Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Valorant - zdaniem graczy dźwięk wypada źle i jest to problem

28.07.2020 14:31
Sevek007
😃
1
3
Sevek007
86
Lost Heaven citizen

Moim zdaniem odkąd gra wyszła z bety to cała wygląda źle.

28.07.2020 14:58
2
4
odpowiedz
Wixy94434
1
Konsul

Niektórzy wskazują, że udźwiękowienie w omawianym tytule wypada gorzej nawet od starego systemu z CS:GO – jeszcze sprzed wprowadzenia HRTF. Zdaniem jednego z graczy na zdecydowanie lepsze udźwiękowienie można było natrafić także w strzelankach, które zostały wydane dekadę temu. Dźwięk w Valorant zdaje się być wręcz zero-jedynkowy – albo słyszymy wroga świetnie, albo wcale.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/valorant-zdaniem-graczy-dzwiek-wypada-zle-i-jest-to-problem/z01e352
Aha i to w grze nastawionej na twardy E sport gdzie uchwycenie dźwięków kroku przeciwnika to element gry i oni chcą rywalizować z CS go

28.07.2020 15:42
blood
3
odpowiedz
blood
245
Legend

"Gracze" zawsze narzekają na dźwięk, bo na to najłatwiej zrzucić winę, że się dostało czapę. w PUBG od 3 lat jest płacz, że wszystko jest za głośno, tylko kroki za cicho. Dochodzi do sytuacji kuriozalnych, że gracze oskarżają dewelopera o pogorszenie słuchu, bo podgłaśniają grę do granic możliwości, żeby usłyszeć kroki. Przecież kroki w rzeczywistości są ciche, a po takich narzekaniach dochodzi do sytuacji jak w Valorant, że praktycznie nie ma różnicy w głośności dźwięku w relacji do odległości i faktycznie albo słychać głośno, albo w ogóle. Niestety graczom nie dogodzi i zawsze będzie narzekanie niezależnie od sytuacji.

28.07.2020 15:42
FireJach
4
odpowiedz
FireJach
94
Generał

gram i musze stwierdzic, ze tez mam problem. Nie moge uslyszec w jakiej odleglosci jest przeciwnik

28.07.2020 16:32
pieterkov
5
odpowiedz
pieterkov
150
Senator

Próbowałem atmos i dts i nie daje to absolutnie nic poza dodaniem paskudnego echa.

28.07.2020 19:40
ReznoR666
6
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

A co z Windows Sonic for Headphones, które każdy może włączyć za free? Nawet z tym HRTF dźwięk jest kiepski?

post wyedytowany przez ReznoR666 2020-07-28 19:42:55
30.07.2020 08:15
keeper_4chan
😜
7
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Widać że ciężko sklonować CSgo z dodatkami, nawet po tylu latach.

28.08.2020 16:06
pieterkov
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
pieterkov
150
Senator

Niestety riot ma graczy gdzieś:
- "Optymalizujemy grę w taki sposób, aby odgłosy kroków były słyszalne, a nie tak, aby ich głośność obrazowała dystans dzielący nas od wroga" bo "nie chcemy zachęcać graczy do podkręcania głośności gry do bolesnego poziomu, aby usłyszeć delikatne odgłosy" - ABSURD. Innymi słowy gra jest optymalizowana pod potato hardware...
- "odgłosy dobiegające z przodu będą brzmiały tak samo, jak te dobiegające ze źródła znajdującego się pod tym samym kątem, ale z tyłu. Niektórzy gracze chcieliby usłyszeć różnicę, ale aktualnie nie jest to możliwe."

https://playvalorant.com/pl-pl/news/game-updates/ask-valorant-6/

28.08.2020 16:15
KiddoXGamer
8.1
KiddoXGamer
51
Konsul

Innymi słowy gra jest optymalizowana pod potato hardware... Czyli... tak jak powinna być?

28.08.2020 16:16
blood
8.2
blood
245
Legend

- "Optymalizujemy grę w taki sposób, aby odgłosy kroków były słyszalne, a nie tak, aby ich głośność obrazowała dystans dzielący nas od wroga" bo "nie chcemy zachęcać graczy do podkręcania głośności gry do bolesnego poziomu, aby usłyszeć delikatne odgłosy" - ABSURD. Innymi słowy gra jest optymalizowana pod potato hardware...

Nie optymalizowane pod potato hardware, tylko zapobieganie sytuacji z PUBG, gdzie kroki mają wiele poziomów głośności i ludzie podkręcają głośność gry zdecydowanie powyżej poziomu obojętnego dla słuchu. Potem Ci sami gracze narzekają, że wybuchy są za głośne. Trzeba znaleźć jakiś złoty środek, ciężko jest wymyślić coś sensownego, a czego ludzie nie będą nadużywać, a przy tym cierpieć.

29.08.2020 20:06
pieterkov
8.3
pieterkov
150
Senator

1. Niech zrobią 2 ustawienia. Taki battlefield ma z jednej strony taśmy wojenne na których słychać wszystko, a z drugiej tryb hi-fi, gdzie kroków nie słychać prawie wcale.
2. Niech oddzielą głośność wybuchów/wystrzałów od kroków. Pierwsze przyciszysz drugie podgłośnisz.
3. Jaki to problem opracować binaural dla stereo?

Wiadomość Valorant - zdaniem graczy dźwięk wypada źle i jest to problem