Spider-Man Miles Morales z opcjonalnym trybem 4k / 60 FPS
4k 60fps jako performance mode na konsoli za 2500zł?
Na Uberlow może by się dało ;) Myślę ze PS5 ze swoim słabym GPU mimo wszystko potrafilo by to zrobić, ta gra to i tak nie będzie prawdziwy nextgen tylko rozbudowany samodzielny dodatek do jedynki, a ta graficznego szału nie robiła.
A Ty grałeś chociaż w jedynkę? Bo tak się składa że to była jedna z ładniejszych gier na ps4 a piszesz że graficznego szału nie robiła xD.
Normalna sprawa.
Tak jak już pisałem - jeżeli w grach na nowych konsolach będzie się dało wyłączyć ray tracing to każda powinna chodzić w 4k/60 fps na detalach High.
Kurde taka gra na konsoli w 60 fps. No ładnie, czekam. W sumie nawet gdyby było 30 fps to i tak bym czekał ale to już inna sprawa ;)
Nie ma gorszej gry którą przeszedłem niż Spiderman 2018.
Skoro ją przeszedłeś, to znaczy, że wcale nie była taka zła ;) Inaczej wyszłoby na to, że masz skłonności masochistyczne i lubisz się torturować.
Koleś co się burzy że krytykują tlou, sam jęczy od 2 lat na forum że mu się spiderman nie podobał
Ja się burze ze krytykują tlou2? W którym miejscu? Sam dałem 8/10 i wytknąłem wady.
Tak czy owak Spiderman nie ma startu do tlou2.
Coś czuje że w ps5 będzie standardem 60 klatek. Jeśli będzie wybór 60 klatek 4k i 30 klatek 4k ray tracing to wybiorą opcje 1. Skoro już niektóre gry na ps4 pro chodzą w 60 klatkach to na ps5 spokojnie pójdą.
Nie ma na to najmniejszych szans , jak mocna konsola by nie była to zawsze twórcy będą mogli albo dać 60fps albo dopieścić jeszcze bardziej grafike i na 100% w grach typu Spider-man/God of war twórcy postawią na ładniejszą grafike niż klatkarz. Zresztą mi taka opcja odpowiada , na konsoli stabilne 30 klatek w grach typowo singleplayer jest wystarczające . Obecnie przechodzę TLOU2 i klatkarz idealnie mi siada , natomiast już gry FPS nastawione na dynamike poniżej 60 klatek to męczarnia.
Nie ma ogólnego standardu. Płynność działania gry jest zależna od podejścia jakie wybiorą twórcy danej gry, oraz to, jakie opcje zmiany jakości grafiki zdecydują się udostępnić graczowi.
Branża się zawsze zmieniała więc nie możesz mieć pewności że twórcy zawsze będą stawiać na daną rzecz. Tym bardziej że na konsolach coraz częsciej mamy stabilny framerate i/lub możliwości wyboru framerate'u. Z nowym CPU w następnej generacji jestem pewny że większość gier będą ofiarować możliwość grania w min. 60 klatkach na sekunde.
Nie mogę się doczekać, Spdierman z 2018 był najlepsza gra o człowieku pająku i jedna z najlepszych gier superbohaterskich :)
4K 60fps i HDR w HDMI2.1. -> czekam ! ciekawe tylko ile osób ma już TV z HDMI2.1 bo sądzę że pewnie z 1 na 5.
Raczej 1/50. Jeżeli nie 1/500. Mało kto zmienia TV na bieżąco, bo i po co?
bez HDMI2.1 nie ma szans na 4:4:4 HDR 4K i 60fps / więc jest to bełkot marketingowy dla większości odbiorców, chyba że będzie mowa o 4:2:2 jeśli chodzi o kolorystkę, co więcej wspominanie jeszcze o 12bitach to już w ogóle kosmos :D
Zaraz, zaraz. 4k i 60fps będzie w złączu 2.0a, a w złączu 2.1 to jest 4k i 120fps
Powszechne HDR na wysokim poziomie, to nadal pieśń przyszłości. Z resztą, dla przeciętnego zjadacza chleba, to nie ma specjalnie znaczenia, bo albo nie wie, że jest różnica, albo nie chce/nie może dopłacać za mimo wszystko bajer.
Jak na starym silniku z PS4 ciezko o 60klatek, to co dopiero nowe gry.
Na 60fps w 4K raczej nie ma szans, konsole są za słabe. PS5 i XSX celują w 30fps.
Znowu? Który to już raz? Potem przy PS6 będzie 8k i 30fps...
Te konsole będą w stanie zapewnić 60fps w 4k ale pójdą na kompromisy graficzne.
Wolałbym 2K (1440p) 60 fps i normalną grafę. Czemu wszędzie pchają te 4K. Skoro 2K też daje radę.
Trzeba jakoś sprzedać telewizory 4K. Jeszcze trochę i to samo zacznie się z 8K.
Podejrzewam, że nie będzie przełomu graficznego względem oryginalnego Pająka, więc mogą sobie pozwolić na natywne 4k. To tylko takie większe DLC jak First Light i Lost Legacy, więc nie zobaczymy tu nowego silnika.
Zgadzam się natomiast z tym, że nowe gry nie powinny celować w natywne 4k, bo to strata mocy. Dotychczasowe exy na PS4 wyglądały bardzo dobrze z tymi wszystkimi szachownicowymi sztuczkami. Dodatkowo podejrzewam, że z biegiem czasu AMD dopracuje swoje FidelityFX, czy inną odpowiedź na DLSS i zaimplementują to w kolejnych wersjach softu na PS5 i XsX, tak jak w tej generacji z czasem dodano obsługę HDR. To mogłoby dodatkowo poprawić wydajność.
Nie ma to jak podać tytuł sequela w opcjonalnym newsie nie pisząc nic o nim wcześniej
Śmiać mi się chce jak czytam wasze komentarze i podjarki że gra bd w 4k i 60fps nawet bez RT xd za dużo filmów scfi oglądacie ;) zejdzcie na ziemię. Dostaniecie wybór pomiędzy 4k albo 60fps jak do tej pory, tylko z lepsza grafika.
Informacja o 4k+60fps pochodzi od Insomniac. Podejrzewam, że taką wydajność właśnie otrzymamy, przy czym nie ma co liczyć na specjalny upgrade grafiki. To nie jest zupełnie nowa gra, tylko takie standalone dlc. Pamiętaj, że w grach open world jednym z głównych hamulcowych jest procesor, a tutaj będziemy mieli olbrzymi skok. Przeskok z 4TF GCN na ~10TF RDNA2 to też konkretny zastrzyk mocy. Jeżeli grafika będzie na zbliżonym poziomie co oryginał, to 4k/60fps jest jak najbardziej osiągalne.
Chodzi o upscalowane, CBR 4K pewnie.