Flight Simulator będzie kurą znoszącą złote jaja firmom hardware'owym
Wszystko zależy jak długo gra utrzyma graczy. Zaraz wyjdzie dużo innych gier więc część odejdzie i wyrzuci ją z dysku :) Fanatycy zostaną ale niedzieli gracze odejdą.
Według analityków
Czyli bedzie na odwrot.
Ja sam czekam na premierę RTX3000 i kupuję nowego laptopa między innymi dla tej gry :D
spoiler start
Komentarze, że "laptopy nie są do gier" za 3... 2... 1...
spoiler stop
Co prawda to prawda, nawet gamingowe laptopy grzeją się niemiłosiernie. Jak nie masz do wydania minimum 8000 zł to trzeba się szykować na throttling procesora.
Już sobie zapisuje twój nick i bacznie sledze laptopowe tematy o spadających fpsach.
Akurat obecny laptop, którego kupiłem w 2015r za 7000 zł nigdy nie miał problemów z przegrzewaniem się. Do 2018-19 większość gier odpalałem na wysokich detalach w 60fps. Jedynie ostatnie duże benchmarki jak Red Dead Redemption czy właśnie Microsoft Flight Simulator byłem zmuszony odpalić na medium, żeby mieć te 30fps.
Na laptop, na którego poluję planuję wydać te 13 000 - 15 000 zł i również żadnych throttlingów nie przewiduję ;)
Skoro kolega kupuje lapka to wiadomo że będzie korzystał z jego zalet, a z wadami się pogodził :D
Gra dla wąskiego grona odbiorców ma zwiększyć znacząco sprzedaż podzespołów, bo jest wymagająca sprzętowo?
HMM.
Przecież w tej grze oprócz latania nie ma nic ciekawego. To Euro Truck jest ciekawszy mimo sporo gorszej grafiki i to właśnie pod tą grę wolał bym składać komputer.
Dokładnie. Dlatego też dziwi taki optymizm... Podobnie jak szumne zapowiedzi Halo Infinite które po gameplayach okazało się gorsze od Halo 1...
Ale praca pilota musi być nudna. W końcu przecież pilot nie lata, on ogląda widoki, a samolot sam leci. Na tym forum już pisał jeden szybownik, że samoloty teraz same startują i lądują, takie mają już autopiloty, a pilot jest tylko proforma :)
Co jest ciekawego? Nauka systemów samolotów, ale kogo to interesuje oprócz pasjonatów latania...
Najpierw niech naprawią samą grę i proces jej instalacji a nie plotą ile to oni zysku z tego będą mieli... i przychodu ze sprzedaży sprzętu. Proces instalacji tego czegoś i uruchamianie jest totalną kompromitacją jak na razie. Drażni tutaj pewność siebie pomimo potężnych problemów z tym ich "cudem". Wystarczy poczytać recenzje na sklepie MS. Dobrze że mam game passa i nie kupiłem tego teraz.
Dokładnie gra za 260 zł a takie błędy niech oni zaczną Naprawiać bo ludzie szybko zapomną o tej grze Jak wyjdzie CyberPunk to nikt nie będzie już słyszał o tej grze mają trochę czasu żeby naprawić grę Ale do Ets to ta gra jest daleko w tyle jeżeli chodzi o błędy
Jakiś bełkot. Na jakiej zasadzie specjaliści oszacowali, że każda z tych 2,27 miliona osób wyda na sprzęt do uciągnięcia tej gry 1150 dolarów?
To zależy jak duży jest fanbase tej gry.
Po drugie ta gra ma wyjść także na konsole, po trzecie można wypożyczyć sprzęt w GeForce Now, co napewno wyjdzie taniej niż kupowanie hardwaru dla tej jednej gry.
Po czwarte czy trzeba od razu grać na full? Na medium i 1080p gra powinna działać także na przeciętnym dziś pececie czyli 4 rdzeniowym i5, 16 GB RAM i GF1060/RX580 3/4GB.
Nie każdy musi liczyć piksele i grać w 60 fps.
Sam przez lata grałem na laptopie 1366x768 i z detalami medium/łów w 25-30 fps i cieszyłem się , że działało.
Heh, a jak w Cytadelę grałem na Amidze 500 w 5fps czy w UFO wybuch granatu wgrywał się minutę i człowiek tak grał.
"Trening jest niczym, wola jest wszystkim!" -Ras Ghul
Wychowani przez granaty w ufo na amidze 500 - myślałem że dyskietka się zapali. Albo jak strzał leciał przez 3 kondygnacje. Przynajmniej nam teraz lagi nie przeszkadzają.
Jak Microsoft nie ogarnie tego silnika to żaden upgrade sprzętu nic nie da, gra wykorzystuje tylko 4 rdzenie procesora przez co gra jest mocno ograniczana przez wydajność pojedynczego rdzenia - a w wydajności rdzenia nie widać na horyzoncie żadnej rewolucji. Przy ustawieniach Ultra limit dzisiejszych procesorów to ok 50FPS przy Medium ok 70FPS.
Chyba Microsoft kupil tą analizę bo nie widzę tych milionów fanów kupujących grę i wymieniających sprzęt dla latania ;)
Chciałem kupić na premiere ale stwierdziłem że obadam w gamepass. Na kompa jeszcze nie miałem więc 4 zł to nie majątek. Fanem symulatorów nigdy nie byłem więc nie będę ryzykować jakby mi tak nie podeszło to szkoda 250 zł a 4 zł to nie majątek. Ciekawi mnie ten cały świat który został odwzorowany.
Ogólnie to z optymalizacją nie ma tragedii.Na R5 2600,gtx1660 i 16 gb ramu na SSD mam miedzy 40 a 50 klatek ze spadkami do 30 w większych miastach na średnio-wysokich w 2560x1080
A ja się nie zgodzę gra tak strasznie jest dynamiczna że i w 15 FPS da się w to grać. Wiem jak to brzmi ale jak się leci i leci i leci nic się nie robi przy tym prócz ziewnięcia co jakiś czas to po co więcej do gry w linii prostej. Rozgląda się człowiek za widokami przez pierwsze kilka h potem już co z przodu starcza.
Pewno ludzie na lepszym sprzęcie będą grać z czasem ale moim zdaniem to tytuł będzie raczej przy okazji a nie główny.
Kto bardziej fartowny to mógł nawet grę mieć za free bo Game Passa na PC rozdawali wczoraj na jakiejś stronce. Do tego bugów narobili i się ludziom co sprytniejszym na 3 lata nawet udało go aktywować :P
Według analityków z Jon Peddie Research w najbliższych trzech latach gra przyniesie 2,6 miliarda zysków ze sprzedaży hardware’u.
A gier w wydaniu pudełkowych na PC na płytach Blu-ray, jak nie było tak nie ma...
Ja obejrzałem na YouTube z 3 gamplaye i mi się gra już znudziła.
Nie wiem skad beda wiedziec ze ktos kupuje podzespoly tylko dla tej gry. No dobrze moj zakup 32gb ramu mozna zapisac na konto tej kury bo bylem ciekawy ile faktycznie wykorzystuje. Na razie afterburner pokazal max 17-18gb