Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Obsługa klienta w sklepie internetowym a perspektywy rozwoju

04.09.2020 08:13
1
lou18
2
Junior

Obsługa klienta w sklepie internetowym a perspektywy rozwoju

Niedawno dostałem pracę w dziale customer service w jednym ze sklepów internetowych.
Czy ktoś może zaczynał z podobnego stanowiska i pomogło mu to w rozwinięciu kariery zawodowej? Obszar jaki mnie interesuje to sprzedaż i marketing.
Z góry dzięki za wszystkie informacje.

04.09.2020 10:33
Dzwiedziiu
👍
2
odpowiedz
Dzwiedziiu
49
pracownik GOL

GRYOnline.pl

Nawet jeśli te stanowisko nie jest stricte związane z marketingiem i sprzedażą to może Ci dać kilka bardzo przydatnych skilli, które przydadzą się w tej dziedzinie:

- pisanie maili – maile to podstawowe narzędzie do komunikacji i umiejętność składnego, poprawnego oraz przejrzystego przekazywania myśli jest bardzo ważna. Dzięki temu porozumiesz się z klientami, współpracownikami oraz podwykonawcami bez dodatkowych problemów.

- podstawy – pojęcia takie jak brutto, netto, prowizja, VAT, marża itp. Co jest gdzie na fakturze? Co jest niezbędne żeby ją wystawić? Gdzie w Internecie znaleźć NIP?
Być może już to wiesz, ale to podstawa w komunikacji i dobre fundamenty dadzą szybszy start w trudniejszych zagadnieniach.

- cierpliwość – praca z klientem często bywa frustrująca, niezależnie od branży. Dlatego odpowiedni dystans i zapas cierpliwości jest niezbędny.

- nie wiem gdzie obecnie pracujesz, ale jeśli używasz tam angielskiego, to bardzo dobrze, zwłaszcza żeby poznać nomenklaturę specyficzną dla tej pracy, która może się przydać w przyszłości.

Powodzenia! :D

Forum: Obsługa klienta w sklepie internetowym a perspektywy rozwoju