Horizon: Zero Dawn – hit z mieszanymi recenzjami
Tak to juz jest na pc, jednym chodzi bardzo dobrze, innym slabo
Z rdr2 tez tak bylo, o ile rdr2 na ps4 ma dobry zasieg rysowania, tak hzd byl cienki pod tym względem, wiec chociaż tyle lepiej na pc ze troche lepsza grafika
I tak nie ma źle z tym horizonem ja rdr2 nie mogłem przez miesiąc nawet włączyć
Ja normalnie grałem już w dniu premiery, sporo ludzi miało problemy z uruchomieniem czy launcherem rockstara, mi się gra włączyła bez niczego zaraz po pobraniu, jednak miała spore wady, ścinki, w miastach/miasteczkach spore spadki klatek itp, w sumie to nawet dzisiaj gra mi potrafi czasami odczuwalnie gubić klatki, w Annesburgu, Blackwater i Saint Denis, w online to szczególnie
Spoko, wejdź na forum Horizona, jednym się włącza, innym nie, niezależnie od sprzętu.
Nie zapominajmy, że to jednak już starsza gra. Nawet gdyby chodziła świetnie, to ma trochę przestarzałe mechaniki, które już podczas premiery trochę śmierdziały.
Wciaz jedna z ladniejszych gier na rynku
Nie zapominajmy, że to jedna z gier, który posiadają świetne zaprojektowane światy. Czy widziałeś jakieś podobne gry do tego?
Owszem, ale grafika to drugorzędna lub trzeciorzędna sprawa. Najważniejszy jest jednak grywalność, styl, pomysł oraz scenariusz.
To zmienia, ze wysokie wymagania mozna oprawa usprawiedliwić
Które to mechaniki były rzekomo przestarzałe już w dniu premiery? Mechaniki w grach open world są takie same od lat. Sama mechanika walki i starcia z robotami wyprzedają konkurencję jak RDR czy AC o lata... Jedyny słabszy element to wspinaczka, która za bardzo opiera się na skakaniu po kilku z góry zaprogramowanych elementach, których Aloy może się chwycić. Mam nadzieję, że w 2'ce będzie to bardziej w stylu Ghost Of Tsushima czy AC i postać będzie się chwytała wielu różnych krawędzi.
Jak ktoś ma top sprzęt to na pewno nie ma żadnych spadków itd.sęk w tym że to miało chodzić nawet na zdechlakach sami takie wymagania przedstawili...
Ja sobie spokojnie poczekam na rozwój wydarzeń zobaczymy czy ktokolwiek jest w stanie naprawić optymalizacje jest w co grać wiec bez ciśnienia.
Optymalizacja to jedno, ale po prostu gra jest zbugowana, nawet jak na skomplikowany tytuł AAA problemów jest nad wyraz dużo, ludzie potrafią mieć po kilka crashy na godzinę, to dużo i to jest irytujące, także nie przejmowałbym się tymi ocenami, gdy poprawią grę wzrosną. Jak ktoś chciał kupić to raczej bym poczekał na wyeliminowanie problemów.
Na moim starociu i5 4590 3,3 ghz, 8gb ram i gtx 1060 6gb (karta była wymieniona za r9 280x więc geforce to jeszcze nie taki staroć w porównaniu do reszty kompa) chodziło dość dobrze, co prawda to sam początek gry ale byłem na otwartym terenie
spoiler start
zaraz po ukończeniu jaskinii dość chwilę, doszedłem do tego kolesia który spada ze skał i szukają go maszyny
spoiler stop
wtedy gra wywaliła błąd, ale przez ten czas jak grałem nie odnotowałem ścinek czy większych spadków, rozdzielczość full hd, detale wysokie, jedynie cienie i cienie powierzchniowe na średnim, zobaczymy co będzie dalej
4k (mw, bo nie siedzę z gra psem, ale na pewno jest grubo powyżej 30) 45-50. Jest git :)
Choć cieszę się, że jest Horizon na PC, to nie żałuję zakup PS4 Slim i Horizon w wersji PS4, bo przynajmniej mogę grać bez problemu.
Gry AAA dla PC w dniu premiery często mają jakieś problemy. To odwieczna tradycja PC.
Niekoniecznie. U mnie na GTX1080Ti Strix, I7 7700K, 64GB ram gra chodzi płynnie na UHD rozdzielczości klatki między 100 a 59. Z tym że 59 miałem do tej pory w kilku miejscach przez chwilę. Ogólnie trzymam ok 70 klatek na sekundę.
SirXan
A czego się spodziewałeś po PCMR/ Oni tak mają i nic nie da się nic z tym poradzić niestety. Dla mnie to po prostu jest śmieszne i smutne jednocześnie , bo wciąż gram z przyjemnością w nie które gry na PC.
Nikt cie nie bedzie minusował człowieku... ja bym cie zminusował tylko za slima zamiast pro... KTO TAK ROBI ! . Nie wiem do jakiej ja grupy fanatykow sie zaliczam majac na półce wszystkie konsole do teraz poczawszy ok magnavox odyssey z 72 roku i mocny komp aktualnie do gier PC. wiem, chwale sie ale jest czym..
Nikt cie nie bedzie minusował człowieku...
Poza fanatycy PC, co nie cierpią konsoli oraz złośliwe trolle, oczywiście.
ja bym cie zminusował tylko za slima zamiast pro... KTO TAK ROBI !
Nie wiem, czy to sarkazm? Jak ktoś siedzi przy monitorze 1080p obok PC, a nie 4K, to Pro nie jest "musi mieć". Szczególnie, kiedy wolę oszczędzić dodatkowo 500 zł na PS5 lub lepszy PC w przyszłość.
PS4 Slim jest dobra opcja dla kogoś, kto nie może pozwolić na nadmiaru wydatki. Tym bardziej, jeśli chcę też kupić więcej gry.
Twoje teksty brzmią jak "po co w ogóle kupiłeś GTX 1060 i intel i5, kiedy możesz kupić RTX 2080 Super i intel i9". Pomyśl logicznie. Nie każdy lubi nadmiaru wydatki.
No właśnie sarkazm a ty juz książke napisałeś :PPPP. twoje pieniadze twoja sprawa. pożartować troche trzeba w tym smutnym jak ... świecie
Z wejściem 8 generacji tego typu problemy zawitały na konsole np do tej pory crashe do pulpitu były zarezerwowane dla PC
Tęsknię za czasami bez "day one patchy" i internetu bo można było grać premierowo na każdej platformie - teraz na żadnej
Mogłem się domyślić. Sorki. Ale ty i niektórzy wiecie, że jestem słaby w wyczuwanie sarkazmu. Ale poczucie humoru mi nie brakuje. Miłego grania. XD
Dawniej konsoli coś takiego nie mieli, bo aktualizacji dla gier byli zarezerwowane tylko dla PC. Teraz konsoli coraz mniej się różnią od PC, bo niektóre gry konsolowe mogą korzystać nawet fanowskie mody. Nawet konsoli będą mieli kilku konfiguracji sprzętowe (zwykły, Pro i coś tam jeszcze).
Jeszcze klawiatura+myszka i mogę się przesiąść na konsole, bo wystarczająco będzie przypominać PC.
usuń konto
Tak to juz jest na pc, jednym chodzi bardzo dobrze, innym slabo
Przykład z RDR2 nie trafiony. Ta gra chodzi źle bez względu na jakim sprzęcie się gra. Animacje 30 fps są i na RXT 2080 Ti i na zintegrowanej karcie.
Jak sie nie umie w ustawienia i gra w 4k to tak
Nie trzeba dawac wszystkiego na max, niektore opcje wizualnie nic nie zmieniaja, a zra niesamowicie wydajnosc
I ci co się śmiali z użytkowników konsol że ''dzięki za beta testy'' się właśnie zesrali
Historia lubi się powtarzać. To samo było przy Red Dead Rdemption 2: "Dziękujemy konsolowcom bestatesterom!", a potem byl płacz "Czy mi pójdzie, czemu ścina, czemu nie działa" etc :D
Niektórzy nigdy nie nauczyli się na błędach.
Na maksymalnych detalach, z wyłączonym rozmyciem ekranu, na i9-9900KF po delidzie i GeForce 1080Ti, w rozdzielczości 1080p - około 90-100 klatek.
Optymalizacja bardzo udana.
Główne dwa błędy występujące w grze:
- zdarzają się przycięcia, pół sekundowe, w losowych momentach, wyrzucają z immersji;
- co z tego, że mam monitor z G-Sync i gra chodzi płynnie w 90-100 klatkach, skoro animacja twarzy, gdy postacie mówią w cut-scenkach, są w 30 klatkach? Bardzo psuje to odbiór całości.
- zdarzają się przycięcia, pół sekundowe, w losowych momentach, wyrzucają z immersji;
No to chyba niezbyt udana. Osobiście wolałbym stabilne mniej klatek bez zacięć.
Mega śmiech z tego newsa zważywszy na to że już wiadomo że to spisek graczy PS którzy dostali kasę za złe oceny. Gra chodzi wyśmienicie, sam mam dokładnie 16 znajomych którzy grają oprócz mnie i każdemu śmiga na ultra aż miło :) Także tą słabą optymalizację można włożyć między bajki i całe wytłumaczenie sprawy jest na Twitterze i Reddicie.
sam mam dokładnie 16 znajomych którzy grają
Wcześniej pisałeś, że masz 24 znajomych którzy grają
Bo tych brakujących ośmiu już nie jest jego znajomymi, bo gra im działa źle xD :D
Zawsze jak gra z konsol zawita na PC jest ból fanbojów - najpierw teksty typu "macie, poznajcie w końcu dobre gry" a kończy się na zaniżaniu ocen xD
Choć z tym spiskiem bym nie przesadzał - po co płacić jak sami to zrobią za free w imię swojego bożka? :D
Jest trochę odwrotnie.
Jak gra była only on ps4 to gracze chwalili ją jakby była czymś wspaniałym, grą dla której warto kupić konsolę a to taki sandbox tylko bardzo ubogi w mechaniki, ze słabymi questami pobocznymi, lootem jak w grach mmo i niezbyt przyjemną walką. Wyszło na PC i fanboje stracili argument by wielbić Horizona.
wlasnie kupiłem i sie ciagnie. za 10 minut bede mial na dysku i napisze jak chodzi... 32ram 2070 super ryży 2600 i pies obok kompa spi.. kundel ale fajny.
to spisek graczy PS którzy dostali kasę za złe oceny.
Zgodziłbym się, że to "spisek fanboyów PS4" (w końcu PCtowcy na GOLu lubią tak zaniżać exy z PS4 czy Epica)... Gdyby te oceny dotyczyły serwisów jak GOL czy Metacritic... Ale gra ma teraz prawie 50% NEGATYWNYCH ocen na Steam, a tam trudno o trolli zaniżających oceny, bo kto wyda 170zł/50$, aby wystawić negatywną ocenę?
Chyba, że ci wszyscy hejterzy wzięli grę po 5$ z Argentyny, gdy była taka opcja.
Ja przegrałem do tej pory 4h i żadnego crasha. Na domyślnych ustawieniach wykrytych przez grę zadowalająca ilość fps (chociaż brak stabilności i skakanie klatek w zakresie 50-144 potrafi zirytować). Kupiłem na Epicu, jeśli to ma jakieś znaczenie. Zastanawiam się jakie znaczenie ma też Ryzen. Z tego co czytałem to w większości ludzie mający crashe, posiadają CPU Intela.
Gram 5h - 3 crashe do pulpitu na cutscenkach. Ogólnie gierka spoko
Głowa do góry. Z większości gry AAA na PC tak to jest, że w dniu premiery mają problemy, ale potem działają dużo lepiej wraz z aktualizacji.
Ubi robi to lepiej. No i taki komentarz chyba wystarczy.
Jedyne, co Ubi robi lepiej to .... graczy.
Bo robi to lepiej. Ich gry mają więcej mechanik, większe światy z większą liczbą aktywności, przyjemniejsza walkę i chyba są w ogóle lepsze pod kazdym względem od horizona
Wy tak na serio? Gracze chcą Popa, Raymana w 3D, Splinter Cella, to oni robią pierdyliardowego Asasyna, który jest jedna wielką powtarzalnością, a nawet jeśli Raymana, czy coś innego, co przypomina te gry, to muszą na siłe wplontywać w nie konieczność zbierania świecidełek, byśmy musieli te same momenty do obrzygania przechodzić 8743999653 razy. Każda ich gra musi mieć denuvo, jak ciągle się mówi o problemach z płynnością odczuwalne w dużych grach. Kazda musi być sandboxem i mieć elementy sieciowe, ale nie to jest najgorsze. Najgorsze jest, że oni wiedzą, że gracze tego nie chcą, ale i tak to robią. Bo kasa musi się zgadzać. Nie nawidzę, jak ktoś źle traktuje, czy dyskryminuje kobiety. Ta firma w ostatnim czasie zrobiła to z premedytacją. Dodatkowo Ubi wie, że gracze chcieli by tradycyjnego Popa, to robią jakieś Escape roomy, w które nikt nie pogra, bo to nawet nie gry dla domu. Far Cry nie może być jak jedynka, muszą na siłę powtarzać schemat piątki - pierwsze pół godziny wypas, potem open world, w którym w kółko robimy to samo tym samym niszcząc wszystko, co mogłoby być dobre. Ich WD Legion nawet nie ma bohatera. Jak mam mieć tam jakakolwiek wrzutkę w bohatera, skoro... tam go nie ma. Ich gry muszą mieć lunchera, który zapycha system i po odinstalowaniu zostawia ślady. 99% gier działa na 1080ti w 4k. Gry Ubi to optymalizacja katastrofa, a gry nie wnoszą grafiki jakoś wysoko, ale co się dziwić, jak od roku robią te same tasiemce? To jak gra może być mega, skoro wydają to samo co roku, czasem dwa, trzy. Ale jak w tak krótkim czasie można zrobić dobra dużą grę AAA?
Jeszcze jakieś argumenty? (A wiesz mi, wie sobie jeszcze nie przypomniałem, to nie wszystko, ale już teraz zobacz, na ile linijek jest mój post i odpowiedz sobie sam, czemu jako jedynych ich nie nawidzę ;)
No skoro ostatnie gry z serii Splinter Cell i Prince of Persia sprzedały się słabo, a wydając Far Cry'a i Assasyna kasa się zgadza... to jestem skłonny uwierzyć, że gracze jednak wolą te drugie.
Nie, nie wolą. Wystarczy spojrzeć na ankietę ac vs pop na FB. Ponad 70% na Popa mówi samo za siebie. A AC po prostu jest dla młodszych, bo oni nawet w Popy nie grali, że oSC nie wspomnę. Natomiast widzę nawet na Golu w co 2 temacie związanym z Ubi, że gracze pytają o te marki, zwłaszcza o SC, którego to współczesne dzieciaki nawet na oczy nie widziały. I mowie o kultowych częściach 1-3, bo od czwórki mamy do czynienia z iście ubibacktrackingowym stylu. Natomiast Pandora Tomorrow i Chaos theory to perełki. Zwłaszcza ta ostatnia. Nigdy nie zapomnę rozmowy dwóch strażników z CT: "Widziałeś nową grę prins of Persja? Taa, ale była zajebista. No. Szkoda, że musimy pilnować korytarzy jak jacyś debile. Pograłabym. Noo, ja też". Moglrm coś tam zamienić, bo dokładnie nie pamietam, ale coś w ten deseń. Anyway - Klasyk z Chaos Theory. To była gra!! . Pamiętam jak to usłyszałem, śmiałem się sam do siebie przez 10 minut :D Gdzie we współczesnych grach takie teksty? Chyba tylko w Wiedźminie.
Tak ankieta na FB. Gdyby ankiety na FB byłyby miarodajne to prezydentem Polski byłby Krzysztof Bosak a premierem Korwin-Mikke.
AC jest duchowym spadkobiercą PoPa. Zmienili nazwę głównie z tego powodu, że PoP ogranicza setting gry do Persji. AC to Pop tylko z otwartym światem i wieloma dodatkowymi mechanikami. Ostatnia część księcia sprzedała się słabo, bo ludzie woleli grać w Asasynka.
No i jeszcze jedna rzecz. Asasyn niby powtarzalny? Nie zgadzam się. Bardzo rozbudowane skradanie się, bardzo fajna walka przypominająca soulsy, rozbudowane łucznictwo, bitwy morskie, śledztwa rodem z Wiedźmina, chyba najfajniej zrobiony parkour ze wszystkich gier w ogóle i elementy platformowe, crafting + ekwipunek, elementy RPG - rozwój postaci no i zadania poboczne stylizowane na Wiedźminie (takie małe historie), ruiny do eksploracji, bitwy i wiele innych.
A weź takie TLOU idziesz sznurku i masz arenę na której musisz się skradać a potem idziesz dalej i masz arenę na której strzelasz. Plus crafting i raz na jakiś czas trzeba przesunąć deskę, taka zagadka by każdy sobie poradził ale by było urozmaicenie.
Ja wolę teraźniejsze gry ubi. Far Cry 5, AC Odyseja i WD2 to moim zdaniem bardzo dobre gry i Ubi moim zdaniem nigdy nie było w lepszej formie.
Jakoś nie przekonuje mnie ankieta zdominowana przez 30 letnich smutasów, którzy nie mogą się pogodzić, że młodsza generacja graczy ma gdzieś te marki. Gdyby Ubisoft wypuścił w tej chwili liniowego Splintera na 10 godzin to sprzedałby się w ilu? W 2 milionach egzemplarzy?
Sentyment jest fajny i w ogóle, ale Ubisoft nie wypuszcza tych gier nie dlatego bo chcą zrobić na złość grupce fanów, a najzwyczajniej w świecie im się to nie kalkuluje z finansowego punktu widzenia. Blacklist sprzedał się w nakładzie plus minus 3 milionów kopii (w 2013 natłukł tylko 2 miliony i to był ostatni raz kiedy pochwalono się sprzedażą) podczas gdy Far Cry 3 ma do dzisiaj na koncie 10 milionów.
Ja tam mam 30 lat ale za żadną starą grą Ubi nie tęsknię. W ogóle bez sensu wymagać tego by ich gry cofnęły się w rozwoju o 15 lat. To trochę tak jakby dziś Redzi wypuścili taką grę jak Wiedźmin 1 albo Rockstar znów zrobił Vice City z mapą do przejechania w 3 minuty, bo kiedyś to byyyyło. Ich stare gry wciąż żyją i można je znaleźć w nowszych grach.
Mówiłem o pierwszej części TLOU. W 2 nie grałem jeszcze.
No jest różnica między POPami a TLOU. TLOU sprzedało się tak dobrze głównie dzięki temu, że gry ND mają najlepiej wyreżyserowane cutscenki ze wszystkich gier w ogóle (Mortal Kombat 11 w sumie podobny poziom ale to trochę jak film klasy B), oprócz tego świetnie zrobione relacje między postaciami, dialogi dla których chciało się grać w grę, świetnie wykreowany świat postapo w którym nikomu nie można ufać a człowiek człowiekowi wilkiem. A teraz weź sobie Popa. Przecież Pop to fabularnie bajka dla dzieci, książe ratuje księżniczkę przed złym wezyrem Dżafarem. Pop nie ma takiego potencjału jak TLOU.
Pogralem godzine i gra swietnie chodzi w 4k.. ci co sapią ze optymalizacja ssie to grają na kalkulatorach i tyle w temacie... stabilnie w w 4k . konfig pare postow wyzej.
Gra jest tak piękna że u mnie nie ma ani bugów ani nie wywala mnie z gry na ultra mam 100 fps Ta gra to cudo
Gram około 7 godzin i miałem od 32-40 błedy które wyrzucały mnie do pulpitu (w ustawieniach nic nie zmieniałem). Ogólnie gra mi sie podoba i napewno będę chciał ją skończyć.
Mam takie wrażenie, że wszyscy ci którzy piszą, że im działa ultra płynnie i żadne błędy nie wyskakują od zawsze grają na swoich pecetach na variable klatkarzu i nie robi im to żadnej różnicy jak fps'y skaczą jak szalone.
Zostało udowodnione, że gra się zacina w każdym momencie kiedy na ekranie pojawia się znacznik nowej aktywności lub spotkanie z NPC lub po prostu wpada cut scenka. Te znaczniki w tej grze pojawiają się ciągle. Zatem wszyscy ci którzy piszą o płynnej rozgrywce powinni albo udać się do okulisty zbadać wzrok albo przestać wypisywać bzdury.
UI updates making stutter - to jak narazie jest najpoważniejszy bug, nad którym powinni skupić się w następnym patchu. Przez to gra jest znacznie płynniejsza na konsoli.
to ci sie zle wydaje. rock solid 60 fps (1080p TV, ultra) u mnie. jako koder powiedzmy delikatnie wiem co sie dzieje na ekranie.
widac na kilometr, ze nie miales uruchomianej prodki, tylko czytasz i cos tam piszesz, nie wiedza w ogole o czym.
na ps4 mam gre day1+day1 dodatek, po przerwie jak wrocilem - zmeczylo mnie 30 dps i przerwalem.
na PC (+wiekszy zasieg oswietlenia) jest pieknie.
wiekszy zasieg oswietlenia
30 dps
1080p TV
cos tam piszesz, nie wiedza w ogole o czym
Ty za to wiesz doskonale.
U mnie gra chodzi nie najgorzej, ale zasięg rysowania obiektów jest koszmarnie niski. Jednak jak się siedzi przy monitorze to widać te niedoskonałości, których się nie widziało siedząc dalej na kanapie przed TV. Detale ziemi a raczej ostrość tych detali jest bardzo słaba. RDR2 jednak o standard wyżej pod względem oprawy graficznej.
Problemy? Jakie problemy? Czy w rdr2 czy w tym tytule nie miałem żadnych problemów, nic dziwnego że większość osób ma crashe czy blue screeny skoro chcecie odpalic wymagające gry
xD No właśnie. chcieli by przyspieszyc do setki w 3,2 sec żukiem z plandeką z 59 roku tylko jak to zrobic z 54 konikami pod maską...
Wiecie co jes dobrym tytułem do porównania gry przed patchami i po patchach ? (chyba zle napisałem heheh )
Gothic 3 !! :P
miałem pierwszą wersje gry to nie dało się gry przejść bo nie było pierścienia w nordmarze :P dopiero kilka lat później ponownie zagrałem z patchami i modami do grafiki i było mega pięknie ! Nardmar jes piękny :)
wiec poczekam jak tak zrobią z horizon :)
Ja gothica 3 po premierze przeszedłem, gra chodziła mi w 20 fps ze spadkami do 12 he he. Teraz gram na dość wydajnym kompie znowu w Gothica 3 i mam zblokowane na 70 fps (moge wiecej ale taki mam monitor) a spadki i tak są. Mi się wydaje że ta gra ma taką charakterystykę tych przycinek, podczas szybkiego zapisu, teleportacji itp. Kiedyś mi to nie przeszkadzało ale teraz już irytuje :)
Słuchaj, jak ja gram w 4k na 2070 super od zotaca to jakie przycinki... inna sprawa ze gra na nvme na systemowej leży. moze to robi tak wielka roznice jak ssd w ps5 ? :P oczywiscie w 4k na ultra ale widac juz nie ma takiej extra super płynnosci jak w fullhd. monitor aorus gigabyte robi robote
2070 jest wyraźnie wolniejszy od 1080ti, a do tego ma 8 gb zamiast 11 jak 1080ti. To jest sila tej karty. Ilość vramu. Właśnie dlatego zawsze 1080ti będzie lepszy od każdego istniejącego Turinga z wyjątkiem 2080ti oczywiście, który też ma 11 gb vramu :) O radeonach nawet nie wspominam, bo każdy z nich też ma 8 gb, a do tego nie ma obsługi RT. W 1080ti mimo, że jest programowy, a nie sprzętowe to że względu własnie na te 11 gb vramu, 1080ti jest jedynym istniejącym Pascalem z grywalnym RT. 1080 noTi w dół (wliczając wszystkie 1660 ti/Super etc) RT będzie tylko aktywne w opcjach, ale płynności nie będzie nawet na low. Dla porównania i w Metro Exodus i Shadow of Tomb Raider grasz włączonym Rt w 1080p że wszystkim na maks w okolicach 35 klatek. Programowo!! To zasługa tylko o wyłącznie 11 gb vramu.
Bo zawsze trzeba na coś ponarzekać :P
Hydro, Ty grasz w FullHD skalowanym do 4k dlatego tak płynnie Ci chodzi, sto razy Ci było tłumaczone , że Twój projektor ma przetwornik 1080p i skaluje obraz do 4k a to nie to samo jakby miał "pracować" z obciążeniem dla natywnego 4k. Serio, nie możesz odróżnić tak podstawowych rzeczy? I nie, 1080Ti nie jest wydajniejsze od 2080 a nawet nie jest już od 2070. A włączone RT nie jest grywalne na żadnym Pascalu, gdzie nawet najsłabszy RTX 2060 robi miazgę z 1080 Ti z włączonym raytraycingiem. Masz masę testów w sieci więc komu chcesz ten kit wcisnąć :)
Ryzen 5 2600 24 GB Ram i RX 580 8 GB na wysokich w full HD ponad 80 FPS czasami dropy do 40 ale bardzo, bardzo rzadko
Nowe bugi wersji PC:
Snow doesn't deform in the snow areas in the Frozen Wildlands version on PC while it does on PS4.
Physics bugs out at framerates above 60 fps, especially the hair.
Broken face animations(eyebrows and eyes twitching) above 30 fps.
reddit.com/r/horizon/comments/i6kqng/no_snow_deformation_is_this_something_they/
Śnieg nie zachowujący się jak śnieg w dodatku Frozen Wildlands to jeden wielki lol
Przejrzałem steam i te komentarze. Czegóż innego można było się spodziewać, jeżeli nie płaczu "znafców", że gra ma złą optymalizację.
Ludziom, co dobrze dobrali parametry komputerów, "chodzi" dobrze.
Wiele kompów z i5 sparowane z kartami rzędu 1070/1080 z bottelneckiem od >= 28% <facepalm> szkoda, że nie i3 z 2x2080TI, PSU450W...
TO NIE MA PRAWA DOBRZE CHODZIĆ!
Optymalizacja to mega plus tej gry.
Potwierdzam.
youtube.com/watch?v=beO0CF6EJ7E
Problemy? Jakie problemy? Czy w rdr2 czy w tym tytule nie miałem żadnych problemów, nic dziwnego że większość osób ma crashe czy blue screeny skoro chcecie odpalic wymagające gry
Zero problemów.
youtube.com/watch?v=VGUdI0yODNg
Tymczasem PS4.
youtube.com/watch?v=AFjTQGWE1iU