Remnant: From the Ashes – rozdano ponad 10 milionów kopii gry
...ponad 10 milionów użytkowników Epic Games Store odebrało grę Remnant: From the Ashes w trakcie darmowego tygodnia.
Z czego grę odpaliło zaledwie 1% z nich...
...a oni krzyczą że to sukces.
Super że prowadzisz takie statystyki, takich rzetelnych ludzi nam trzeba
... dzięki.
Pozdrawiam
No to super, cieszę się. Też mam gry rozbite po wielu platformach ale tak naprawdę mam je na PC i PS4 :)
Znam to dobrze, też gram na konsolach, lecz na co dzień bardziej używany jest PC do tej formy rozrywki - przyzwyczajenie.
Nadajecie sie wszyscy na drzwi do lasu i gumowe wiertło do styropianu... kiedyś sie po prostu grało a nie obrzucało gównem w komentarzach
Każdy by się cieszył, nawet jakby nikt nie zagrał w to na Epicu. Zapewne płacą im od sztuki, więc mają to gdzieś.
Jedyne co mnie bardziej interesowało z tego całego darmowego syfu, a i tak się zgapiłem.
Tylko pogratulować, a do kolejnego czwartku jeszcze daleko więc trochę osób odbierze. Nawet dzięki epicowi w czwartek odnotowano wzrost grających na steam.
Epic rozdaje gry za darmo, a wszyscy i tak idą grac na Steam - Tim Sweeney zdziwiony.
Dokładnie, wszyscy idą grać całe 7 tysięcy, może wreszcie mają z kim grać? ;)
PS. Pomyliłem się, myślałem, że w zeszły czwartek gra była rozdawana.
Jeżeli ledwo z 10% użytkowników bierze darmową gierkę (i to niby całkiem niezłą gierkę) to ile % coś tam w tym kiosku kupuje?
Setki tysięcy sprzedanych egzemplarzy gier.
[link]
Według Ciebie sprzedaż na Steamie 1/3 tego, co na Epicu w kilkanaście razy krótszym czasie i po 3 razy większej cenie to kiepsko, bo na Steamie jest sporo graczy? Na Epicu jest 61 milionów graczy miesięcznie (według danych od Sweeneya), na Steamie jest 90 milionów miesięcznie. To nie jest duża różnica, nie na tyle, żeby zrobić taką różnicę w liczbie sprzedanych kopii. Gracze po prostu wybierają lepszy launcher z dodatkowymi opcjami i z biblioteką gier, które ich interesują i za które sami zapłacili. Dodatkowo Epic sam wystąpił przeciwko graczom zabierając im możliwość wyboru, a w zamian dając darmówki, z których gracze ograją może 1/3, bo reszta ich nie zainteresuje albo nie przypadnie do gustu.
Kolejna gra ktorej nigdy nie odpale na Epic bo juz dawno to przeszedlem ale i tak dodalem niech sie Tim cieszy z sukcesu i dalej prowadzi swoja dzialalnosc charytatywna.
Gra jest bardzo dobra i jest wyzwaniem. Rozwoj postaci taki sobie, ale frajda na coopie jest spora, a satysfakcja z pokonania trudnego bossa jeszcze wieksza. Gra ma rowniez poki co calkiem niezły klimat. Wrazenia po okolo 6 h rozgrywki. Jak na darmówke tylko brać.
Śmieszne komentarze rozdali za darmo i nic nie zarobili ha ha ha 10M za darmo niech chociaż 10k graczy w tym 1 dniu kupi microtranakcje za 5$ to bardziej się opłaca jak słaba sprzedaż na steamie
Tak samo EA rozdaje Fife w game passie za 14 pln, 4 miesiące po premierze niech chociaż połowa graczy kupi paczki a później 21, normalnie te osoby nie wydały by 200 pln za grę o piłce a tak niektórzy przetestują wkręca się kupią paczki a później kolejna odsłonę za 300 pln w dniu premiery
Dokładnie, przecież wychodzi spory dodatek więc mają teraz potencjalnie miliony nowych klientów, nawet jak tylko z 10% kupi dodatek. Przecież to jest duża kasa.
To całkiem ładne zainteresowanie a o to przecie im chodzi.
Ja jeszcze nie grałem ale to wszystko przez MS i ich taniego game passa trzeba ograć co tam jest ciekawego.
Ku mojemu zdziwieniu lekkiemu w tym tygodniu steam nie jest u mnie aplikacją którą mam odpaloną cały czas :D dawno tak nie było więc coś się zmienia nawet w konserwatywnym od wielu lat graczu jak ja.
No tych 10 milionów w multi nijak nie widać - kilka tygodnie temu było po ~10 otwartych gier, teraz może 20
Ta 10 melonów... Oczywiście puste słowa, bo Epic China Games ukrywa dane i nie mają nic na wzór SteamSpy,SteamDB etc.
Liczba graczy podskoczyła z 3k na steam, wskoczyło do max 11k graczy a średnio trzyma się 8k to oczywiście w godzinach szczytu/weekend.
Także szału nie ma .