Filmowi aktorzy w Marvel's Avengers. Zobacz przyszłość mimiki w grach
Powoli się oswoiłem z tych ich twarzami, szczególnie, że trochę czasu od filmowych Avengersów minęło. Przytuliłbym jednak moda, który podmieniłby ten element gry.
No trzeba przyznać, że jak na tylko jeden miesiąc pracy przez jedną osobę, to faktycznie robi to wrażenie. Jakby posiedzieć nad tym z pół roku, to efekt byłby pewnie naprawdę dobry, bo teraz to jeszcze czuć taką sztuczność.
Przyszłość? To wygląda koszmarnie. Znowu ktoś wstawia ordynarne clickbaity. Wstyd.
Te facjaty to jakies nie porozumienie, zastanawiam sie o co poszło? o kase? kazdy z aktorów zażyczył sobie biliony $$malcu za wizerunek do gry????
Przeciez to nie ma nic wspolnego z renderowaniem grafiki w czasie rzeczywistym. Koles przez caly ten czas obrabial gotowy material wideo nakladajac na niego proceduralnie nowe twarze zgodnie z idea dzialania deepfake. Dobrze wykonany motion capture zrobi to samo tylko lepiej i szybciej.
Dobrze wykonany motion capture robi to duzo lepiej. Nawet sredni motion capture robi to lepiej.
Nie, deepfake nie bedzie przyszloscia mimiki w grach video. Za to moze byc przyszloscia mimiki w zupelnie innej branzy, tylko zainteresowane "gwiazdy" moga byc nieco niezadowolone (zreszta juz chyba byla afera o to).