Call of Duty: Modern Warfare – posiadacze Xbox One pobiorą 66GB
To jest chore, co tam tyle zajmuje?? Na litość boską no...
Każda aktualizacja jest ogromna a sama gra u mnie zajmowała ok. 220GB, zajmowała bo postanowiłem ją skasować. Zapewne teraz, gra spokojnie zajmuje 250GB na PC... Twórcy czas się naprawdę ogarnąć.
To nie jest normalne, nawet w czasach tak szybkiego internetu, jaki obecnie jest dostępny. Nie wiem, co oni tam robią, co oni tam wsadzają, że każda łatka tyle waży, ale wydaje mi się, że mają kompletnie wywalone na jakąkolwiek optymalizacje. Również wywaliłem tą grę z dysku, w momencie w którym po pół miesiąca nie grania chciałem sobie pyknąć partyjkę, i musiałem ściągać 60gb patcha, tylko po to, by kolejny tydzień później ściągać drugie tyle.
Testują ile gra może maksymalnie ważyć zanim gracze zaczną ją masowo usuwać xD
Już testowali cierpliwość graczy, kompletnie olewając cheaterów i pozwalając im na wszystko. Ja i wielu innych już dawno zrezygnowało, nie trzeba nawet robić 70gb update'ów co tydzień...
Taki PUBG Mobile też jest F2P jak Warzone, tylko tam coś robią, starają się no i banują cheaterów i idiotów. Raz jakiś typ z teamu zabił mnie specjalnie granatem, to go zreportowałem i 2 dni później dostałem wiadomość od dewsów że gość ma bana na gry teamowe (może grać tylko solo) na miesiąc. Niby nic takiego, ale chociaż dewsi nie śpią. Sprawdziłem potem jego historię gier i faktycznie, gość grał jedynie gry Solo ;)
A w Warzone? Wolna amerykanka, każdy robi co chce. Griefer, cheater, afker? Żaden problem, kupił coś w ich sklepie to ma immunitet :D
U mnie na ten moment 104GB (wersja darmowa, pełna waży więcej). To jest tak, że aktualizacje są bardzo duże, ale po zaktualizowaniu usunięta zostaje część starych plików gry.
Jak pisałem u góry, u mnie przed wywalaniem gry z dysku, zajmowała ok. 220 GB.
Wtedy też pobrałem ponad 70 GB aktualizacji i wtedy dałem sobie spokój z tym tytułem. Z 1TB dysku zostało jakieś ok. 350-400 GB, bo oprócz COD MW miałem jeszcze RDR2 oraz GTA V i po prostu, nie miałem miejsca na ciągle powiększającą się grę. Najgorzej jest na konsolach gdzie taki 1TB dysk to po prostu mało.
66GB update.. podczas gdy taka Terraria waży niecałe 300mb i daje, jak dla mnie, nieporównywalnie więcej frajdy ;)
Jak widac trzeba wymyslic nowe metody kompresji plikow ktore znacznie zmiejsza rozmiar danych, bo widac ze obecne metody sa juz przestarzale i powinny i odejsc do lamusa.
Nie żebym bronił Acti, bo stan techniczny CoDa to plucie graczom w twarz ale skoro już te narzekania na rozmiar gry powtarzają się co aktualizacje to może szanowny jeden z drugim gracz sprawdziliby faktyczny rozmiar folderu przed i po aktualizacji. U mnie z modułem Modern Warfare gierka zajmuje obecnie 208GB na PC.
Istotą rozmiarów aktualizacji jest jakiś maksymalnie nieprzygotowany na tak częstą formę aktualizowania produktu system plików gry, który nie pozwala w żadnym wypadku pobrać tylko nowych plików i za każdym razem ciągnie od groma plików posiadanych (+nowe) i je nadpisuje. To jest kolejny żart z użytkownika, Acti to dla mnie powoli druga Bethesda ze swoim podejściem do graczy i oferowanego produktu.
Problem nie leży po stronie Xboxa/Microsoftu.
To tylko i wyłącznie lenistwo i nieudolność programistów Infinity Ward (+ Umowa z Sony/PS)
Każda inna gra ma normalne aktualizację, nie szukając daleko RDR2/RDO normalna aktualizacja i roll back.
To samo z PRELOAD jest on na Xboxie i na PC, ale oczywiście w Call of Duty już nie bo programiści z Infinity Ward są na poziomie ścieku.
Jak Microsoft nie skorzystał to Sony skorzystało więc to akurat wina Microsoft
Wiecie co jest smutne że wymyślono system kompresji 1GB do około do kilku megabajtów ale przepadła, pomysłodawcą zginął i nie wiadomo gdzie są jego notatki