Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X
Czekam na porównania Crysis Remastered ze zmodowanym, podstawowym Crysisem :D
Remaster po lewej, PC bez modów po prawej.
Ciekawe że porównujesz screena z gry (pewnie wersja PC) z skompresowaną klatką filmu na YT. Pozostawię to bez komentarza.
No akurat jak się dobrze przypatrzysz to na tym porównaniu widzisz:
- więcej wielokątów w okół bark postaci
- nienaturalne światło w okół lewej strony czaszki
- suit wygląda całkowicie matowo i nie odbija światła.
Żadna z tych rzeczy nie wynika z kompresji. Spartolili mocno port, w szczególności właśnie modele postaci.
Zresztą tak tylko przypomnę, że xbox one x powinien być wystarczająco szybki żeby odpalić tą grę na podobnych ustawieniach co przeciętny komputer z 2007/08/09/10/11/12 roku.
Ktoś chyba ustawił textury na "very-low" w tej wersji z ray-tracingiem.
Ja cieszę się z jednego.
Że programiści już nie będą musieli się gimnastykować z udawanymi odbiciami i lustrami. :]
Tylko będą musieli się uginać z tym żeby ten ray-tracing działał jak w tym przypadku czyli potężne wykastrowanie oprawy graficznej, byleby światełka się odbijały, ambitny zamysł, ale na obecnej generacji mogli sobie to odpuścić, no ale pewnie chcieli pokazać że też można.
Akurat lustra i dokładne odbicia na małych przedmiotach nigdy nie były problemem.
Po prostu nikt ich nie wprowadzał w grze bo zjadają dużo fpsów.
Strasznie słabo i co gorsza brzydko bez detali to wygląda.
Oby wersja PC była lepsza bo to coś to jak odbicia low wygląda i to rozmyta całość przez małą rozdzielczość.
Nie wiem po co się pchają w RT na sprzęcie który tego nie obsługuje i do tego mocy na to nie ma.
PS: W tym porównaniu to stara wersja PC wyglądała lepiej pod względem całości i świetlnym.
Ten trup wygląda lepiej od każdej twojej gry
Mam wersję na DVD i wygląda dużo lepiej od tego oficjalnego moda.
Firma Crytek we współpracy z ekipą Digital Foundry przygotowała materiał wideo (...)
Poważnie? Poważnie to jest oficjalny filmik przygotowany przez Cryteka? Przecież ten filmik wygląda jak filmik stworzony przez fanboja PC, bo oryginalna wersja PC z 2007 roku generalnie wygląda na nim lepiej niż wersja wydana na schyłek konsol ósmej generacji.
13 lat
1994 - Doom II -> 2007 - Crysis (różnica: nawet nie ma co porównywać)
13 lat
2007 - Crysis -> 2020 - Crysis Remastered (różnica: Crysis z 2007 roku w zasadzie wygląda lepiej, a na pewno nie gorzej; i to bez modów)
Poważnie - w przeciwieństwie do 2007 roku szczęka nie opada, a Crytek nie ma się czym chwalić.
To nie jest raytracing. To są zwykłe statyczne odbicia w podłodze które obecne są w grach od kilkunastu lat. I nikt ich do tej pory nie nazywał raytracingiem dopóki twórcy remastera nie posmarowali jakimś geniuszom na yt...