Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Microsoft Flight Simulator 2020 - zobacz testy gry w różnych konfiguracjach

30.07.2020 22:14
😜
1
Grabazlock
11
Legionista

1440P + 3900X + GF2800 + 32GBRam + Saitek X55 czy to znaczy że mam potężny sprzęt O_o

30.07.2020 23:01
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1339461
9
Senator

No gra jeśli chodzi o ogrom, grafikę i nowinki technologiczne wygląda bardzo dobrze. Ale nie wiem w sumie dla kogo taka gra. Bo raz, że gatunek jest dość niszowy a dwa, że wymaganie sprzętowe spełni niewielu graczy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2020-07-30 23:05:22
30.07.2020 23:15
2.1
3
zanonimizowany1341339
0
Legionista

Na pewno jest skierowana dla koneserów i fanów gatunku, a tych jest sporo. Zwykły milośnik protych samograjów od Sony nie ma czego tu szukać.

31.07.2020 06:10
2.2
2
zanonimizowany1341455
1
Junior

Wymagania wysokie, ale należy pamiętać, że ostatni MFS wyszedł 14 lat temu, a ludzie wciąż w niego grają. Giera zrobiona z myślą o przyszłości, tym bardziej, że ma być ciągle rozwijana.

31.07.2020 06:32
maciell
2.3
maciell
122
Senator
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=AEkNQVWkgpc&feature=emb_logo
Dosyc fajne pokazane i wytlumaczone sposoby kontroli lotu.

Po wlaczeniu wszystko na easy - mozna grac na padzie. Gra wyjdzie na konsole xbox wiec musi byc dumb down. Co mnie zdziwilo to to, ze mysalalem, ze gra bedzie pobierac petabajty danych. Okazalo sie, ze testujacy po 10h mial tylko 8 GB. W przyszlosci obsluga RT, ale juz teraz te chmury wygladaja niesamowicie. Kusi mnie ta gra zakupem na premiere zwlaszcza, ze mam pedaly+hotgas. No, ale poczekam za VR.

Testujacy mial 3900+16 gb+2080 ti i na ultra 4k mial ledwie ponad 30 klatek. No ,ale graficznie ta gra naprawde wymiata. Duzo ludzi kupi, aby sobie polatac nad nasza planeta. Zwlaszcza, ze pan stwierdza, ze Google rozwiazania pozostaja w tyle.

31.07.2020 08:33
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany1296099
34
Generał
Wideo

Jestem pozytywnie zbudowany. Wychodzi na to, że na obecnym sprzęcie w 1440p będę bardzo komfortowo mógł latać medium/high. Ale i tak na koniec roku planuję upgrade sprzętu właśnie specjalnie pod ten tytuł.

https://www.youtube.com/watch?v=ctmzO6DBydc

post wyedytowany przez zanonimizowany1296099 2020-07-31 09:53:55
31.07.2020 09:12
😢
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
wwad
122
Generał

Jak zieloni nie zdziałają cudów w nowej generacji GPU to ja gierkę odpuszczam :(
Ta gra prócz grafiki nie ma nic do zaoferowania a bez 4k i 60 FPS na ultra nie ma dla mnie sensu się w to pakować obecnie może za parę lat ale wtedy pewno będzie już coś lepszego.

31.07.2020 09:21
4.1
3
zanonimizowany1341455
1
Junior

Jeżeli według Ciebie ta gra poza grafiką nie ma nic do zaoferowania, to nie jest dla Ciebie. Jest masa ludzi, którzy będą się jarać przez 3h lotu patrząc na kontrolki. Za parę lat, na bank nie będzie niczego lepszego.

31.07.2020 10:00
Kserkses
4.2
1
Kserkses
181
Generał

Za parę lat nie będziesz miał nic lepszego, zresztą zobacz ile tego typu gier jest na rynku i jak długo. A MFS odpuść sobie na wstępie, bo jak widzisz w tej grze tylko grafikę to pozostawię to bez komentarza.

31.07.2020 09:28
T_bone
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Są dwie rzeczy w tych testach Digital Foundry, które trzeba mieć na uwadze:
- nie latają nad bogatą w szczegóły metropolią jak Nowy Jork, nie ma w okolicy dużego lotniska z aktywnym ruchem lotniczym;
- pomiar nie jest prowadzony przy widoku z kokpitu, a ten ma drastyczny wpływ na wydajność.

To bardzo optymistyczne wideo.

post wyedytowany przez T_bone 2020-07-31 09:29:55
31.07.2020 10:38
5.1
mariuan
1
Junior

Faktycznie, przy widoku z kokpitu fps'y będą mniejsze, ale pamiętajmy że te modele to nie poziom pmdg. Dlatego warto nie skakać od razu po wersje płatne tylko sprawdzić jak goły tytuł działa nam w game pass. A resztę zobaczymy w praniu.

31.07.2020 10:52
Fear87
5.2
Fear87
92
Generał

Dodatkowo przy ładniej pogodzie i bez dużej ilości chmur. Nie wiadomo też jak bogaty jest traffic.

post wyedytowany przez Fear87 2020-07-31 11:00:54
31.07.2020 10:42
Persecuted
6
odpowiedz
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Czyli ta gra to trochę taki Crysis, bo w chwili premiery w zasadzie nie ma konsumenckiego sprzętu, który uciągnąłby to na full i z pełną płynnością (a w przyszłości dojdą pewnie jeszcze paczki uszczegóławiające grafikę wybranych lokalizacji i VR, więc wymagania jeszcze podskoczą). To jest chyba ta "grafika przyszłości", na którą wszyscy czekali :). Z drugiej strony sprzętożerność wynika tu pewnie też ze skali gry i zastosowanej technologii. Podejrzewam, że nadchodzące konsole w połączeniu z np. UE 5.0 (i obecną na nim, nowatorską technologią nanite) mogą dawać zbliżone rezultaty, choć zapewne w mniejszej skali.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-31 10:51:32
31.07.2020 12:05
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
DonPercent
5
Centurion

Trzeba mądrze grę umieć ustawić. Niektóre rzeczy mogą być na highest/higher zamiast ultra, vsync off i już mamy 30 klatek więcej. A różnica w wyglądzie często żadna.

post wyedytowany przez DonPercent 2020-07-31 12:09:16
03.08.2020 00:01
giermeq
7.1
giermeq
11
Legionista

"vsync off i już mamy 30 klatek więcej" - wiem, że te 30 klatek odnosi się również do reszty ustawień z ultra na high, natomiast dobrze zaimplementowany vsync nie powinien ci zabrać klatek więcej niż powyżej zdolności wyświetlania twojego monitora, więc jeśli masz 45 klatek, to wyłączenie vsynca nie powinno wiele zmienić, co najwyżej te 1/2 klatki które pobierze z mocy obliczeniowej.
Dobrze jest go wyłączyć tylko w sytuacji gdy masz monitor powiedzmy 120hz, a w grze masz te 75 klatek - wtedy jest zbędny, a zamiast niego lepiej włączyć zwykłe ograniczenie klatek do konkretnej stabilnej ilości, żeby mieć stałą płynność rozgrywki. A różnica z ultra na high - zależy jak patrzeć, jeśli jesteś osobą która nie zwraca uwagi na rozdzielczość cieni w kabinie, czy na ilość obiektów renderowanych wraz z odległością, wtedy faktycznie różnica żadna. No, chyba, że jesteś estetą i kują cię w oczy wszystkie te różnice. Reasumując - to czy widać różnice w wyglądzie, zależy od tego jaką wagę do tego przykładasz.

04.08.2020 12:09
7.2
DonPercent
5
Centurion

Chodzi mi o to, że zwykły vsync (nie mialem do czynienia z nowymi typami, ale pewnie robia to samo) strasznie obniża reakcję gry na nasze działanie, a niekoniecznie obniża fps. Może źle się wyraziłem. W szybkich grach może to się przydawać, ale ja zawsze to wyłączam, bo tak jak wspomniałem - nie widzę, a za to czuję ogromną różnicę w czasie reakcji z tym ustrojstwem włączonym.

post wyedytowany przez DonPercent 2020-08-04 12:10:42
31.07.2020 12:56
Tromek
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Tromek
43
Pretorianin

Może dobrze wygląda ale to nie jest dla mnie latanie trochę nudne jest Zanim dolecisz od miasta do miasta to byś musiał 3 godziny przy tym siedzieć

31.07.2020 14:02
Fear87
8.1
Fear87
92
Generał

Dlatego lata się na Vatsim z kontrolą i dodatkiem samolotu, który symuluje wszystkie systemy. Wtedy nie ma czasu na nudę, no... może lekką ;)

02.08.2020 23:49
giermeq
8.2
giermeq
11
Legionista

Nie jestem w 100% pewny jak w tym przypadku, ale większość tego typu symulatorów oferuje przyspieszenie czasu w trakcie lotu, więc zawsze możesz po prostu przyspieszyć czas podróży. Po 2 nikt ci nie każe brać lotów transatlantyckich, zawsze możesz latać z Berlina do Warszawy ;)

post wyedytowany przez giermeq 2020-08-02 23:52:26
Wiadomość Microsoft Flight Simulator 2020 - zobacz testy gry w różnych konfiguracjach