Cyberprzestrzeń i amputacje na nowych gameplayach z System Shock
Muszę przyznać że ekipa z Nightdive Studios podjęła się nie lada wyzwania.
Cyberprzestrzeń która jest tutaj minigrą wygląda zupełnie jak samodzielny tytuł, ale od samego patrzenia na wielowymiarowość rozgrywki w tej sekwencji zacząłem się zastanawiać czy aby nie za skomplikowana i przytłaczająca dla świeższych graczy ona nie będzie?
Przecież tak było w pierwotna wersja i niech tak pozostanie.
Niech dodają samouczek zamiast usunąć lub uproszczyć ten świetny element gry. W czym problem?
I cyberprzestrzeń, i system rozczłonkowienia ciał robi wrażenie. Jak pamiętam w pierwszym System Shock, cyberprzestrzeń była dla mnie udręką i odwiedzałem ją w zasadzie tylko dlatego, kiedy musiałem. A tak to omijałem z daleka, bo była ciężka w graniu. Oby w remake'u uprościli ten system. Ale myślę, że 26 lat później spokojnie da się to ogarnąć :D