Watch Dogs Legion – RTX 2080 Ti nie wystarcza do 60 fps w 1080p
A co wy myślicie? Trzeba odpowiednich zasobów, żeby wygenerować taki fotorealizm:
W minecraft ray tracing mocno obciąża RTX 2080Ti, a co dopiero taki Watch Dogs Legion. Będę grał bez tego bajeru chyba, że DLSS 2.0 sporo zmieni w tej sytuacji.
"Pozostaje mieć nadzieję, że do premiery deweloperom uda się jeszcze zoptymalizować swoje dzieło"
Kiepski żart nawet na pierwszego kwietnia.
W 2020 ludzie powinni już wiedzieć, że Ubisoft nie umie w optymalizację.
Ubisoft i ich silniki, wszystko oparte na silnik z pierwszego Assassins Creed, ale to trzeba być zdolnym by gra tak brzydka sprawiała że najlepsza karta pada na kolana.
Jak jeszcze dołożą VMProtect, Denuvo to wydajność znów spadnie, czasy ładowania się wydłużą a procki będą torturowane.
A co wy myślicie? Trzeba odpowiednich zasobów, żeby wygenerować taki fotorealizm:
Ale jest napisane work in progress. Przecież mogą to jeszcze zepsuć
czy tylko mi te strzelanie w WD2 i w Legion wygląda tak sztucznie i .....nie "funowo" ,że aż się odechciewa na to patrzyć?
7 lat minęło, a gra ciągle gorzej wygląda od jedynki z E3 2013
No trudno. Może RTX 3080TI za 8k da radę :D
Kolejny przykład na to że trzeba powoli rezygnować z modernizacji PC. Na dodatek ludzie oburzaja się że PS5 będzie za ok 2500zl...gdzie karta za 6k nie daje rady w 1080p
Nie generalizujmy. Ubisoft jest po prostu nieudolny w optymalizacji, większość gier AAA będzie chodzić na ultra w 4K na tej karcie jeszcze przez lata, i to znacznie lepiej wyglądających niż to coś.
gdzie karta za 6k nie daje rady w 1080p
Nie żeby coś, ale konsole nie muszą radzić sobie lepiej. Ubi to Ubi optymalizacji nie lubi, w AC:V ma być "przynajmniej" 30fps, a już kilka razy mówili "30fps to KINOWE UCZUCIE" (tzn. "nie umiemy optymalizować gier"), więc nie spodziewałbym się 60fps na konsolach.
Zaloze sie ze gra pojdzie w 60fps po wylaczeniu RTX i moze jakis bardziej zasobozernych bajerow na RX 580 czy GTX 1660.
Nie wolno byc niewolnikiem "ultra" bo to wlasnie powoduje wzrost cen kart, kiedy ludzie maja poczucie niepelnej gry nie majac wszystkich suwakow na prawo i kupuja karty w cenie calego komputera.
Tragedyjaaa, wszystkie ŁoczDogz sa... Denne? Od kazdej z dwoch poprzednich czesci sie odbijalem po max godzinie gry. Niczego innego nie spodziewam sie przy najnowszej odslonie, wiec.... Sral pies legion i jego raytracing ;)
Ile razy trzeba powtarzać, że wymagania gier można ciągnąć w górę w nieskończoność.
Wydawcy współpracują z producentami kart graficznych. Detale ultra są zawsze ustawiane tak, by tylko high-end przekroczył magiczne 60 fps. Tak jest od lat, a że nadchodzi premiera nowych RTXów, to nic dziwnego że seria 2xxx już do ultra nie wystarczy.
Zwykłe SSAO czy jego pochodne można podkręcić tak, że każde GPU się zagotuje. Shaderowe efekty post-process nie mają górnej granicy wymagań. Ilość przebiegów, czy próbkowań można zwiększać w nieskończoność, a że to ma zerowe znaczenie dla grafiki jest bez znaczenia.
Liczą się tylko słupki w testach kart, bo to je sprzedaje.
Digital Foundry często robi własne zestawienia detali. Przykładowo w AC: Odyssey ich rekomendowane ustawienia są wizualnie bliskie ultra tj. trzeba wpatrywać się w statyczny widok i jeszcze wiedzieć czego szukać, by dostrzec różnicę, ale w kwestii wydajności jest to 30% zysk FPS.
Także bez paniki. RTX 2080 Ti spokojnie wyciągnie 120 fps w 1080p jak nie więcej przy bardzo wysokich detalach.
Już w Watch Dogs 2 na GTX 1660 Ti po wyłączeniu tylko realistycznych odbić w wodzie fps'y skoczyły u mnie z 55-60 do stabilnych 80-85. Reszta ustawień na ultra. Nie dziwię się, że z ray tracingiem nie uciągnie 60 fps'ów.
Ubisoft nie umie w optymalizacje, ich gry które działają na silniku z nowych AC działają tragicznie i są mega zasobożerne, Far Cry'e działają spoko bo działają na innym engine, The Division działa na Snowdropie to też działa elegancko, Steep, The Crew 2, For Honor także, ale Watch Dogsy i Assassyny to jakaś porażka.
Do tej pory mam spadki w mieście w Watch Dogs 1, co by nie mówić o 2, a taki Far Cry 5 dla porównania śmiga na ultra bez zacinek xD
Zasobożerność tego silnika jest wręcz paskudna, i liczyłem że przez tyle lat będą w stanie coś z tym zrobić, no ale jednak nie.
"Ubisoft nie umie w optymalizacje..." Nie cierpię tego sformułowania, to taka dziwna moda mówić niepoprawną polszczyzną.
Czyli WD znów słabo zoptymalizowany jak WD 1 i WD 2... Czy naprawdę dobrą optymalizację potrafią robić tylko ludzie od Far Cry? Dobrze że dadzą możliwość wyłączenia RT (z tego co wiem to z 60 fpsów wpierdziela)
WD 1 wcale nie było tak źle zoptymalizowane. W 1080p na Ultra gra miała ~60fps na topowych (na tamten moment) kartach r9 290x i gtx 780ti. W połączeniu z i5 4r/4w. Dopiero dowalenie MSAAx4 robiło dropy na ~50fps.
Inne marki Ubi jak The Division, Steep czy The Crew są bardzo dobrze zoptymalizowane, a taki świeży HyperScape, R6 Siege czy For Honor wręcz mistrzowsko
Nie wiem jak było podczas premiery, ale ograłem to pół roku później na i5 4590 i R9 280x przy mieszanych high/ultra w 60fps i dropów nie miałem.
Przecież od początku było wiadomo, że pierwsza generacja kart z rtx tylko do kosza będzie się nadawać. 3050 powinna działać lepiej niż 2070.
watch dogs 1 i 2 wyroznia sie swietna optymalizacja wiec dlaczego nie mialo by byc inaczej w tym przypadku
Ahh, Ubi, mistrzowie skopanej optymalizjacji znów w akcji! Czy oni mogli by choć raz zrobić coś co będzie albo bardzo dobrze zoptymalizowane albo bardzo dobrze wyglądać, chociaż jedno z tych dwóch opcji? ALE oni nas przechytrzyli! Wzięli 2 najgorsze opcję z obu rozwiązań i mamy grę graficznie zatrzymaną w 2016-2017 roku z ustawieniami medium-high na konsolach oraz 30 fps, tzn LEDWO 30fps w statycznych lokacjach a tak właściwie to około 28fps.
Boże jak ja gardzę tą nędzną firma... nie dość ze masową skalę produkują klony własnych gier z MAKSYMALNIE zużytymi pomysłami, odpowiadają za jedne z najgorszych wytworów game-designu tj. wieże ubisoftu, dodają mikrotransakcję do singlowych tytułów, wszystko blokują na 30fps na konsolachbo jak widać z 60fps to nawet 2080ti sobie nie radzi na max ustawieniach, denuvo czy inny drm w co drugiej nawet singlowej grze, mierne tłumaczenie i brak polskiego dubbingu, poje*bane ceny za te ich super-duper edycję w których nie ma nic godnego uwagi, ekstrmalnie ilości bugów i wiele więcej...
Ha tfuu na nich
Pytanie jak bez RT wydajność wygląda, i pytanie czy dali takie efekty(w ramach eksperymentów z technologią) że kolejna generacja RTX'ów dopiero da radę, czy ubi skopało całkowicie optymalizację i nic nowego nie zobaczymy z tymi efektami
Gdyby jeszcze ta gra była warta uwagi
A skąd pomysł że nie jest? Jak dla mnie po obejrzeniu tego gameplaya stała się jedną z najbardziej oczekiwanych do końca roku :D Obejrzyj sobie do końca bo warto! https://www.youtube.com/watch?v=WzX1AGowdkg
Obejrzałem. Kompletnie nie przekonuje mnie choćby brak.... głównego bohatera i ten obszar. Graficznie fajne i co z tego .
No widzisz to chyba masz oczy z tyłu! Bo pomysł jest bardzo świeży i oryginalny! Takiej gry wcześniej nie było :) Można zwerbować tyle charakterów i każdym grać w inny sposób - coś wspaniałego! Do tego widać że akcja i feeling strzelania z The Division 2 - cudo! Akcja z dronami i na końcu z akcją typu John Wick już mnie kompletnie rozwaliła dlatego ja czekam na październik :D