyczny, podnoszono to od alfy i twórcy są nawet tego świadomi pewnie, a pasażerskie mają szczególnie skopane parametry.
Na porządnie zrobione study simy trzeba poczekać. Powstaje już darmowy, ulepszony Airbus i można go sobie testować, są mody z poprawkami do samolotów, będą poprawki w patchach.
A nudność jest pojęciem względnym. Jak ktoś się tym nie interesuje to przeklikanie się przez system Garmina będzie nudne, tak jak dla fana simów nudne jest Diablo czy Gothic ;)
Btw
Jest mod, który dodaje do lotu komunikaty stewardess, pijanych pasażerów na pokładzie, ataki serca randomowe i konicznośc podejmowania decyzji w takich sytuacjach. A na koniec ocena lotu. Jak za szybko skręcasz albo opadasz to po rankingu idzie :)
latasz samolotem wciskając W czasem A,D ładując S ciagle to samo
Spróbuj pograć na padzie, a najlepiej na joysticku... wrażenia będą zupełnie inne.
Jest mod, który dodaje do lotu komunikaty stewardess, pijanych pasażerów na pokładzie, ataki serca randomowe i konicznośc podejmowania decyzji w takich sytuacjach. A na koniec ocena lotu. Jak za szybko skręcasz albo odpadasz to po rankingu idzie :)
Można prosić o link?
W tym filmie i opisie masz wszystko pokazane. Tylko weź pod uwagę, ze to jest forma audio tekstowa, a nie tłum npców :) no i mod jest płatny
https://youtu.be/cWWB9L_dxHc
Można już latać w kosmos jak na upartego do takich lotów zaliczymy lot suborbitalny.
https://youtu.be/FVrtMCkhVKA
Moderzy robią świetną robotę i to trzeba im oddać. Ale nie ujmując ich możliwościom mody będą też tworzyć wyspecjalizowane firmy które będą jakością przewyższały możliwości pojedynczych moderów i spokojnie znajdą się ludzie którzy będą za to w stanie zapłacić.
Tak kupią DLC ale patrząc na łatwość dodawania terenów i addona do Blndera [darmowy w przeciwieństwie do 3DSa] moda może zrobić każdy a jak ktoś ogarnia to ma ogromne możliwości i zrobienie własnego domu 1:1 to pestka.
Z mojego testu 10 000 000 trójkątów na dość małym terenie to nic dla tego silnika więc tylko czas i wyobraźnia ogranicza no i dysk bo przy modach jednak siedzi wszystko lokalnie :D
Do czego ludzie są zdolni przekonamy się za miesiąc może za trochę dłużej ale już wiem że profesjonalne firmy mają ogromne możliwości, ceny nie będą małe ale efekty zapierające dech w piersiach. a oprócz tych scenerii będziemy mieli darmowe mody z czego niektóre będą jakościowo lepsze niż płatne i na to czekam, na pasjonatów i własne miasta i lotniska klubowe.