Wasteland 3 - poradnik do gry
Pięknie przepisane na pałę błędy tłumaczenia polskiej wersji gry prosto do poradnika :)
Na przykład:
-daje bonus 33% do obrażeń w walce wręcz oraz bronią miotającą -->> Tak naprawdę chodzi o broń palną nie miotającą (Identyczny błąd jest w atrybutach postaci)
-w czasie upojenia alkoholowego przyznaje +33% do otrzymywanych obrażeń -->> tak naprawdę chodzi o +33% cały czas nie tylko podczas upojenia....
Takich błędów jest trochę w PL wersji w cechach oraz atrybutach itd. Byłoby miło gdybyście poprawili to na właściwe informacje dla początkujących graczy, bo obecnie wprowadzicie ich w błąd. Dla czytelników radzę póki co posiłkować się wersją ang (możecie znaleźć już wszystkie parametry na necie opisane po ang). Obecnie z poradnikiem wyszło dość słabo :)
Dużo bardziej mnie dziwi że takie błędy trafiły w ogóle do gry :( Ty jedynie przepisałeś więc mogę dać częściowe rozgrzeszenie :) Pozdrawiam!
Jestem po przejściu gry na 100%.
Jak poradnik jest w trakcie poprawiania do słabo bo brakuje dużo rzeczy związanych z zadaniami, w tym 12 misji pobocznych.
Brak poradnika związanego z cybernetyką, mapy świata czy też miejsc które można znaleźć na mapie świata w tym sklepów, miejsc niezwiązanych z fabułą itd.
Słabo.
Żeby uratować Jodi Bell bez żadnych umiejętności i alarmowania dalszych przeciwników należy podejść trzymając się lewej strony niezbliżająca się za bardzo i zastrzelić z dystansu bandytę celującego do Jodi przy pomocy karabinu snajperskiego.
Mam pytanie odnośnie Questa pobocznego z Quarekiem. Trzeba znaleźć jego płyty z grami, ale w lokacji gdzie powinny się znajdować czyli parking w Norach Dziwnowiska ich nie ma. Nie przypominam sobie także bym je znalazł wcześniej i shandlował komuś te płytki, Coś, ktoś...pomoże?
Powinien być tam gdzie ubiłeś te stwory gdzie na środku na słupie czy krzyżu są zwłoki. Na 100% w tej części miejscówki były te płyty, ale nie pamiętam już czy je podnosiłem z ziemi, czy z pojemnika.
Jest sporo bugów w tej grze. Zrobiłem jak pisałeś, ale dalej lipa. Miałem już raz czy dwa coś podobnego z lootem i wtedy się sprawdzał system "wyjdź i wejdź". Może dzisiejszy patch 1.1.1 to naprawi. Pozdrówki. Dziękuję.
Poradnika nie ma :) i chwilę nie będzie, dlaczego? Bo gra jest tak miałka i krótka fabularnie , że wstyd to pokazać. Początek piękny , ale potencjał zmarnowany koncertowo. Drogie gry on-line , prosze nie róbcie tego , jesteście najważniejszym portalem o grach , żadna gra nie jest warta tego, żeby to marnować tak sztucznie podnosząc gry, bardo przeciętne
„Krótka”? Widać że nie grałeś. Tu jest 2/3 https://game-maps.com/W3/Wasteland-3-Maps.asp i jest wiele alternatywnych rozwiązań które pozwalają przejść daną lokację na kilka sposobów.
W zasadzie brakuje miejsc gdzie jest tylko jedno rozwiązanie, jak jest tylko jedno to znaczy ze coś się przegapiło
Soulcatcher , jesze gram ale kończę. Dla mnie dramatycznie krótka i płytka fabularnie , sztucznie przedłuzana walką i pseudo ekploracją świata. Cóż z tego że jest tyle lokacji , jak 90% z nich sporwadza się do porozmawiania z jednym npcem i rozwaleniem wszytskiego co się rusza 2-4 hord badziewia.Z linku który wskazałeś machine shop , hoon homoestad, arapacho caravan, old survivalist bunker, gett family, cannibal jamboree, clown museum, santa workshop (+ za pomysł lokacji, ale czy coś fabularnie za pomysłem stoi? ), department of energy tellerium mine. to tak od ręki sa miejesca wejdź uwal ich wyjdź. A to że moge się dogadać z piewrszym klownem i dopiero drugi na mnie wyskakuje nic nie wnosi, tak samo jak to że mogę odkryć sekret i zamiast z prawej zaatakować z lewej, to żadna alternatywa.Żenujące są poziomy intrygi i storytelling: Hej chłopie wiem że porwałeś szeryfa wypuść go, bo bójke mogę wywołac tylko w 3 sali w 1 i 2 nie, Hej chceccie rewolty w gangu może sie przyłączymy ?- 8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomocy, hej wysiekliście naszych przyjaciół w Dzwinowisku , czy możemy coś na to powiedzieć? NIe co najwyzej możemy wam bez fabularnego sensu wypaliić w głowę. Hej chcesz tu zgromadzić wystkie syntki? to giń albo rób co chcesz ... Wszytskie owe alternatywne ścieżki sprowadzają się do... rozwałki , z sukcesów fabularnych mogę świętego postraszyć nie muszę go rozwalać, łooł A mapa której tu nie ma na wwskazanym przez Ciebie wykazie knox bizon ranch to dokładnie 2 salwy po 3 strały ze strzelb, koniec mapy. Głowna fabuła? kwatera ,Broadmoor, Aspen, Denver, Yuma 5 kroków daleko mam do końca ? A jeszcze jedno , płakać sie chce jak mamy dwie drogi jedną znakowaną wielkim czerwonym strzałkami , drugą w teorii wymagającą otwierania zamków i boczną bradziej tajemną, i co ??? i łaczą się obie tuż przed celem na jednym dziedzińcu, no litości ....
Soulcatcher hmmm, może słabo klikam , ale udało CI się namówić oponenetów w UnionStation do rewolty? Czy owe zakończenia w Dnver , o których piszesz , nie sprowadzają się, do wyboru jednej z 3 opcji dialogowych w ostatniej rozmowie?
Serio i bez złych emocji, jest sposób na to żeby dostać sie do braci bez strzelania skoro 90% postaci po drodze o nic nie pyta tylko strzela? Bo patrząc nawet na częsciowy poradnik:
witamy w koorado - potencjalne ominięcie 2 ludzi resta do rozwałki
ostatnia nadzieja - trudno to w ogóle nazawać misją
zapędzeni w kozi róg - można sie pozbyć jednej grupy skillcheckiem reszta rozwałka
Pełna chata - de facto misja wypełnia sie sama przy okazji innych , nie wiele opcji misusz zatrudnić 4 z 6
nieporszeni goście - rozwałka totalna za którą znienawidzi mnie jedna z frakcji , z eczgo dokładnie nic nie wynika , mnie nienawidizi 100 rodzin - i zero konswkwencji z tego powodu
czołowy doktor - trudno to nazwać misją - 4 dlalogi w jednym pokoju - zero opcji
skończenia
wielka draka - rozwałka zero innych opcji - pytanie tylko kogo -zabiłem szeryfów - zero konsekwencji nie lubią mnie z czego nic nie wynika
puk puk - cytuję: "Obie drogi doprowadzą Cię do pomieszczenia, gdzie przebywa szalony doktor. Nie będziesz w stanie z nim negocjować, więc atakuj od razu" bez komentarza
orzeł czy reszka - można strzleać z jednej albo drugiewj strony a na koniec w jenym dialogu wybrąć standworowo podlizuje sie , strszę zabijam - tyle głębi misjii
nie przyjemni sąsiedzi - rozwałka w jednym pokoju zero opcji
moje ciało sie domaga - rozwiązywane przy okazji , trzeba znaleźć (podczas rozwałki ) jeden przedmiot
ostrzerzenie o promieniowaniu - solucja tego "zadania to 7 nie pełnychy linijek"
może potem jest mnóstwo opcji których nie zauważyłem :) ale z tych opisanych nie wynika nic poza tym że mogę strzelać z 2 stron do grup przeciwinków a czasem kogoś sie pozbyć klikając tweardziel lub lizus , reszta badziewia z lokacji i tak idzie do rozwałki. Konsekwencje dla świata? żadne tak szeryfowie mnie nie lubią 100 rodzin też i co ? i nic Uchodźcy mnie kochają i co i nic. Najpoważniejszą konsekwencją jest brak możliwości zakupu w debilnie rozrzuconych loswowych sklepikach. Chyba że i mnie i autorowi poradnika umykają ze 3 wartswy gry. Czekam z nieciewrpliwością na prłrn poradnik może zobaczę tam jakieklowiek alternatywne rozwiązanie jakiejkolwiek misji.
Napisz proszę którą misję główna czy poboczna wyłamuje sie ze schematu 1 lub wiele hord wrogów - rozwałka wszytskich, alternatywnie klikniecie lizus twardziel wtedy dana horda sie usuwa w cień lub ucieka reszta i tak do zabicia. Wskaż proszę jedną.
po zaglądnieciu na Twój profil... nie obraź się , ale nie tędy droga bez sponsorów ciężko, ale bez czytelników nie ma sponsorów
jamem252 ---> Większość zadań można rozwiązać bez walki. Oczywiście można też wszystkich zabijać i narzekać że gra jest płytka.
To właśnie jest zaleta tej gry nie krzyczy do ciebie "nie zabijaj" "uważaj" "możesz zrobić to inaczej", tu możesz po prostu wejść i zabić wszystkich, tak w zasadzie we wszystkich lokacjach możesz zabić wszystkich.
Sztuka polega na tym aby nie zabijać nikogo.
"8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomoc"
Ta gra właśnie na tym polega 7 z tych opcji jest "złe", musisz wybrać tą jedną, wcześniej zrobić "coś" i pojawi ci się opcja która prowadzi do innego rozwiązania.
I absolutnie nie jest prawdą że wszystkie ścieżki prowadzą do jednego rozwiązania. NIGDY W ŻYCIU.
Większość głównych zadań ma różne rozwiązania mające potem różne konsekwencje, nawet takie które pojawią się za kilka lokacji.
Większość głównych lokacji ma diametralni różne konsekwencje w zależności od tego co w nich zrobisz.
np. samo Denver ma 3 całkowicie różne rozwiązania z konsekwencjami wpływającymi na zakończenie gry i układ świata.
Nie prawda że większość zadań da się rozwiązać bez walki, tylko ich cześć, a to różnica.
Niektóre walki w zadaniach są podyktowanie fabularnie.
Gra jest krótka, bo skończyłem ją w 30 h na liczniku Steam na 100% fabularnie z zadaniami pobocznymi.
Nie prawdą jest też to, że to co zrobisz w grze wpływa na rezultat końcowy, gdyż ostateczne decyzje podejmowane są praktycznie na samym końcu gry, co prowadzi tylko do tego kto z twoich kompanów z tobą zostanie.
Na końcu też podejmujemy decyzję o jednym z 6 zakończeń, nie licząc dwóch które mogą zdarzyć się mniej więcej w środku gry.
Niemniej bawiłem się w Wasteland 3 bardzo dobrze.
Zaciąłem się na queście Fanatyk. Po zrobieniu questa trzeba wrócić do Patriarchy. Tylko że nie mogę go znaleźć.
Patriarcha siedzi na tronie na północnym krańcu lokacji Broadmoon Hights [podmapa Colorado Springs].
Ja mam analogiczne pytanie: gdzie znajdę Eidilon z zadania Cinema Verite?
I czy jest jakiś sposób szybkiej podróży poza holowaniem? Tzn. Żebym nie musiał grupą iść na kraniec mapy żeby wyjść z lokacji.
Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.
Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.