Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X

09.09.2020 12:39
1
Biały Ikar
53
Chorąży

Czekam na porównania Crysis Remastered ze zmodowanym, podstawowym Crysisem :D

09.09.2020 13:01
2
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
pietka23
2
Junior
Image

Remaster po lewej, PC bez modów po prawej.

post wyedytowany przez pietka23 2020-09-09 13:01:43
09.09.2020 13:43
keeper_4chan
2.1
1
keeper_4chan
104
Generał

Co ten remater wygląda tak staro?

09.09.2020 13:48
ziomekDJ
2.2
ziomekDJ
138
Konsul

Ta, szkoda że po lewej jest wersja na Xboxa a nie na PC ;)

09.09.2020 14:08
animatiV
2.3
animatiV
96
Generał

Ciekawe że porównujesz screena z gry (pewnie wersja PC) z skompresowaną klatką filmu na YT. Pozostawię to bez komentarza.

09.09.2020 15:53
2.4
jakisnick
63
Konsul

No akurat jak się dobrze przypatrzysz to na tym porównaniu widzisz:
- więcej wielokątów w okół bark postaci
- nienaturalne światło w okół lewej strony czaszki
- suit wygląda całkowicie matowo i nie odbija światła.

Żadna z tych rzeczy nie wynika z kompresji. Spartolili mocno port, w szczególności właśnie modele postaci.

Zresztą tak tylko przypomnę, że xbox one x powinien być wystarczająco szybki żeby odpalić tą grę na podobnych ustawieniach co przeciętny komputer z 2007/08/09/10/11/12 roku.

09.09.2020 13:10
NewGravedigger
3
1
odpowiedz
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

Na razie słabo

09.09.2020 13:25
4
3
odpowiedz
zanonimizowany250573
98
Generał

Ktoś chyba ustawił textury na "very-low" w tej wersji z ray-tracingiem.

09.09.2020 13:44
keeper_4chan
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
keeper_4chan
104
Generał

Ja cieszę się z jednego.
Że programiści już nie będą musieli się gimnastykować z udawanymi odbiciami i lustrami. :]

09.09.2020 14:53
BlurekPL
5.1
BlurekPL
137
Generał

Tylko będą musieli się uginać z tym żeby ten ray-tracing działał jak w tym przypadku czyli potężne wykastrowanie oprawy graficznej, byleby światełka się odbijały, ambitny zamysł, ale na obecnej generacji mogli sobie to odpuścić, no ale pewnie chcieli pokazać że też można.

09.09.2020 15:54
5.2
jakisnick
63
Konsul

Akurat lustra i dokładne odbicia na małych przedmiotach nigdy nie były problemem.

Po prostu nikt ich nie wprowadzał w grze bo zjadają dużo fpsów.

09.09.2020 14:52
👎
6
1
odpowiedz
wwad
122
Generał

Strasznie słabo i co gorsza brzydko bez detali to wygląda.
Oby wersja PC była lepsza bo to coś to jak odbicia low wygląda i to rozmyta całość przez małą rozdzielczość.
Nie wiem po co się pchają w RT na sprzęcie który tego nie obsługuje i do tego mocy na to nie ma.

PS: W tym porównaniu to stara wersja PC wyglądała lepiej pod względem całości i świetlnym.

post wyedytowany przez wwad 2020-09-09 14:54:20
09.09.2020 15:56
7
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Wiarołomca
85
Senator

Szkoda kasy i czasu na remaster trupa

09.09.2020 16:26
7.1
zanonimizowany146624
131
Legend

Ten trup wygląda lepiej od każdej twojej gry

09.09.2020 16:33
😂
7.2
1
Wiarołomca
85
Senator

Idź pograć w alyx

post wyedytowany przez Wiarołomca 2020-09-09 16:33:16
10.09.2020 11:23
Krypta76
8
odpowiedz
Krypta76
49
Generał
Image

Mam wersję na DVD i wygląda dużo lepiej od tego oficjalnego moda.

post wyedytowany przez Krypta76 2020-09-10 11:25:53
10.09.2020 11:39
Irek22
9
odpowiedz
Irek22
161
Legend

Firma Crytek we współpracy z ekipą Digital Foundry przygotowała materiał wideo (...)

Poważnie? Poważnie to jest oficjalny filmik przygotowany przez Cryteka? Przecież ten filmik wygląda jak filmik stworzony przez fanboja PC, bo oryginalna wersja PC z 2007 roku generalnie wygląda na nim lepiej niż wersja wydana na schyłek konsol ósmej generacji.

13 lat
1994 - Doom II -> 2007 - Crysis (różnica: nawet nie ma co porównywać)

13 lat
2007 - Crysis -> 2020 - Crysis Remastered (różnica: Crysis z 2007 roku w zasadzie wygląda lepiej, a na pewno nie gorzej; i to bez modów)

Poważnie - w przeciwieństwie do 2007 roku szczęka nie opada, a Crytek nie ma się czym chwalić.

post wyedytowany przez Irek22 2020-09-10 11:47:46
10.09.2020 23:14
pieterkov
10
odpowiedz
pieterkov
150
Senator

To nie jest raytracing. To są zwykłe statyczne odbicia w podłodze które obecne są w grach od kilkunastu lat. I nikt ich do tej pory nie nazywał raytracingiem dopóki twórcy remastera nie posmarowali jakimś geniuszom na yt...

Wiadomość Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X