Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Polskie Witchfire – co dalej z grą The Astronauts?

24.07.2020 09:21
Shadoukira
1
Shadoukira
101
Chill Slayer

Gra wygląda naprawdę dobrze, więc nie ma co się dziwić, że ośmiu osobom, trochę zajmie jej dopieszczenie. Zakładam, że ta gra może się pojawić dopiero za 2-3 lata. Problemem jest tylko to, że za taki czas może się okazać, że ta gra już nie będzie się tak dobrze prezentować albo zdąży wyjść jakaś inna podobna gra, która pogrzebie Witchfire.

24.07.2020 10:08
2
2
odpowiedz
wooda
99
Konsul

Raczej 7 niz 8, adrian chmielarz jest zbyt zajety namietnym graniem w destiny 2.

24.07.2020 10:42
ddawdad
3
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

Czyli na 2020 już nie ma co liczyć, ale w sumie już się tego spodziewałem. :P

24.07.2020 11:41
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_D_i
145
Generał

jak można nie umieć określić np. w półrocznym/rocznym przedziale czasu kiedy gra może wyjść , coś chmielarz ściemnia , albo z grą jest bardzo źle.

24.07.2020 13:15
Persecuted
4.1
1
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Zacznij robić gry, to zrozumiesz "jak można nie umieć" :).

24.07.2020 13:15
4.2
1
jakisnick
63
Konsul

To raczej kwestia przygód tworzenia gier z chmielarzem aniżeli samym stanem tej gry. Stworzenie shootera na ue4 to jest kwestia miesięcy nawet jeżeli ma się tylko kilka osób w zepsole, ten silnik przecież został stworzony do unreal tournament.

Tyle, że u chmielarza najpierw robili przez rok jakiś survival który potem został całkowicie skasowany, następnie przenieśli się na ten shooter, później był jakiś etap ciszy, potem zaczęli chwalić się tym, że sklonowali destiny, a następnie znowu cisza.

24.07.2020 13:14
Persecuted
5
odpowiedz
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Trzymam za nich kciuku od pierwszej zapowiedzi, ale mam coraz większe obawy. To znaczy wierzę, że finalnie dostarczą dobry produkt, ale jeżeli nastąpi to zbyt późno (czytaj: po tym jak nowa generacja zdąży już na dobre zagościć), ich gra może zwyczajnie zginąć w gąszczu większych i bardziej rozpoznawalnych tytułów, na tle których niekoniecznie będzie się wyróżniać tak, jak robi to teraz.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-24 13:16:14
24.07.2020 18:07
6
odpowiedz
nfsfan83
14
Legionista
Wideo

Z osobą Chmielarza mam problem. Bo nie da się ukryć ma talent i łeb do gier. Teenagent, Książe i Tchórz cudowna klasyka przygodowa, potem zwrot w stronę fps-ów - Painkiller i Bulletstorm. Ethana nie grałem , ale mi sięwydaje, że teraz gry jego to skupia się przede wszystkim na grafice - fascynacja fotogeometrią. Do tego, nie czuje klimatu światu Witchfire, brakuje mi dobrego szybkiego brutalnego fps w stylu Painkiller czy Serius Sam 1 przyprawionego fajnymi realnymi miejscówkami i modelami broni. Może nie na temat ale HL1 i OP4 odkrywam na nowo z nowymi modelami spluw: https://www.youtube.com/watch?v=wWowUdrPxcE&feature=emb_title ile bym dał aby ktoś zrobił taki shooter, nawet na starszym engine... ;)

Sam nie lubię laserów, magiczny mocy i innych dziwnych broni. Trzymam i tak kciuki za Witchfire bo jednak ekipa umie bardzo dobrze, jak widać, korzystać z UE4 i warto wspierać polskie gry :)

Ps. Może potem warto zrobić klasyczne 2D - Teenagent 2... choć jak znam jego podejście, mówił często, że nie lubi robić następnych części to będzie ... no chance

post wyedytowany przez nfsfan83 2020-07-24 18:10:51
24.07.2020 20:00
Matysiak G
7
2
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Dzwonił Grayson z Bulletstorma i pytał, gdzie jego spluwa.

Wiadomość Polskie Witchfire – co dalej z grą The Astronauts?