Ghost of Tsushima ruszył pre-load; gra zaskakuje rozmiarem
Niby 35gb to teraz bardzo mało jak na grę AAA, ale patrząć na rozmiary Wiedzmin 3 samej podstawki !!! gra miała niespełna 40gb na premierę bez update chyba 33-34gb jak dobrze pamiętam bo kupiłem na premierę w saturnie.
Wiadomo że po rdr2 i tym codmw 2019 gry magicznie zaczeły zajmować +100gb, pytanie dla czego??? słaba kompresja, dużo tekstur wysokiej jakości co tak naprawdę wpływa na rozmiary gier.
Na przykład: DaysGone miał 60gb a świat był naprawdę spory i miał bardzo dużo zawartości, ale mniej niż gta5 który jest gigantyczny więc jak to jest???
Ps: wiedzmin 3 miał nawet mniej na gogu wyświetla między 28-31gb przy instalacji.
Więc będzie ogromny, pusty świat i dużo recyklingu assetów albo to mistrzowie optymalizacji.
Te assety recyklingują z InFamousa?
Ale wiesz że w jednej grze można wykorzystywać ten sam asset wiele razy? Czy to dla ciebie zbyt skomplikowane? :)
"Te assety recyklingują z InFamousa?"
Tak, tego z ps3.
No co ty? Serio?
Jaram się mocno. Mam nadzieję, że to będzie taki ulepszony AC z lepszymi questami, świetną walką i fabułą.
RDR2 to liga sama w sobie. Więc nie ma co się dziwić że waży że 120gb na konsolach. Samo AI, to jak się zachowują postacie niezależne, ilość animacji. To ile jest dialogów nagranych w samym obozie to pewnie więcej niż niejedna gra.
Ten tytuł jeżeli chodzi o gry z otwartym światem to nie zostanie dościgniony nawet kilka lat w następną generację.
Właśnie ogrywam. Gra wybitna, zmiata z powierzchni takie TLoU.
Wyjątkowo malutko co może oznaczać albo naprawdę mocną kompresję albo to, że sama gra nie będzie zbyt rozbudowana pod kątem świata czy grafiki (choć trailery pokazują co innego).
Ten tytuł jest dla mnie kompletną niewiadomą. Poczekam na spokojnie na pierwsze recki 14 lipca i zdecyduję czy warto się wybrać na premierę do sklepu.
Akurat rozbudowany świat i grafika nie są odpowiedzialne za zajmowane miejsce najbardziej. Za wagę gry najbardziej odpowiadają audio i video. Jeśli masz dużo nagranych dialogów, jeśli masz dużo cut-scenek, to gra będzie zajmowała dużo.
haha, za dużo: to krzyk, że gra sporo zajmuje, za mało: krzyk, że gra za mało zajmuje
Dzięki nawet nie wiedziałem akurat grę kupiłem pare dni przed premiera TLOU2 i faktycznie już pobrać można
To pokazuje, że różnorodność tam praktycznie nie będzie istnieć.
Już trzecia w tym roku.
gamingbolt.com/days-gones-newest-patch-significantly-cuts-down-the-games-file-size
Do Days Gone na szczęście wyszła łatka(ważąca 30 GB ;) ), która zmniejszyła rozmiar gry do około 38GB.
Mark Cerny przy okazji przedstawiania technologii PS5 mówił o tym, że twórcy wielokrotnie umieszczają np. modele na płycie, aby móc je szybciej załadować.
Teraz podobno nie będzie takiej konieczności przy wykorzystaniu SSD.
Natomiast rozmiar COD WARZONE to jest jakiś niesmaczny żart.
Ale to jest pre-load tutoriala do gry. Jakbyście uważnie przeczytali wszystko co było napisane drobnym druczkiem po chińsku też byście to wiedzieli :)
Ech! Czuć ten "dżapański" klimat. Niezła muzyczka w filmiku.
Życzę tej produkcji jak najlepiej. Oby nie zawiodła. :-)
"Sakura, sakura..." <śpiewa>
Rozumiem że rozmiar genitali ma znaczenie ale rozmiar gry chyba już tak wielkiego znaczenia nie ma .
Najważniejsze, żeby gra nie była nudna (ciekawe i fabularne questy, jak najmniej zbieractwa, najlepiej wogole) i nie była frustrująca. Kto się chce wkurzać, rzucać padem i przeklinać developerów rzucając na nich klątwy, ten ma Sekiro.
Teraz prosimy grę dla normalnych graczy w której można się dobrze bawić a nie wkurzać.