Plaga cheaterów w Fall Guys, twórcy zapowiadają walkę
Dawno dawno już nie grałem w gry multiplayer i mam pytanie. Co to znaczy plaga? Czy jest to bardziej taka plaga dziennikarska (tzn. Jak gram 10 meczy dziennie, to może z raz w tygodniu na cheatera trafię) czy taka plaga faktyczna że nie ma co grać (w co drugim-trzecim meczu trafia się cheater)?
A czy zasłużyliście na wyłączenie adblocka na waszej stronie? Sprawdźcie ostatnie felietony i sami sobie odpowiedzcie ;)
spoiler start
nie
spoiler stop
Wczoraj wieczorem na 10 meczów 6 było z cheaterami, w jednym z nich było ich chyba z 5 sztuk.
Także problem istnieje i jest coraz gorzej.
Nie ważne jaka to będzie gra Multi zawsze będą oszustwa boty itp ja już przestałem grać gry Multi bo to nie ma sensu od 2 lat gram tylko gry dla jednego gracza
Pod tym względem konsole wypadają lepiej zdecydowanie mniej ludzi na wspomagaczach. Jak do tej pory nie spotkałem nikogo kto by oszukiwał w FG.
Kupiłem grę jakieś 3 dni temu. Zagrałem 30 minut. Każdy mecz był z cheaterem lub dwoma. Jak widziałem że ktoś lata zwyczajnie wychodziłem z meczu. Jak widać na filmie taka gra to frajda tylko dla nielicznych. Steam już mi kasę za grę oddał. Jak na prawdę naprawią problem to wtedy bardzo polecam kupić bo gra fajna jest.
Żaden anticheat nic nie zmieni. Gry multi nie ogrywane na konsoli to.strata czasu. Moim zdaniem wszyscy twóry gier powinni wspólnie pomyśleć nad jakimś permanentnym rozwiązaniem rozwiązaniem tego problemu. Bany tymczasowe nie działają w ogóle... tak samo jak permabany skoro wystarczy założyć nowe konto i po problemie.
Przecież to jest wina twórców. Źle napisany kod sieciowy. Wystarczy przetwarzać fizykę na serwerze, a od graczy tylko przesyłać stan kontrolera. Wyeliminowałoby to latanie, super szybkie bieganie i inne tego typu oszustwa.
Alternatywnie zostawić tak jak jest, ale wdrożyć na serwerach system wykrywający oszustów. To naprawdę nie jest trudne, wystarczy tylko szukać anomalii.
Cheaterów nie banować, ale flagować i dobierać wspólnie do gry. Niech cheaterzy grają z cheaterami. Problem sam by się rozwiązał.
Pomyśle przez chwilę o kosztach przetwarzania fizyki na serwerze.
Mowa o grze w którą gra 20 milionów osób.
Poza tym nie jest to konieczne, by pomogło na pewno, ale jest to nieopłacalne i można inną metodą osiągnąć podobne zabezpieczenie. Wierzę że im się to uda, ale trochę zwlekają.
Jak serwer nie waliduje ruchów użytkownika, to po stronie klienta można robić co się chce.
Problem stary jak gry MMO, wałkowany w WoW global i na prywatnych serwerach.
Ludzie nawet się już ogarniają, żeby przegrywać drużynowo jeśli to oni mają cheatera u siebie i nie dać im przejść dalej.
Hmm. CSGO cheatują, GTA Online cheatują i jeszcze Fall Guys cheatują ale totalne żałosne gracze na tym świecie totalny wstyd i jeszcze czekam na artykuł pt:Cyberpunk 2077 cheatowany przez graczy. Moim zdaniem mogli zrobić że każde państwo posiada osobny serwer.