Polskie Witchfire – co dalej z grą The Astronauts?
Gra wygląda naprawdę dobrze, więc nie ma co się dziwić, że ośmiu osobom, trochę zajmie jej dopieszczenie. Zakładam, że ta gra może się pojawić dopiero za 2-3 lata. Problemem jest tylko to, że za taki czas może się okazać, że ta gra już nie będzie się tak dobrze prezentować albo zdąży wyjść jakaś inna podobna gra, która pogrzebie Witchfire.
Raczej 7 niz 8, adrian chmielarz jest zbyt zajety namietnym graniem w destiny 2.
jak można nie umieć określić np. w półrocznym/rocznym przedziale czasu kiedy gra może wyjść , coś chmielarz ściemnia , albo z grą jest bardzo źle.
To raczej kwestia przygód tworzenia gier z chmielarzem aniżeli samym stanem tej gry. Stworzenie shootera na ue4 to jest kwestia miesięcy nawet jeżeli ma się tylko kilka osób w zepsole, ten silnik przecież został stworzony do unreal tournament.
Tyle, że u chmielarza najpierw robili przez rok jakiś survival który potem został całkowicie skasowany, następnie przenieśli się na ten shooter, później był jakiś etap ciszy, potem zaczęli chwalić się tym, że sklonowali destiny, a następnie znowu cisza.
Trzymam za nich kciuku od pierwszej zapowiedzi, ale mam coraz większe obawy. To znaczy wierzę, że finalnie dostarczą dobry produkt, ale jeżeli nastąpi to zbyt późno (czytaj: po tym jak nowa generacja zdąży już na dobre zagościć), ich gra może zwyczajnie zginąć w gąszczu większych i bardziej rozpoznawalnych tytułów, na tle których niekoniecznie będzie się wyróżniać tak, jak robi to teraz.
Z osobą Chmielarza mam problem. Bo nie da się ukryć ma talent i łeb do gier. Teenagent, Książe i Tchórz cudowna klasyka przygodowa, potem zwrot w stronę fps-ów - Painkiller i Bulletstorm. Ethana nie grałem , ale mi sięwydaje, że teraz gry jego to skupia się przede wszystkim na grafice - fascynacja fotogeometrią. Do tego, nie czuje klimatu światu Witchfire, brakuje mi dobrego szybkiego brutalnego fps w stylu Painkiller czy Serius Sam 1 przyprawionego fajnymi realnymi miejscówkami i modelami broni. Może nie na temat ale HL1 i OP4 odkrywam na nowo z nowymi modelami spluw: https://www.youtube.com/watch?v=wWowUdrPxcE&feature=emb_title ile bym dał aby ktoś zrobił taki shooter, nawet na starszym engine... ;)
Sam nie lubię laserów, magiczny mocy i innych dziwnych broni. Trzymam i tak kciuki za Witchfire bo jednak ekipa umie bardzo dobrze, jak widać, korzystać z UE4 i warto wspierać polskie gry :)
Ps. Może potem warto zrobić klasyczne 2D - Teenagent 2... choć jak znam jego podejście, mówił często, że nie lubi robić następnych części to będzie ... no chance